Misschien is het niet gebruikelijk, maar ik doe het maar even hier; tenslotte zal ik wel overal op het forum komen, maar ik zal toch het meest hier te vinden zijn.
Ik ben 'het filosoofje' - in het echte leven een studente Filosofie aan de K.U.B. alhier in Tilburg. Ik ben 24 jaar en zo goed als klaar met mijn studie. Alleen mijn scriptie nog. Sinds ik voor literatuuronderzoek ook veel gebruik maak van Internet ben ik hier eens per toeval terechtgekomen en ik moet zeggen: Het bevalt me. Hoewel er veel onzin tussenstaat, bevalt de mix van serieuze zaken en de onzin me wel..
Mochten jullie nog vragen hebben.....
quote:goed voorbeeld meteen:
Op donderdag 23 mei 2002 14:02 schreef David Letterman het volgende:
Welkom, een denkertje er bij.....veel succes met alle leeghoofden en genieen hier......
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 14:02 schreef matthijn99 het volgende:
Neuken?![]()
![]()
quote:Sorry, daarvoor ben ik hier niet.
Op donderdag 23 mei 2002 14:02 schreef matthijn99 het volgende:
Neuken?![]()
![]()
Daarnaast: Als je icoontje je IQ voorstelt; of je geboortejaar: Dan zeker nee.
quote:Ik geloof dat ik het eerste leeghoofd al tegen ben gekomen, haha.
Op donderdag 23 mei 2002 14:02 schreef David Letterman het volgende:
Welkom, een denkertje er bij.....veel succes met alle leeghoofden en genieen hier......
Maar dank voor het (snelle) welkom.. Ook alvast voor de rest die me welkom heet:
Dankjewel
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 14:04 schreef Kaalhei het volgende:[..]
goed voorbeeld meteen:
[..]
Welkom op het forum filosoofje...en let maar niet op de "neuken" posts...die blijf je tegenkomen
Iig veel plezier hier en kijk voor de fun ook eens ergens anders als alleen maar in WF&T...de rest is ook erg funny namelijk
[Dit bericht is gewijzigd door ivetje op 23-05-2002 14:07]
quote:Ik heb wel een filosofiekalender, daar zit nog een maand op die er nog afgescheurd moet worden. Hij ligt naast me bed.
Op donderdag 23 mei 2002 14:06 schreef vosss het volgende:
Hier kunnen newbie's zich voorstellen -deel V-
en ook hallo
quote:dat vroeg ik me ook al af...niet meer iets voor uhm...onzin ofzo?? Daar komen toch alle newbies zich voorstellen...ach ja,kan ze ook niet weten he...ze is er pas net dus...
Op donderdag 23 mei 2002 14:07 schreef static het volgende:
Waarom staat dit in WFT?
quote:
Waarom staat dit in WTF?
quote:
Waarom staat dit in WFT?
quote:Ook in het andere topic waar eerder gewag van werd gemaakt heb ik me voorgesteld, d.w.z. een link geplaatst naar hier
Misschien is het niet gebruikelijk, maar ik doe het maar even hier; tenslotte zal ik wel overal op het forum komen, maar ik zal toch het meest hier te vinden zijn.
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 14:06 schreef ivetje het volgende:
oew,matthijn99...dit is een meid met verstand hoor. Nix voor jou dus
quote:Nee, staat in GC.
Op donderdag 23 mei 2002 14:08 schreef ivetje het volgende:[..]
dat vroeg ik me ook al af...niet meer iets voor uhm...onzin ofzo?? Daar komen toch alle newbies zich voorstellen...ach ja,kan ze ook niet weten he...ze is er pas net dus...
welkom op Fok! Ik hoop dat je je vermaakt en zoals je zelf al opmerkt: er is zowel zin als onzin te vinden: net wat je wilt.
quote:Netjes hoor, maar pas maar op: modjes accepteren geen naast-gemarcheer.
Op donderdag 23 mei 2002 14:08 schreef filosoofje het volgende:[..]
[..]Ook in het andere topic waar eerder gewag van werd gemaakt heb ik me voorgesteld, d.w.z. een link geplaatst naar hier
Hoe lang heb je trouwens al meegekeken op fok voordat je nu mee ging doen? (Ik zelf een paar dagen)
quote:aaahhhh....sorry,maar kan bij jou soms echt niet uit je posts opmaken dat je een hoog IQ hebt hoor...
Op donderdag 23 mei 2002 14:09 schreef matthijn99 het volgende:[..]
quote:Och, zolang ik me netjes gedraag - zal dat wel loslopen. En een apart topic voor mij lijkt me wel terecht, haha
Op donderdag 23 mei 2002 14:10 schreef Eriksie het volgende:[..]
Netjes hoor, maar pas maar op: modjes accepteren geen naast-gemarcheer.
Hoe lang heb je trouwens al meegekeken op fok voordat je nu mee ging doen? (Ik zelf een paar dagen)
Nee, zonder grappen. Als ze het fout vinden, word ik er wel op gewezen. Ik wist helemaal niet van een apart topic waar nieuwe mensen zich konden voorstellen, vandaar.
Ik heb al een hele tijd meegelezen, ik denk al sinds het begin van het jaar of zo. Nooit zo ver gekomen tot aanmelden, maar goed.... nu is het er dan toch van gekomen
check
quote:Van wie is die uitspraak???
"Though our knowledge begins with experience, it does not follow that it arises out of experience."
[edit]Oh, laat maar. Ik had ook het verband kunnen zien. Immanuel Kant dus.[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door buum op 23-05-2002 14:16]
quote:Welk forum post ik ook alweer het meest Ivetje?
Op donderdag 23 mei 2002 14:11 schreef ivetje het volgende:[..]
aaahhhh....sorry,maar kan bij jou soms echt niet uit je posts opmaken dat je een hoog IQ hebt hoor...
quote:Nou mooi zo!
Op donderdag 23 mei 2002 14:13 schreef filosoofje het volgende:[..]
Och, zolang ik me netjes gedraag - zal dat wel loslopen. En een apart topic voor mij lijkt me wel terecht, haha
is het er dan toch van gekomen
Uhm... waar ga je je scriptie over doen?
Over de vraag of er wel waarheid is?
quote:Als je niet voor voortplanting op de aarde bent, wil je je duidelijk afzetten van de gewone dierenwereld. Waarom?
Op donderdag 23 mei 2002 14:04 schreef filosoofje het volgende:
Sorry, daarvoor ben ik hier niet.
quote:'Twee zaken vervullen het hart met steeds weer nieuwe en toenemende bewondering en eerbied, hoe vaker en langduriger het denken zich daarmee bezighoudt: de met sterren bezaaide hemel boven mij en de morele wet in mij.'
Op donderdag 23 mei 2002 14:12 schreef KP het volgende:
Wat is de onzin van het leven?
maar dan omgekeerd, uiteraard...
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 14:16 schreef speknek het volgende:
Als je niet voor voortplanting op de aarde bent, wil je je duidelijk afzetten van de gewone dierenwereld. Waarom?
quote:Nee, de beperkingen van de hedendaagse opvattingen over wetenschapsfilosofie en wetenschapsethiek
Op donderdag 23 mei 2002 14:15 schreef Eriksie het volgende:[..]
Nou mooi zo!
Uhm... waar ga je je scriptie over doen?
Over de vraag of er wel waarheid is?
quote:Ik zeg niet dat ik niet voor voortplanting op de aarde ben, ik zeg dat ik hier geen sexuele partner zoek.
Op donderdag 23 mei 2002 14:16 schreef speknek het volgende:[..]
Als je niet voor voortplanting op de aarde bent, wil je je duidelijk afzetten van de gewone dierenwereld. Waarom?
quote:Ik houd niet van dat dwepen met idolen.
Op donderdag 23 mei 2002 14:16 schreef filosoofje het volgende:
'Twee zaken vervullen het hart met steeds weer nieuwe en toenemende bewondering en eerbied, hoe vaker en langduriger het denken zich daarmee bezighoudt: de met sterren bezaaide hemel boven mij en de morele wet in mij.'
Net als Wittgenstein overigens.
quote:Okidokie!
Op donderdag 23 mei 2002 14:17 schreef filosoofje het volgende:[..]
Nee, de beperkingen van de hedendaagse opvattingen over wetenschapsfilosofie en wetenschapsethiek
quote:waar zoek je je sexuele partners doorgaans dan?
Op donderdag 23 mei 2002 14:18 schreef filosoofje het volgende:[..]
Ik zeg niet dat ik niet voor voortplanting op de aarde ben, ik zeg dat ik hier geen sexuele partner zoek.
quote:nou ja,het kan wel hoor....heb mijn vriend ook hier gevonden en gaat echt goed dus....zo zie je maar wat je hier tegen komt
Op donderdag 23 mei 2002 14:18 schreef filosoofje het volgende:[..]
Ik zeg niet dat ik niet voor voortplanting op de aarde ben, ik zeg dat ik hier geen sexuele partner zoek.
quote:Wittgenstein is ook nog niet lang genoeg dood om geidoliseerd te worden, toch ?
Op donderdag 23 mei 2002 14:19 schreef KP het volgende:[..]
Ik houd niet van dat dwepen met idolen.
Net als Wittgenstein overigens.
quote:misschien hield ie ook niet van dwepen met idolen?
Op donderdag 23 mei 2002 14:22 schreef filosoofje het volgende:[..]
Wittgenstein is ook nog niet lang genoeg dood om geidoliseerd te worden, toch ?
quote:Tevens uitstoot.
Op donderdag 23 mei 2002 14:20 schreef speknek het volgende:
Maar berserker heeft een uitmuntende genenpoel genenpoelproduktie.
quote:Dat geloof ik graag, hoewel ik Berserker niet ken. Het klinkt me als een stripfiguur/tekenfilm-karakter in de oren.
Op donderdag 23 mei 2002 14:20 schreef speknek het volgende:
Maar berserker heeft een uitmuntende genenpoel.
Ik ontmoet mijn partners echter liever in het echte leven..
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 14:23 schreef Berserker het volgende:
Tevens uitstoot.
Ik ben zelf nog geen doorgewinterde fok!ker, en lees meestal passief mee, politieke berichten laat ik gewoon de revue passeren en nieuwe topics in het forum open ik meestal gelijk (pure nieuwsgierigheid). Ik kan je als beginnende fok!ker 1 ding aanraden. voordat je zelf een nieuw topic wilt openen.... zoek eerst even of er al niet 1 bestaat over jouw gekozen onderwerp!... dat voorkomt een hoop geneuzel in nietsbetekenende forums, en hoeven ze er ook geen slotje op te gooien...
Ik Zit ook ie-de-re dag te fokken, en lees alles wat er binnenkomt. van cd-reviews tot de nieuwste nieuwsberichten.
kortom... we zullen elkaar nog wel es tegenkomen
Veel plezier op Fok!
quote:Welkom,
Op donderdag 23 mei 2002 14:01 schreef filosoofje het volgende:
Misschien dat jij deze vraag kunt beantwoorden, want niemand anders kan er een definitief antwoord over geven:
"Wat is nou precies de zin van het leven?"
[Dit bericht is gewijzigd door beeer op 23-05-2002 14:29]
quote:Nou, in cafe Polly natuurlijk. DE plek waar je regelmatig Vergruizers tegen het lijf kunt lopen...
Op donderdag 23 mei 2002 14:20 schreef Eriksie het volgende:[..]
waar zoek je je sexuele partners doorgaans dan?
quote:*Rinkeldekinkel!!*
Op donderdag 23 mei 2002 14:24 schreef filosoofje het volgende:Ik ontmoet mijn partners echter liever in het echte leven..
quote:I'll be anything you want me to, baby.
Op donderdag 23 mei 2002 14:24 schreef filosoofje het volgende:[..]
Dat geloof ik graag, hoewel ik Berserker niet ken. Het klinkt me als een stripfiguur/tekenfilm-karakter in de oren.
quote:Bwe he heik ook
Ik ontmoet mijn partners echter liever in het echte leven..
quote:Er moet NU afgekarnd worden!
Op donderdag 23 mei 2002 14:26 schreef Eriksie het volgende:[..]
Weet je wat jij moet doen? Je moet het gewoon niet doen. En dan ontzettend afgaan. Dat moet je doen
quote:We maken allemaal fouten, KP .... We hebben nog meer overeenkomsten, we stemmen beiden SP.. Maakt dat de blunder enigszins goed
Op donderdag 23 mei 2002 14:26 schreef KP het volgende:
O ja, ik heb ook een filosoof op mijn icon.
Overigens; waar staat KP voor ?
quote:hehehe
Op donderdag 23 mei 2002 14:29 schreef DoctorB het volgende:[..]
Er moet NU afgekarnd worden!
Nie zeuren, geniet gewoon van het feit dat dit een enorm gezellige thread is
quote:Je kunt wel denken dat het normaal is om 'neuken' te zeggen tegen een volslagen onbekende, maar ik vind het maar raar.. Ach, van mij mag je, maar ik hoop dat je het niet tijdens je uitgaans-avond doet.. Sommige vrouwen krijgen er (terecht) schop- en sla-neigingen van....
Op donderdag 23 mei 2002 14:29 schreef matthijn99 het volgende:
In hoeverre verschilt WFT nou eik van OVJL?
Een vrouwelijke newbie stelt zich voor en het is gelijk een stormlooptopic.
Ik knal in het begin de standaard OVJL-newbie-vraag er tegenaan en krijg ongeveer de volle laag.. maar volgens mij doen de 'mannen' hier in WFT precies hetzelfde, alleen lullen ze er gigantisch omheen, hele topics lang![]()
![]()
Op Internet interesseert het me niet, het raakt me niet...
quote:Waw hey... dit is de langste reactie die IK ooit zag van Matthijn99...
Ik knal in het begin de standaard OVJL-newbie-vraag er tegenaan en krijg ongeveer de volle laag.. maar volgens mij doen de 'mannen' hier in WFT precies hetzelfde, alleen lullen ze er gigantisch omheen, hele topics lang![]()
![]()
Jemig hey filosoofje... je bent er net, hebt zo'n beetje het langste newbietopic 'ever', en krijgt meteen dit voor elkaar.
Petje af.
(Heel diep)
quote:Dat is echt <gebrek aan toereikende smiley>!
Op donderdag 23 mei 2002 14:30 schreef filosoofje het volgende:[..]
We maken allemaal fouten, KP .... We hebben nog meer overeenkomsten, we stemmen beiden SP.. Maakt dat de blunder enigszins goed
quote:Ohja, doet eens searchen buiten OVJL dan.
Op donderdag 23 mei 2002 14:33 schreef Eriksie het volgende:
Waw hey... dit is de langste reactie die IK ooit zag van Matthijn99...
quote:En dat maakt het een stuk amusanter om te lezen
maar volgens mij doen de 'mannen' hier in WFT precies hetzelfde, alleen lullen ze er gigantisch omheen, hele topics lang![]()
![]()
quote:Zeker!
Op donderdag 23 mei 2002 14:30 schreef filosoofje het volgende:[..]
We maken allemaal fouten, KP .... We hebben nog meer overeenkomsten, we stemmen beiden SP.. Maakt dat de blunder enigszins goed
quote:Wat je maar wilt.
Eh, maar niet op die manier.
quote:Jieez, wat een ernstigheid allemaal.
Op donderdag 23 mei 2002 14:33 schreef filosoofje het volgende:[..]
Je kunt wel denken dat het normaal is om 'neuken' te zeggen tegen een volslagen onbekende, maar ik vind het maar raar.. Ach, van mij mag je, maar ik hoop dat je het niet tijdens je uitgaans-avond doet.. Sommige vrouwen krijgen er (terecht) schop- en sla-neigingen van....
Op Internet interesseert het me niet, het raakt me niet...
quote:ik heb nooit 'op' jou gezocht, dus ik zag nooit een langere.
Op donderdag 23 mei 2002 14:34 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Ohja, doet eens searchen buiten OVJL dan.
quote:Judging a book by the cover? En dat voor een WFTer?
Op donderdag 23 mei 2002 14:36 schreef Eriksie het volgende:
ik heb nooit 'op' jou gezocht, dus ik zag nooit een langere.
quote:haha, nu nog een foto posten van me en iedereen loopt weg (of weg met mij, dat kan natuurlijk ook
Op donderdag 23 mei 2002 14:33 schreef Eriksie het volgende:[..]
Waw hey... dit is de langste reactie die IK ooit zag van Matthijn99...
Jemig hey filosoofje... je bent er net, hebt zo'n beetje het langste newbietopic 'ever', en krijgt meteen dit voor elkaar.
Petje af.
(Heel diep)
Maar inderdaad, mijn komst doet veel stof opwaaien. Me nu nog een beetje dom gedragen, een paar ongefundamenteerde uitspraken doen, er openlijk voor uitkomen dat ik lesbisch ben en ik kan zo de vaderlandse politiek in...
quote:Ja, vreemd he?
Op donderdag 23 mei 2002 14:33 schreef Eriksie het volgende:
Geslacht: Vrouw
Hobbies en intresses: Lezen, sex, filosoferen
quote:Werkt nog beter.
Op donderdag 23 mei 2002 14:37 schreef filosoofje het volgende:
...er openlijk voor uitkomen dat ik bi ben...
quote:Prima, jij bent duidelijk van een ander (hoger) niveau dan de eerder genoemde heren..
Op donderdag 23 mei 2002 14:34 schreef KP het volgende:[..]
Zeker!
[..]Wat je maar wilt.
Eh, maar niet op die manier.
Even noteren.....
quote:Mooi heh?
Op donderdag 23 mei 2002 14:37 schreef Berserker het volgende:[..]
Ja, vreemd he?
* Eriksie lacht gelukszalig
quote:En bedankt.
Op donderdag 23 mei 2002 14:38 schreef filosoofje het volgende:[..]
Prima, jij bent duidelijk van een ander (hoger) niveau dan de eerder genoemde heren..
Even noteren.....
Is het alweer zo laat?
It was VERY nice meeting you but I HAVE to do something else now.
Kom, ik stap maar weer eens op.
* Sheriff2 -zucht- -zwijmel-
quote:LOL, dat was idd. een inkopper.. En ik kan je vertellen dat ik dol op sex ben.. Maar niet zozeer de daad, hoewel die ook erg prettig kan zijn. Ik interesseer me feitelijk meer in het menselijk gedrag om tot sex te komen. Alleen dat klinkt minder interessant, dus ik denk, ik typ er gewoon sex neer.. Als er vragen over komen, dan leg ik het dan wel uit.
Op donderdag 23 mei 2002 14:37 schreef Berserker het volgende:[..]
Ja, vreemd he?
Ik vind het nl. schitterend om te zien hoe sommige mannen klungelen om je in bed te krijgen. Echt waar: Je zou voor 1 dag eens in de huid van een vrouw moeten kunnen kruipen en dan een hormonen-hol (kroeg/discotheek) in moeten gaan. Geloof me, je ligt permanent in een stuip!
quote:Nu al op je pik getrapt?
Op donderdag 23 mei 2002 14:41 schreef Eriksie het volgende:[..]
En bedankt.
Is het alweer zo laat?
It was VERY nice meeting you but I HAVE to do something else now.Kom, ik stap maar weer eens op.
quote:irc.fokzine.net #filosofie
Op donderdag 23 mei 2002 14:42 schreef filosoofje het volgende:
en dan een hormonen-hol (kroeg/discotheek) in moeten gaan. Geloof me, je ligt permanent in een stuip!
quote:De eerste die haar aan Vlens voorstelt krijgt een vrachtwagen vol vreemd wit poeder over zich heen...
Prima, jij bent duidelijk van een ander (hoger) niveau dan de eerder genoemde heren..
Even noteren.....
quote:Deze code begrijp ik niet..
Op donderdag 23 mei 2002 14:44 schreef Fogerty het volgende:[..]
irc.fokzine.net #filosofie
ik ben blond wat betreft computers, vrees ik
quote:
quote:Respect fade out again...
Op donderdag 23 mei 2002 14:42 schreef filosoofje het volgende:[..]
Geloof me, je ligt permanent in een stuip!
Dus jij wilt zelf een partner veroveren ipv door iemand verovert worden?
Ik ken nog wel iemand die je zou moeten ontmoeten: je gaat geheid voor de bijl. Behalve als je inderdaad "100% lesbisch" bent natuurlijk.
quote:Praktijkvoorbeeld: dit topic.
Ik vind het nl. schitterend om te zien hoe sommige mannen klungelen om je in bed te krijgen.
De daad vind ik ook zeer zeker niet het belangrijkste van sex, soms komt de daad niet eens te pas... maar zijn we gewoon liefdevol met elkaar uhm ... bezig zeg maar ..
Als men daar al geen voldoening in vind... dan heeft sex gewoon een andere betekenis voor hun....
quote:It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it.
Even noteren.....
quote:mIRC, server: irc.fokzine.net, chatroom: filosofie.
quote:Oh nee, begrijp me goed. Ik ben niet lesbisch noch bi. Ik ben 100% full-time hetero.
Op donderdag 23 mei 2002 14:45 schreef Eriksie het volgende:[..]
Respect fade out again...
Dus jij wilt zelf een partner veroveren ipv door iemand verovert worden?
Ik ken nog wel iemand die je zou moeten ontmoeten: je gaat geheid voor de bijl. Behalve als je inderdaad "100% lesbisch" bent natuurlijk.
En tuurlijk...de ultieme swijmel-droom is veroverd worden door een man op een wit paard......
Nee, serieus: Ik ben van mening dat zoiets van 2 kanten mag (en moet) komen. Als ik als vrouw interesse heb, laat ik dat wel (duidelijk) merken. Die preutsheid is niet meer van deze tijd. Omgekeerd verwacht ik ook van een man dat hij enige duidelijkheid geeft... En niet van dat eeuwige doekjes-eromheen-draai geneuzel. Als 1e opmerking 'neuken?' gaat echter weer wat te ver...
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 14:50 schreef filosoofje het volgende:[..]
Oh nee, begrijp me goed. Ik ben niet lesbisch noch bi. Ik ben 100% full-time hetero.
ach...
Omgekeerd verwacht ik ook van een man dat hij enige duidelijkheid geeft... En niet van dat eeuwige doekjes-eromheen-draai geneuzel. Als 1e opmerking 'neuken?' gaat echter weer wat te ver...
Zo, ik ga mijn duimnagels knippen nu.
Wish me luck!
voorstellen gebeurd doorgaans hier: Hier kunnen newbie's zich voorstellen -deel V-
Wat zijn we weer lekker consequent bezig zeg
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 14:50 schreef filosoofje het volgende:
Oh nee, begrijp me goed. Ik ben niet lesbisch noch bi. Ik ben 100% full-time hetero.
quote:
...Als 1e opmerking 'neuken?' gaat echter weer wat te ver...
quote:Omdat dit een gezellige thread is ?!
Op donderdag 23 mei 2002 14:56 schreef vosss het volgende:
en waarom is deze nog niet dicht????voorstellen gebeurd doorgaans hier: Hier kunnen newbie's zich voorstellen -deel V-
![]()
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 14:57 schreef Sheriff2 het volgende:[..]
Omdat dit een gezellige thread is ?!
quote:Dichtgooien vind ik wel errug ver gaan.... Het is toch een standaard 'ik stel me voor' draadje.. Alleen een beetje lang, da's wel bijzonder...
Op donderdag 23 mei 2002 14:56 schreef vosss het volgende:
en waarom is deze nog niet dicht????voorstellen gebeurd doorgaans hier: Hier kunnen newbie's zich voorstellen -deel V-
![]()
quote:lees mijn onderschrift maar. kleine.....
Op donderdag 23 mei 2002 14:30 schreef filosoofje het volgende:
quote:En rechtse mannen zijn eerder kaal, toch ?
Op donderdag 23 mei 2002 15:02 schreef Kaalhei het volgende:[..]
lees mijn onderschrift maar. kleine.....
hmmmm, copy peest vanuit word is niet echt een succes
[Dit bericht is gewijzigd door DoctorB op 23-05-2002 15:09]
quote:ze heeft ook een bijzonder groot ego..
Op donderdag 23 mei 2002 15:00 schreef Joker1977 het volgende:[..]
Dichtgooien vind ik wel errug ver gaan.... Het is toch een standaard 'ik stel me voor' draadje.. Alleen een beetje lang, da's wel bijzonder...
quote:owja en dat het een vrouw is heeft hier zeker niks mee te maken he
Op donderdag 23 mei 2002 14:57 schreef Sheriff2 het volgende:[..]
Omdat dit een gezellige thread is ?!
maargoed, het het zal me jeuken ook
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 15:08 schreef vosss het volgende:
owja en dat het een vrouw is heeft hier zeker niks mee te maken he![]()
Het eerste wat volgens mij de helft hier doet bij het zien van een soortgelijk topic is ff kijken of de topicstarter een man danwel een vrouw is. Als het een kerel blijkt wordt ie van alle kanten gebombardeerd met Hier kunnen newbie's zich voorstellen -deel V- etc.
En nu is het gezellig jaja.
Dan vinnik eik dat al die tig andere voorsteltopics die op slot zijn gezet omdat daar centrale topics voor zijn ook weer open moeten niet dan
daar zaten soms ook best gezellige tussenmaargoed, het het zal me jeuken ook
quote:
![]()
quote:tis maar waar je voor kiest he
Op donderdag 23 mei 2002 15:05 schreef filosoofje het volgende:[..]
En rechtse mannen zijn eerder kaal, toch ?
Enne, mij kan het niet zoveel schelen Welkom filosoofje!!
quote:Waarvan akte... Jij ook bedankt voor je welkom, Isabeau
Op donderdag 23 mei 2002 15:09 schreef Isabeau het volgende:
Er zijn amper modjes die op dit forum letten, daarom is dit topic nog open![]()
Enne, mij kan het niet zoveel schelen
Welkom filosoofje!!
quote:Dat is niet slinks, dat is duidelijk. En als man weet je dan ook meteen waar je aan toe bent.
Op donderdag 23 mei 2002 15:07 schreef DoctorB het volgende:
Weet je wat pas erg is. Het gestuntel van alle vrouwen die je op (ugh) slinkse wijze in bed proberen te krijgen. "per ongeluk"; tegen je aanlopen, "helemaal onbewust" langs bePAALde lichaamsdelen strijken en quiasi onschuldig lachend "oeps sorry" zeggen
Erg doorzichtig.. maar wel lekker duidelijk.
Het is iig. duidelijker dan de dooddoener 'wil je wat drinken'..
quote:Ongelooflijk, wat kan jij zeiken zeg... Ze heeft een goed lopend topic. Er wordt gewoon 'geluld' en dan begin je over 'maar het is een vrouw'..
Op donderdag 23 mei 2002 15:08 schreef vosss het volgende:[..]
owja en dat het een vrouw is heeft hier zeker niks mee te maken he
![]()
Het eerste wat volgens mij de helft hier doet bij het zien van een soortgelijk topic is ff kijken of de topicstarter een man danwel een vrouw is. Als het een kerel blijkt wordt ie van alle kanten gebombardeerd met Hier kunnen newbie's zich voorstellen -deel V- etc.
Dan vinnik eik dat al die tig andere voorsteltopics die op slot zijn gezet omdat daar centrale topics voor zijn ook weer open moeten niet dan
Sjesus zeg. hou eens even op, als het je niet bevalt, ga dan lekker terug naar de index en zoek een ander topic op..
Sim-pel
Opdat ik U van Harte Welkom mag heten.
quote:in sexualiteit
Op donderdag 23 mei 2002 15:23 schreef KP het volgende:
Op naar deel twee..
quote:mensen als jij zijn er gelukkig niet zoveel van...
Op donderdag 23 mei 2002 15:08 schreef vosss het volgende:[..]
owja en dat het een vrouw is heeft hier zeker niks mee te maken he
![]()
quote:Jammer genoeg niet zul je bedoelen
Op donderdag 23 mei 2002 15:24 schreef Arma_Angelus het volgende:[..]
mensen als jij zijn er gelukkig niet zoveel van...
quote:pcies!
Op donderdag 23 mei 2002 15:16 schreef Joker1977 het volgende:[..]
Ongelooflijk, wat kan jij zeiken zeg... Ze heeft een goed lopend topic. Er wordt gewoon 'geluld' en dan begin je over 'maar het is een vrouw'..
Sjesus zeg. hou eens even op, als het je niet bevalt, ga dan lekker terug naar de index en zoek een ander topic op..
Sim-pel
Vrouwen zijn ook mensen!
quote:Ik ben idd. niet helemaal gelukkig met de richting waar dit topic heen gaat (hoewel ik zelf ook gedeeltelijk verantwoordelijk ben)..
Op donderdag 23 mei 2002 15:24 schreef Berserker het volgende:[..]
in sexualiteit
Om nog even terug te komen op Lampe, Berserker... Ben jij een groot aanhanger van Lampe ?
Ik vindt het namelijk wel grappig dat je met Lampe aankomt, hoewel ik geen groot fan ben van hem. Maar in de kroeg zou het een goede openingszin zijn, haha..
Okay, nu sluit ik me vooralsnog even af van het onderwerp sex, toespelingen, ed. Anders blijf het maar doorgaan, dat is niet de bedoeling hier.
quote:Hoe kan ergens sex NIET de bedoeling zijn???
Op donderdag 23 mei 2002 15:33 schreef filosoofje het volgende:[..]
Okay, nu sluit ik me vooralsnog even af van het onderwerp sex, toespelingen, ed. Anders blijf het maar doorgaan, dat is niet de bedoeling hier.
quote:Tnx, was al bang dat ik weer niet gewaardeerd werd!
Op donderdag 23 mei 2002 15:32 schreef DaMSWer het volgende:
Net hier.. veel reacties, goede opmerkingen... geweldig!
Nu al dik in de + bij * NorthernStar
[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 23-05-2002 18:16]
quote:Erg interessant onderwerp... Kun je tipje van sluier oplichten...?
Op donderdag 23 mei 2002 14:17 schreef filosoofje het volgende:[..]
Nee, de beperkingen van de hedendaagse opvattingen over wetenschapsfilosofie en wetenschapsethiek
Maar toch welkom hier.
quote:Ken jij Sarieke Bok.
Op donderdag 23 mei 2002 14:01 schreef filosoofje het volgende:Mochten jullie nog vragen hebben.....
quote:Ik niet.....
Op donderdag 23 mei 2002 18:05 schreef MeneerTim het volgende:
Vind jij ook dat "De ontdekking van de hemel" de bijbel van de moderne filosofie is?
quote:Ik heb de andere reacties nog niet doorgelezen, maar dit verklaart wel meteen waarom dit topic al op 5 pagina's zit!
Op donderdag 23 mei 2002 14:01 schreef filosoofje het volgende:
studente
quote:Ik helemaal niet...
Op donderdag 23 mei 2002 18:08 schreef David Letterman het volgende:[..]
Ik niet.....
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 18:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ken je #frust trouwens al?
* paladin geeft IR een frust-award
quote:Niet echt. Ik val meer op types die heel resoluut van hun geloof zijn afgestapt.
Op donderdag 23 mei 2002 15:33 schreef filosoofje het volgende:
Om nog even terug te komen op Lampe, Berserker... Ben jij een groot aanhanger van Lampe ?
quote:haha, maar je moet wel weten waar je het over hebt, anders loop je tegen de Lampe.
Ik vindt het namelijk wel grappig dat je met Lampe aankomt, hoewel ik geen groot fan ben van hem. Maar in de kroeg zou het een goede openingszin zijn, haha..
quote:Nooit!
Op donderdag 23 mei 2002 18:17 schreef Ryan3 het volgende:
Guys btw is Fje van RG-klasse, do you think...?
quote:Dat is net zoiets als dat er opeens een tweede Harry Mulisch zou rondlopen hier. Onmogelijk.
Op donderdag 23 mei 2002 18:17 schreef Ryan3 het volgende:
Guys btw is Fje van RG-klasse, do you think...?
quote:Nou ja... Lampe is eigenlijk nooit echt van z'n geloof afgestapt; ik heb meer moeite met zijn opvattingen dat hij geen verklaring (bewijs vind ik een fout woord in deze context) nodig had om in een (de) God te geloven. Daarin deel ik z'n mening niet, hoewel iets als 'een God' natuurlijk nooit te bewijzen valt, omdat na een bewijs er per definitie geen sprake maar kan zijn van een God..
Op donderdag 23 mei 2002 19:07 schreef Berserker het volgende:[..]
Niet echt. Ik val meer op types die heel resoluut van hun geloof zijn afgestapt.
[..]
quote:Een slordige fout. Ik zal voortaan proberen om mijn teksten wat zorgvuldiger te controleren op dergelijke fouten. Al is het natuurlijk niet de verpakking die moet worden beoordeeld, maar meer de inhoud.
haha, maar je moet wel weten waar je het over hebt, anders loop je tegen de Lampe.
quote:Kant komt slechts zeer summier terug als onderwerp van mijn scriptie. Het gaat meer over de hedendaagse obstakels in de wetenschapsfilosfie, die gedeeltelijk ook gelden voor de wetenschapsethiek.
Op donderdag 23 mei 2002 15:38 schreef KP het volgende:
Komt Kant trouwens ook terug in je eindscriptie? En welke invulling ga je precies aan het onderwerp geven?
Kort door de bocht gaat het over het -fundamentele- probleem dat de hedendaagse wetenschapsfilosofie vaak als iets wetenschappelijks wordt gebruikt, terwijl zij dat natuurlijk niet is. Het is niks meer als een stel regels, een stel 'guide-lines' die ons de juiste weg moeten wijzen. Door veel wetenschappers worden ze echter als een 'feit' gebruikt, ipv. als meer een mening, zoals het bedoeld is. Probleem (of juist de charme) van filosofie is dat het helemaal geen exacte wetenschap is. Deze (grote) beperking, en het gemis van de interpretatie van deze beperking stel ik aan de kaak in mijn scriptie.
Voor wetenschapsethiek geldt hetzelfde probleem: Ruwweg: Wie bepaalt wat ethisch verantwoordelijk is, en wat niet.
Als illustratie: Popper introduceerde het gebruik van inductie in de wetenschap. Inductie heeft echter 1 groot manco: Je weet nooit zeker of het voor 'de daarop volgende' situatie ook geldt. In de exacte wetenschap (wiskunde, etc.) kun je dat bewijzen, in de filosofie is er echter niet zoiets als een hard bewijs.
Dat probeer ik in mijn scriptie uit te leggen, kort uitgelegd.
quote:daar ben ik al eerder op gewezen, echter: Ik heb geen idee hoe ik daar 'op' kom. Iemand anders opperde mirc of zo, ik heb snel even wat opgezocht, het ziet eruit als een chat- programma. Ik heb me echter nog niet genoeg in die materie verdiept om daar naar te kijken. Als ik wat tijd over heb, zal ik proberen om eens langs te komen.
Op donderdag 23 mei 2002 17:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
De echte filosofen zitten in #filosofie op irc.fokzine.netMaar toch welkom hier.
Het klinkt in ieder geval veelbeloven, ik ben altijd benieuwd naar 'echte filosofen' gezien het feit dat ik nog nooit 'echte filosofen' ben tegengekomen.
Wat zijn 'echte filosofen' ?
quote:Tsja...
Op vrijdag 24 mei 2002 00:52 schreef Joker1977 het volgende:[..]
IEG:
www.mirc.co.uk.
Download mIRC.
mIRC in Holland,
versie "mIRC 6.01 in Holland"
Install.
helemaal klaar, dan 'file', 'options', en dan bij 'connect': 'add' doen, en dan irc.fokzine.net.
Dan connect to server.
Daarna kan je een chatroom invullen, en dan doe je #filosofie, of #bier, of #sexteenchatroom, en dan kom je in de betreffende 'room', en dan kan je diepzinige gedachte delen met anderen.
quote:Daar heb je je antwoord. 'Echte filosofen' zijn losers.
Op vrijdag 24 mei 2002 01:35 schreef Eriksie het volgende:
#filosofie, of #bier, of #sexteenchatroom
quote:Want...?
Op vrijdag 24 mei 2002 02:04 schreef risk one het volgende:[..]
Daar heb je je antwoord. 'Echte filosofen' zijn losers.
Het was ironie hoor, ik heb geen idee of de kanalen #bier, en #weetikveelwat ook echt op die server zitten. (wel op dalnet, maar ja.)
En ik had gisteren een paar wijntjes op.
quote:Iig niet de mensen die denken dat ze filosoof zijn.
quote:Iig wel de mensen die denken
Op vrijdag 24 mei 2002 10:19 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Iig niet de mensen die denken dat ze filosoof zijn.
quote:fi·lo·soof (de ~ (m.))
- stoofschotel van vlees en aardappelen
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Ik ben 'het filosoofje' - in het echte leven een studente Filosofie aan de K.U.B. alhier in Tilburg. Ik ben 24 jaar en zo goed als klaar met mijn studie. Alleen mijn scriptie nog. Sinds ik voor literatuuronderzoek ook veel gebruik maak van Internet ben ik hier eens per toeval terechtgekomen en ik moet zeggen: Het bevalt me. Hoewel er veel onzin tussenstaat, bevalt de mix van serieuze zaken en de onzin me wel..
Wat een interessante studie heb je moet ik zeggen. Ik wilde ook filosofie gaan studeren in het begin, maar toen ik bij mezelf dacht dat ik geen werkloze wilde worden in de toekomst koos ik maar voor wat anders. Niet persoonlijk bedoeld natuurlijk.
Ik hoop nog voor strakke en leuke discussies met elkaar. Veel plezier!
quote:Elaborate het woordje "het"en "dat" ...
Popper introduceerde het gebruik van inductie in de wetenschap. Inductie heeft echter 1 groot manco: Je weet nooit zeker of het voor 'de daarop volgende' situatie ook geldt. In de exacte wetenschap (wiskunde, etc.) kun je dat bewijzen, in de filosofie is er echter niet zoiets als een hard bewijs.
quote:Ik dacht meer aan Uncle_Sam
Op vrijdag 24 mei 2002 20:05 schreef Ryan3 het volgende:
Henk de Vries = Filosoofje????
Groetjes ,fatima
quote:Wie, wie?
Op zaterdag 25 mei 2002 12:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Jammer. Ze is geband.
quote:Okee, FF reageren, omdat ik het wel grappig vind dat van een openingstopic een soort verzameltopic wordt gemaakt:
Hobbies en intresses Lezen, sex, filosoferenLOL, dat was idd. een inkopper.. En ik kan je vertellen dat ik dol op sex ben.. Maar niet zozeer de daad, hoewel die ook erg prettig kan zijn. Ik interesseer me feitelijk meer in het menselijk gedrag om tot sex te komen. Alleen dat klinkt minder interessant, dus ik denk, ik typ er gewoon sex neer.. Als er vragen over komen, dan leg ik het dan wel uit.
Ik vind het nl. schitterend om te zien hoe sommige mannen klungelen om je in bed te krijgen. Echt waar: Je zou voor 1 dag eens in de huid van een vrouw moeten kunnen kruipen en dan een hormonen-hol (kroeg/discotheek) in moeten gaan. Geloof me, je ligt permanent in een stuip!
Welkom filosoofje, welkom in de digitale wereld van onontdekte filosofen, genieën en pubers die ook FF wat (on)zinnigs willen zeggen.
Een paar dingen:
Hobbies en intresses Lezen, sex, filosoferen
Vooral de volgorde vind ik zeer geweldig. Nice priorities.
Wil je iets meer kwijt over je scriptie?
"De beperkingen van de hedendaagse opvattingen over wetenschapsfilosofie en wetenschapsethiek."
Er zijn in geen eeuwen zo weinig beperkingen geweest.
Maar misschien wil je daar iets over uitleggen, in een ander topic oid.
quote:Wel lullig om meteen onze grootste onzekerheid / zwakte bloot te leggen, hiermee dring je 75% van de mannen terug in de verdediging.
Ik vind het nl. schitterend om te zien hoe sommige mannen klungelen om je in bed te krijgen.
quote:Tja, fotoboek van fok he, let us be the judges
nu nog een foto posten van me en iedereen loopt weg (of weg met mij, dat kan natuurlijk ook
quote:Helaas moet ik je daarbij op je woord geloven, maar dat lijkt me wel interessant, om een dag een vrouw te zijn.
Je zou voor 1 dag eens in de huid van een vrouw moeten kunnen kruipen en dan een hormonen-hol (kroeg/discotheek) in moeten gaan. Geloof me, je ligt permanent in een stuip!
Maar, ik vind eigenlijk dat een WFT-waardige voorstelpost wel een aantal standaardelementen inzich moet hebben zoals jouw antwoord op de essentiele vragen zoals 'bestaat God', 'Wat is de zin van het leven' en 'ben je single'.
Tot nu toe is daar nog maar 1 uit 3 min of meer van beantwoord. Schande.
quote:
Op zaterdag 25 mei 2002 19:40 schreef Isabeau het volgende:
psssst lieverdfilosoofje is al gebanned, was een kloon
en volgens mij nog een jongetjeskloon ook. Opent een geheel nieuwe discussie mijnsinziens: hoe de man ook naar zijn hormonen luistert terwijl het onderwerp van hormoonproduktie niet eens officieel is geïdentificeerd als zijnde paarmogelijkheid.
quote:Juist niet.. Ik zie graag hoe er verder op filosoofje wordt gereageerd
Op zaterdag 25 mei 2002 19:48 schreef Koekepan het volgende:[..]
Slotje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |