abonnement Unibet Coolblue
pi_87419257
'n Zwitser, mogen we dus aannemen.
pi_87419340
Hmmmmmmm ...... uit vorm, Gellius?
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_87419431
Slaapgebrek, pyl.
pi_87419829
Tja, dat valt te bilijken, Gellius, dat spreekt. Het wordt overigens nog veel erger hoor, laat dat een geruststelling zijn.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:50:18 #280
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_87451775
Deze voorvader van Jean-Pierre Rawie ontvluchtte de honger op het Groningse platteland en vestigde zich in Amerika, waar hij Oden en Sonnetten schreef terwijl Walt Whitman steeds dithyrambischer werd.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_87468060
Enige ijdelheid was mijnheer niet vreemd, meen ik uit zijn pose te mogen opmaken, waarmee een eventuele Groningse inborst allengs onwaarschijnlijker wordt. Ik houd het op en eh... Fransman. Van na het Keizerrijk. Of mogelijk deels overlappend daarmee.
pi_87488566
Meneer is zo klein dat zelfs een boek op tafel moet liggen om hem een quasi nonchalante pose aan te laten nemen.

-knip-

Of dat boek is zijn magnum opus (of vice versa). Of zou dat boek meneer gevormd hebben. Hmmm.

[ Bericht 46% gewijzigd door Z op 13-10-2010 11:28:37 ]
Aldus.
pi_87488965
Wat zegt het huisreglement eigenlijk over het plaatsen van youtube-linkjes in die topic Gellius? Is het, naast de plaatjes, text only of mag bewegend beeld ook?
Aldus.
pi_87489448
Hm. Ik vind het wel een bedenkelijke - want nieuwe - ontwikkeling. Het zal uiteindelijk onvermijdelijk blijken te zijn, maar laten we tot die tijd uit alle macht proberen dit te traineren, tegen te gaan, verdacht te maken, te weren en buiten te sluiten. Dan zien we daarna wel weer verder.
pi_87489597
Dan zo:
Randy Newman - Short People

Short people got no reason
Short people got no reason
Short people got no reason
To live

They got little hands
Little eyes
They walk around
Tellin' great big lies
They got little noses
And tiny little teeth
They wear platform shoes
On their nasty little feet

Well, I don't want no short people
Don't want no short people
Don't want no short people
`Round here

Short people are just the same
As you and I
(A fool such as I)
All men are brothers
Until the day they die
(It's a wonderful world)

Short people got nobody
Short people got nobody
Short people got nobody
To love

They got little baby legs
That stand so low
You got to pick em up
Just to say hello
They got little cars
That go beep, beep, beep
They got little voices
Goin' peep, peep, peep
They got grubby little fingers
And dirty little minds
They're gonna get you every time
Well, I don't want no short people
Don't want no short people
Don't want no short people
'Round here
Aldus.
pi_87489757
Kijk, dat is beter. Nu maar afwachten of mijnheer zich in zijn kuif gepikt zou voelen door dit fraaie lied.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 11:53:33 #287
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_87490347
Gelukkig is het in de Angelsaksische wereld een eer om minor te heten.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 13 oktober 2010 @ 11:54:09 #288
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_87490366
Wat alleraardigst, trouwens, dat men het hokje ''gaarne'' kan aanvinken.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_87490442
Is pyl de tuin winterklaar aan het maken? Zelfs Titus is al op.
pi_87703517
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:50 schreef TitusPullo het volgende:
Deze voorvader van Jean-Pierre Rawie ontvluchtte de honger op het Groningse platteland en vestigde zich in Amerika, waar hij Oden en Sonnetten schreef terwijl Walt Whitman steeds dithyrambischer werd.
Misser dan dit kunt U het plankje niet slaan, heer Titus. Ook slaapgebrek?


quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:41 schreef Gellius het volgende:
Enige ijdelheid was mijnheer niet vreemd, meen ik uit zijn pose te mogen opmaken, waarmee een eventuele Groningse inborst allengs onwaarschijnlijker wordt. Ik houd het op en eh... Fransman. Van na het Keizerrijk. Of mogelijk deels overlappend daarmee.
Dit daarentegen snijdt wel hout. Iedereen went op zeker moment aan gebroken nachten.

quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 10:55 schreef Z het volgende:
Meneer is zo klein dat zelfs een boek op tafel moet liggen om hem een quasi nonchalante pose aan te laten nemen.

-knip-

Of dat boek is zijn magnum opus (of vice versa). Of zou dat boek meneer gevormd hebben. Hmmm.
Ten tijde van het plaatje zat heertjes' magnum opus nog in de pen, denkelijk.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_87704652
Was mijnheer, naast maddeningly obscure ook nog exaspérant de decadence?
pi_87705286
:N Allesbehalve.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_87705331
Hm, 'n tightassed mothafucka. Was het eenclubjesman?
pi_87705372
Ik zou zeggen van wel, al weet ik niet zeker wat met 'clubjesman' wordt bedoeld ( :+ ).
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_87746426
Zijn we al wat verder?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:37:06 #296
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_87746442
Iemand die graag met andere obscure klaplopers vergadert in eet- en drinklokalen. Met deze gissing hoop ik het herstel van mijn raak-slaan te hebben ingezet, welks kortstondig ontbreken allerminst aan nachtelijke uitspattingen geweten kan worden.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_87821923
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:36 schreef Gellius het volgende:
Zijn we al wat verder?
Ik houd me aan de 6 daagse reageertermijn die Pyl hanteert en zal pas de 25e inhoudelijk reageren.
Aldus.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:06:57 #298
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_87822489
Het pyl-interval is dus nog niet vervangen door het Wicher-hiaat. Stoffigheid mag dan de kracht van deze reeks uitmaken, ik zou toch graag eens een paradigmawisseling meemaken.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_87823463
Binnenkort gaan we met de winterstop, toch? Is er al een datum bekend? .
pi_87829036
Met gezwinde spoed:

Meneer is weliswaar obscuur (in zijn tijd niet hoor), maar voorwaar geen klaploper. Zijn clubje was niet onverdeeld gelukkig met hem en zijn maatjes.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')