Kelly Huizen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
op onze school was een filmpje uitgelekt over een meisje dat zichzelf vingerde voor de cam, toen zat ik in mn examenjaar, en zij in de 1e of 2e geloof ik, was ook een internetsensatie
tja nou weet ik ook meteen hoe je over me denktquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:17 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ik zei dat!
![]()
Maar goed op dat soort scholen kun je dat meer verwachten..
Trouwens mep erop klaar
Zeg je...quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is maar goed ook want ik ben wel degelijk een net persoon met niveau
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja nou weet ik ook meteen hoe je over me denkt
HAHA, lees jij je vorige posts in dit topic maar even terugquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zou TS niet pesten omdat zijn tong stinkt.
als zijn school uit is en hij er weer een pesterige dag op heeft zitten en dan op FOK! gaat uithuilenquote:
heel zielig, maar als hij nou uitlegt waarom hij gepest wordt zou dat een hoop giswerk schelenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:40 schreef PonyLovertje het volgende:
wel sielig voor die gepeste persoon vind ik
vraag het hem gewoonquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heel zielig, maar als hij nou uitlegt waarom hij gepest wordt zou dat een hoop giswerk schelen
\quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:51 schreef broodroostertje180 het volgende:
TS denkt zelf dat het komt omdat hij stil is.
Ik denk dat TS zijn naam niet mee heeft en ook gepest wordt omdat hij uit z'n mond stinkt
Henkquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:52 schreef PonyLovertje het volgende:
[..]
\
hoe heet hij dan??????????
quote:
gewoon je tanden poetsenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
het is in deze maatschappij heel belangrijk dat je niet uit je mond meurt
TS heeft groen spul op zn tong en daarom meurt hij uit zijn mond, tandenpoetsen helpt niet maar ik zou m alsnog geven, het lijkt me een goede knulquote:
Ik meur niet uit mijn mondquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
het is in deze maatschappij heel belangrijk dat je niet uit je mond meurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |