Ja, dat was ik ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schat, als 48 euro er zo inhakt was je vóór het doen van de boodschappen al arm
quote:Gevonden voet blijkt van Duitse man
STRIJENSAS - De voet die begin september werd gevonden in de jachthaven in de Zuid-Hollandse plaats Strijensas, blijkt van een 70-jarige man uit Duitsland. Dat blijkt uit DNA-onderzoek van de politie. De man is op 14 december 2009 in Duitsland als vermist opgegeven. De politie gaat ervan uit dat er geen sprake is van een misdrijf.
Een woordvoerder zei vrijdag dat het bij vermissingen gebruikelijk is dat van een vermist persoon een DNA-spoor wordt bewaard. Van de gevonden voet is eveneens een DNA-spoor afgenomen en vergeleken met vermiste personen in binnen- en buitenland. Daarbij kwam de overeenkomst met de 70-jarige man aan het licht.
Honden vonden het lichaamsdeel op 1 september in het water. Een team van het Korps Landelijke Politiediensten (KLPD) zocht vervolgens nog enkele dagen met een speurhond, een helikopter en sonarapparatuur het water af, maar zonder resultaat.
De woordvoerder kon niet zeggen wat er nu met de voet gaat gebeuren. „De zaak is voor ons klaar.”
Ik ook hoor, daar niet vanquote:
't Is mijn eigen schuld. N.a.v. het krijgen van parfum én blouses én een trui dacht ik gisteren "Laat ik eens wat aardigs terug doen" en heb ik een geurtje gekocht. Natuurlijk kies ik dan wat ik lekker vind en zie de prijs pas als ik bij de kassa sta, ¤ 150,-quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook hoor, daar niet vanSterker nog, ik zou die 48 euro niet op willen hoesten voor boodschappen op het moment
Nope, zaterdag acht uur gaan ze dicht. Er is volgens mij ook maar één kroeg open. En.....ik heb nog even navraag gedaan naar die Duiventil, 't is een tent waar een blind paard nog geen schade kan aanrichten, er zitten dan ook regelmatig groepen mongolen volgens mijn bron. Kortom, met een beetje geluk maak je er nog wat meequote:Op vrijdag 10 september 2010 16:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey Teun, als ik even mag c-c-c-c-combro-breaken, zijn de supermarkten in Nunspeet toevallig ook op zondag open? Zal wel weer niet.
Ik heb er filmpjes van gezien, dus ik weet waar ik aan toe benquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nope, zaterdag acht uur gaan ze dicht. Er is volgens mij ook maar één kroeg open. En.....ik heb nog even navraag gedaan naar die Duiventil, 't is een tent waar een blind paard nog geen schade kan aanrichten, er zitten dan ook regelmatig groepen mongolen volgens mijn bron. Kortom, met een beetje geluk maak je er nog wat mee
Godverkut.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Btw, zaterdagmiddag ben ik er niet, mocht we even een terrasje willen pakken, dan moet die activiteit op zondag passeren
Omgquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is mijn eigen schuld. N.a.v. het krijgen van parfum én blouses én een trui dacht ik gisteren "Laat ik eens wat aardigs terug doen" en heb ik een geurtje gekocht. Natuurlijk kies ik dan wat ik lekker vind en zie de prijs pas als ik bij de kassa sta, ¤ 150,-![]()
quote:Maarrrrrrrr........dat flesje ga ik binnen een uur onder het dekbed verstoppen, geheid vanavond een blowjob in het verschiet![]()
Wel een dure trouwens, dat dan wel weer
Ik wil wedden dat je in Amsterdam voor 150 euro op z'n minst 3 blowjobs kan krijgen en dan hoef je er nieteens eerst voor naar een zaakje om parfum te kopenquote:
Hoe laat heb je die tussenuurtjes dan? Ik wil namelijk nog even naar pa en ma, doe ik meestal in de middag, maar ik kan natuurlijk ook 's morgens even gaan (mits op tijd wakker en zulks)quote:
't Is geen functioneel cadeau lullo, 't is er eentje vanuit pure liefde en voor het herstellen van balans ontvangen-gegevenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:46 schreef Ian_Nick het volgende:
¤150,- voor een luchtje, dan moet je wijf wel echt ontzettend meuren wil je dat vrijwillig uitgeven, op de hoogte van de prijs
Raap me opquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:46 schreef Ian_Nick het volgende:
¤150,- voor een luchtje, dan moet je wijf wel echt ontzettend meuren wil je dat vrijwillig uitgeven, op de hoogte van de prijs
Amsterdamse zaakjes stinken per definitiequote:Op vrijdag 10 september 2010 16:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil wedden dat je in Amsterdam voor 150 euro op z'n minst 3 blowjobs kan krijgen en dan hoef je er nieteens eerst voor naar een zaakje om parfum te kopen
Verstandig, niet alleen om de buitenlucht maar ook om het besmettingsgevaar.... volgende week half FOK! ziek en iedereen van ellende maar baggertopics openen, dan ben je hartstikke druk met bannen zo vlak na het ziek zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Steeds iets beter, maar die meet morgen ga ik maar niet heen, denk niet dat ik nu een nacht in de buitenlucht moet gaan doorbrengen
Ik hoop dat het een geurtje is wat jij niet alleen lekker vindt, maar zij ook weet te waarderenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is geen functioneel cadeau lullo, 't is er eentje vanuit pure liefde en voor het herstellen van balans ontvangen-gegeven
Ze zijn er inmiddels achter dat de man Jehova getuige wasquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gevonden voet blijkt van Duitse man
STRIJENSAS - De voet die begin september werd gevonden in de jachthaven in de Zuid-Hollandse plaats Strijensas, blijkt van een 70-jarige man uit Duitsland. Dat blijkt uit DNA-onderzoek van de politie. De man is op 14 december 2009 in Duitsland als vermist opgegeven. De politie gaat ervan uit dat er geen sprake is van een misdrijf.
Een woordvoerder zei vrijdag dat het bij vermissingen gebruikelijk is dat van een vermist persoon een DNA-spoor wordt bewaard. Van de gevonden voet is eveneens een DNA-spoor afgenomen en vergeleken met vermiste personen in binnen- en buitenland. Daarbij kwam de overeenkomst met de 70-jarige man aan het licht.
Honden vonden het lichaamsdeel op 1 september in het water. Een team van het Korps Landelijke Politiediensten (KLPD) zocht vervolgens nog enkele dagen met een speurhond, een helikopter en sonarapparatuur het water af, maar zonder resultaat.
De woordvoerder kon niet zeggen wat er nu met de voet gaat gebeuren. „De zaak is voor ons klaar.”
Eensch.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Amsterdamse zaakjes stinken per definitie
Ik weet niet wie je bent maar de meet morgen is verderopquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:08 schreef san39 het volgende:
wow ben verbaas dat t gelukt is
,het inloggen
olla fokkers
wat lees ik hebben jullie een meet enne greet met elkaar,wordt top weer morgen he(y)
ow enne heb paar x al ingelogd afgelopen jaar maarre voor derest niets meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |