Haha idd prachtigquote:Op woensdag 29 september 2010 22:10 schreef Hooidraad het volgende:
Babette haar zelfvertrouwen moet toch tot een dieptepunt zijn gezakt, weggedrukt vóór Paul(a)
Haha, ik dacht even dat Paula een date had gescoord =P blijkbaar is hij/zij gewoon vervangen dus.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:07 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Die lijkt weg te zijn of heet opeens Teddy
Die van vandaag dan, bij die tsjernobylchick. Ja mooi meisje, perfect figuur, prachtig. En toen hield ie dat bord "koud" opquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 02:38 schreef IceBeach het volgende:
Wat ik totaal niet begrijp is dat die gasten niet even tegen Eddy zeggen dat ze de overgebleven chick niet echt iets vinden.. Dat wordt dan toch sowieso al een kansloze date?
Iets met 'tact'.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 02:38 schreef IceBeach het volgende:
Wat ik totaal niet begrijp is dat die gasten niet even tegen Eddy zeggen dat ze de overgebleven chick niet echt iets vinden.. Dat wordt dan toch sowieso al een kansloze date?
Gelukkig zijn die vrouwen ook zo enorm tactvol.quote:
Eddy: 'En wat vind je van <dame>?'quote:
Echt, ongelooflijk. Heb zelden zo'n eng persoon op tv gezienquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:28 schreef von_Preussen het volgende:
Kan iemand die Teddy eens even met gierende bloedspoed uit de studio verwijderen?
and we have a winnerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |