Goed gedacht, man.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Bij het zien van de TT in ´New Topics´ wist ik al dat dit de fipo zou zijn.
Is inderdaad echt een aanbeveling voor het programma, dat je een vaste stijl moet gebruiken als je wil voorkomen dat ie je opmaak automatisch verneuktquote:Op donderdag 9 september 2010 16:21 schreef trolololo het volgende:
Vaste stijl voor al mijn documenten (met Frutiger Light) en een mooie layout.
Dan is er niks mis met dit programma.
Leer er goed mee omgaan, anders moet je maar notepad gebruiken
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:19 schreef FreezePop het volgende:
Vooral 2007, wat een onoverzichtelijk zootje is dat
QFTquote:Op donderdag 9 september 2010 16:22 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik haat het als dat ding uit zichzelf gaat denken. Je bent meer tijd kwijt met het herstellen van al dat automatische verplaats en gewijzig, dan als je het zelf zou moeten doen
Het is al beter dan 2007 inderdaad.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:22 schreef GuitarJJ het volgende:
Office 2003 prefereer ik boven 2007 en 2010
Precies en als ik documenten doorstuur doe ik dat in PDF; geen plagiaat en geen verneukte indelingen.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:23 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Is inderdaad echt een aanbeveling voor het programma, dat je een vaste stijl moet gebruiken als je wil voorkomen dat ie je opmaak automatisch verneukt
Jaja, ik geef je IP even door aan BIG.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:13 schreef Lakitu het volgende:
Niet zeiken, gelukkig is het gratis.
BIG? wat is dat nou weer ken alleen breinbef en buma stemra...quote:Op donderdag 9 september 2010 17:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jaja, ik geef je IP even door aan BIG.
Ban Illegale Games & softwarequote:Op donderdag 9 september 2010 17:18 schreef trolololo het volgende:
[..]
BIG? wat is dat nou weer ken alleen breinbef en buma stemra...
Zij zijn zeker bezig met software?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |