Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte de laatste post, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Intelligence | Patrick | 13 september
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
Ja zeker mooi werk, van een half jaar contract gegaan naar een jaar contract. En netto ga ik er ook ongeveer 3% op voor uit.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooi werk kerelwel jammer dat je zoveel last hebt van dat ongeluk
vriendin ook?
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:17 schreef Intelligence het volgende:
Je hebt geen rechten om te reageren .... grralweer, gister ook al
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:23 schreef ReMcOrE het volgende:
moinog een half uurtje te gaan...
van de laatste 5 topics heeft David er 4 geopend, dus hij had 4 van de 5 LaPo's
Noliferquote:
\m/quote:
fixed.quote:
quote:
Waarom denk je dat ik zo'n hoofd heb?quote:
Omdat een strijkijzer niet doeltreffend genoeg blijktquote:Op donderdag 9 september 2010 16:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo'n hoofd heb?
Wee'j wat ie kunt doen?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat een strijkijzer niet doeltreffend genoeg blijkt
quote:
Omdat het van levensbelang isquote:Op donderdag 9 september 2010 16:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, over zulke dingen ga ik niet liegen
Preciesquote:Op donderdag 9 september 2010 16:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat het van levensbelang is
zoietsquote:Op donderdag 9 september 2010 16:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat het van levensbelang is
Moet je vingerafdrukken afstaanquote:Op donderdag 9 september 2010 16:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoietsvanmiddag heel pak geprint voor school, straks ff netjes in een map doen en dan maar hopen dat ik morgen de juiste spullen bij me heb
vanavond ook even langs het gemeentehuis, nieuw ID aanvragen en op de terugweg toch maar even langs dat huis, waar ik het vanmorgen over had, fietsen om een kijkje te nemen
Blegh, druk al die regels er maar door onder het mom van "veiligheid" en "terrorismebestrijding"quote:Op donderdag 9 september 2010 16:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet je vingerafdrukken afstaan
Vinger opgraven op kerkhof en die meenemenquote:Op donderdag 9 september 2010 16:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Politiestaat.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Blegh, druk al die regels er maar door onder het mom van "veiligheid" en "terrorismebestrijding"
ik moet ook nog ff kijken of ik nog wel een (geschikte) pasfoto hebquote:Op donderdag 9 september 2010 16:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
zaterdag/zondag Q-Base, verder weinigquote:
jeujquote:Op donderdag 9 september 2010 16:54 schreef Samzz het volgende:
Nou ik weet ook wat er in het zware pakje zat dat op me lag te wachten. M'n wetsboeken
Nou, eigenlijk welquote:
Ach, een dag en dan weekend..quote:Op donderdag 9 september 2010 17:28 schreef Samzz het volgende:
Ik baal dat ik morgen naar school moet
Oke hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 17:28 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nah, deze keer niet
deeg was op![]()
En die calorieen kan ik wel aan hoor davind
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:31 schreef GimmeGore het volgende:
Ik moet integreren van mijn vriend, na het Twents volkslied, nu Herman Finkers in het Twents
quote:
quote:
Dat kunnen wij niet bepalen voor je hèquote:Op donderdag 9 september 2010 18:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zal ik wat bestellen met mn luie reet, of zal ik even snel naar de supermarkt fietsen en wat klaarmaken?
Ik ook niet voor mezelf..quote:Op donderdag 9 september 2010 18:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat kunnen wij niet bepalen voor je hè
Haal wat kip en wat groente's en wat sambal enzo en dan lekker wraps makenquote:Op donderdag 9 september 2010 18:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook niet voor mezelf..
prullenbak op de kopquote:Op donderdag 9 september 2010 18:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb besloten dat ik wat ga maken van wat er nog in huis is
dan kom ik misschien wel eem kijknquote:Op donderdag 9 september 2010 18:03 schreef Robinhoo het volgende:
Vanavond voetballen tegen Bornebroek 2, MOOI ONIE.
uhu, kaas is vies, maar op pizza valt het meequote:Op donderdag 9 september 2010 18:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Pizza. Ik lust er eigenlijk maar 2 ofzo en da's met bolognesesaus en met shoarma![]()
En dan zonder kaas want dat lus ik nie!
quote:Op donderdag 9 september 2010 18:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Haal wat kip en wat groente's en wat sambal enzo en dan lekker wraps maken
tukker en dan voor psv zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 18:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nep-Hollanders, beetje geen kaas lusten
*insert Lingo-geluid*quote:Op donderdag 9 september 2010 18:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik doe nu een moosmagnetronmaaltijd (mooi woord onnie) in de magnetron
Ben geïntegreerde tukkerquote:Op donderdag 9 september 2010 18:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
tukker en dan voor psv zijn
quote:Op donderdag 9 september 2010 18:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
tukker en dan voor psv zijn
Ik heb een eigen mening en voorkeur, in tegenstelling tot te veel anderenquote:Op donderdag 9 september 2010 18:50 schreef omearos het volgende:
[..]
nog niet volledig geintegreerd dus
Goedzo David.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb een eigen mening en voorkeur, in tegenstelling tot te veel anderen
Hoe kan je nu een geïntegreerde Tukker zijn als je in Deventer woontquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 18:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb een eigen mening en voorkeur, in tegenstelling tot te veel anderen
Tijdelijke oplossing, binnenkort weer Twentelandquote:Op donderdag 9 september 2010 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan je nu een geïntegreerde Tukker zijn als je in Deventer woont
quote:Op donderdag 9 september 2010 18:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tijdelijke oplossing, binnenkort weer Twenteland
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nijverdal is mijn thuis niet
Twente bestaat uit meer steden en dorpen dan alleen Nijverdalquote:
Ontkenningsfase. Is niet erg, daar groei je wel door.quote:
Jij leest echt niet wat er staat hequote:Op donderdag 9 september 2010 19:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ontken niks
Nijverdal is gewoon de beste!
Enschede ook hoor, als ik er ga wonen
Jawel, maar ik kijk gewoon niet verder dan Nijverdal omdat dat het beste is wat Twente is overkomenquote:Op donderdag 9 september 2010 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij leest echt niet wat er staat he
quote:Op donderdag 9 september 2010 19:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kijk gewoon niet verder dan Nijverdal omdat dat het beste is wat Twente is overkomen
Jij zou het goed hebben gedaan in WOII.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kijk gewoon niet verder dan Nijverdal omdat dat het beste is wat Twente is overkomen
Inderdaad!quote:
Dankje!quote:Op donderdag 9 september 2010 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zou het goed hebben gedaan in WOII.
Wie?quote:Op donderdag 9 september 2010 19:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Inderdaad!
Derek Olgevie was vandaag in de blokken trouwens.
Die ging een kindje helpen die niet helemaal 100 is en die moet eten via een sonde enzo.
Lekker Engeland bestokenquote:Op donderdag 9 september 2010 19:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dankje!
Dan ging ik de V2 raketstellingen bedienen die op de berg hier in Hellendoorn stonden
Aangepast.. Ik geloof niet in die onzin dus ik onthou zo'n naam ook niet.quote:
Ik had 't niet goed geschreven dus wou hij even de taalpurist uithangen.quote:
Nee, ik weet niet wie het is. Vandaar dat ik dat vroegquote:Op donderdag 9 september 2010 19:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik had 't niet goed geschreven dus wou hij even de taalpurist uithangen.
Wtf? Ik voelde echt ff een prikje in mn hart.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:16 schreef omearos het volgende:
Enschede is de beste
Almelo is gewoon pauper
Ohquote:Op donderdag 9 september 2010 19:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet wie het is. Vandaar dat ik dat vroeg
Tv's hebben ze toch alleen in Nijverdal?!quote:Op donderdag 9 september 2010 19:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh
Hebben ze geen tv's in Deventer?
Echt, ik kijk haast nooit maar ken die vent wel.
Misschien als ik z'n kop zie dat ik 'm kenquote:Op donderdag 9 september 2010 19:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh
Hebben ze geen tv's in Deventer?
Echt, ik kijk haast nooit maar ken die vent wel.
Ben in Almelo opgegroeidquote:Op donderdag 9 september 2010 19:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wtf? Ik voelde echt ff een prikje in mn hart.Almelo is niet overal pauper hoor.
Hengelo is een kutstad en van Enschede is alleen het centrum leuk. Iets minder cafe+ terras daar zou het centrum wel goed doen. Men, je struikelt zowat over de stoeltjes en tafeltjes.
Zo.
Klopt, wij hebben HDTV, nijverdal loopt weer eens achterquote:Op donderdag 9 september 2010 19:34 schreef norich het volgende:
[..]
Tv's hebben ze toch alleen in Nijverdal?!
School, de beste uitvinding ooitquote:Op donderdag 9 september 2010 19:35 schreef Redbaron het volgende:
Weer thuis, goh wat is dat vermoeiend zeg, een dag naar school
jah als je in een normaal tempo kunt werken/leren wel maar dit schoot niet opquote:Op donderdag 9 september 2010 19:36 schreef norich het volgende:
[..]
School, de beste uitvinding ooit
Wie hebt nog antennes!quote:Op donderdag 9 september 2010 19:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, wij hebben HDTV, nijverdal loopt weer eens achter
Blijkt zaterdag dat ik je al heel lang ken.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:35 schreef omearos het volgende:
[..]
Ben in Almelo opgegroeidWoon nu alweer 10 jaar in Enschede en werk sinds een half jaar weer in Almelo. Lekker logisch
Werkelijk, ik heb meelij met je dat je in Almelo rond moet lopen...quote:Op donderdag 9 september 2010 19:35 schreef omearos het volgende:
[..]
Ben in Almelo opgegroeidWoon nu alweer 10 jaar in Enschede en werk sinds een half jaar weer in Almelo. Lekker logisch
Wie weetquote:Op donderdag 9 september 2010 19:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Blijkt zaterdag dat ik je al heel lang ken.
ovquote:
pwepquote:
Saw 1 t/m 6, Exorcist... hoeft allemaal niet te denkenquote:Op donderdag 9 september 2010 20:39 schreef Samzz het volgende:
Legally Blonde
Als er toch een film is waar je niet bij hoeft na te denken
ohjah door die kutkermis stond ik aan de verkeerde kant....toen ff spookgereden om naar de andere kant te komen met al die eenrichtingswegenquote:
Wil ik geen feel good movies noemen.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Saw 1 t/m 6, Exorcist... hoeft allemaal niet te denken
quote:
Kutkermis ja. Dat gekrijs door kutjes in de Boosterquote:Op donderdag 9 september 2010 20:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ohjah door die kutkermis stond ik aan de verkeerde kant....toen ff spookgereden om naar de andere kant te komen met al die eenrichtingswegen
Hehe kermis in Almelo met al die tokkiesquote:Op donderdag 9 september 2010 21:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kutkermis ja. Dat gekrijs door kutjes in de Booster
Mwahquote:Op donderdag 9 september 2010 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil ik geen feel good movies noemen.
Dat is waarquote:Op donderdag 9 september 2010 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwah
Sommige horror is lachwekkend
Soms he als dat ding op volle toeren rondraait wens ik dat ie ineens [krak] doormidden knapt.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hehe kermis in Almelo met al die tokkies
Shawshank Redemption en American History X zijn beter dan Shaving Ryan's Privatequote:Op donderdag 9 september 2010 21:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Niet want dat is saving private ryan al
American History Xquote:Op donderdag 9 september 2010 21:20 schreef haakon het volgende:
[..]
Shawshank Redemption en American History X zijn beter dan Shaving Ryan's Private
Heul niet...Maar AH X komt op een goede 2e plekquote:Op donderdag 9 september 2010 21:20 schreef haakon het volgende:
[..]
Shawshank Redemption en American History X zijn beter dan Shaving Ryan's Private
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:20 schreef haakon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:20 schreef haakon het volgende:
[..]
gmta, auto ftw. Hoe is het in Goor dan? misschien dat ik dr over 2 weken weer benquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dit is zo'n goeie film:
Thir13en Ghosts.
[ afbeelding ]
Griezel
iets zegt me dat daar niet veel voor nodig isquote:Op donderdag 9 september 2010 21:52 schreef Assiej het volgende:
[..]Dies goed ja, ik heb hem gezien toen ik nog wat jonger was
en ik was bang
Dat iets is een bashend duivels stemmetje?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
iets zegt me dat daar niet veel voor nodig is
ik hoor geen duivelse stemmetjes....alleen maar engeltjesquote:Op donderdag 9 september 2010 21:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat iets is een bashend duivels stemmetje?
Ik was al volwassen maar scheet 7 kleuren kak.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:52 schreef Samzz het volgende:
Ik zag It toen ik klein was. Ook niet cool
Kamerquote:Op donderdag 9 september 2010 22:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mooi! Voor beneden of voor op je kamer?
Oke jongens, wanneer houden we een filmmarathon meet @ Marko's bedroom?quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oke jongens, wanneer houden we een filmmarathon meet @ Marko's bedroom?
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heeel heeeel veel hamburgers voor moeten bakken![]()
Ik ben voorquote:Op donderdag 9 september 2010 22:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oke jongens, wanneer houden we een filmmarathon meet @ Marko's bedroom?
Cue_quote:Op donderdag 9 september 2010 22:11 schreef Cue_ het volgende:
Wie wil mij helpen!!
Samzz dacht dat jullie dat wel wilden.. en ik ook wel
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waarmee moeten we je helpen meis?
Dat ligt eraan waarmee?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:11 schreef Cue_ het volgende:
Wie wil mij helpen!!
Samzz dacht dat jullie dat wel wilden.. en ik ook wel
Die meidenmeet bij mij houden jullie nog tegoed.quote:
Ik zal je wat moois geven.. beloofdquote:Op donderdag 9 september 2010 22:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik wil best stemmen maar dan moet er wel iets moois tegenover staan
Komt goedquote:Op donderdag 9 september 2010 22:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die meidenmeet bij mij houden jullie nog tegoed.Doen we als het kan, je weet wel.
do i have your word?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zal je wat moois geven.. beloofd![]()
Stel je even aan zegquote:Op donderdag 9 september 2010 22:32 schreef Redbaron het volgende:
ik doe niet stemmen op mensen die ik niet ken
dacht je nou serieus dat ik serieus wasquote:Op donderdag 9 september 2010 22:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Sander, doe 's niet zo wanhopig man.
* ziet al een jaloerse Krea met knuppel voor de deur staan..quote:
Ach tuurlijk nietquote:Op donderdag 9 september 2010 22:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
* ziet al een jaloerse Krea met knuppel voor de deur staan..
Gauw afdoen als grapje he.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
dacht je nou serieus dat ik serieus was![]()
daarom houd ik ook zo van je selmaquote:Op donderdag 9 september 2010 22:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gauw afdoen als grapje he.Gekke Panzie.
daar stem ik op, maar dat is ook uit eigenbelangquote:Op donderdag 9 september 2010 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stel je even aan zegDoe jij ook niet mee aan verkiezingen? Of ken je alle kandidaten persoonlijk?
iedereen houd van Selmaquote:Op donderdag 9 september 2010 22:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
daarom houd ik ook zo van je selma
Dan stem je op Cue als liefdadigheid of zoquote:Op donderdag 9 september 2010 22:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
daar stem ik op, maar dat is ook uit eigenbelang
Maakt mij echt niet uitquote:Op donderdag 9 september 2010 22:33 schreef GimmeGore het volgende:
Cue_ wil jij het boek of Venun?
(wat moet je trouwens met een boek als je in het donker zit?)
ik doe niet aan liefdadigheid, hooguit een euro aan de nederlandse hartstichtingquote:Op donderdag 9 september 2010 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan stem je op Cue als liefdadigheid of zo
Pff.. stomquote:Op donderdag 9 september 2010 22:49 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik doe niet aan liefdadigheid, hooguit een euro aan de nederlandse hartstichting
Ach ja, what comes around goed around he.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:49 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik doe niet aan liefdadigheid, hooguit een euro aan de nederlandse hartstichting
Dan laat maarquote:Op donderdag 9 september 2010 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach tuurlijk nietDie komt er gewoon bij liggen.
quote:
quote:
Trustenquote:Op donderdag 9 september 2010 23:06 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen, morgen staatsrecht
Trusten allemaal![]()
Truste Sanquote:Op donderdag 9 september 2010 23:06 schreef Samzz het volgende:
Trusten allemaal![]()
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ok wie wil er NU aan mijn harde pik zuigen?!
Je maakt me verdrietig hoorquote:
Schatje, ik sta zo voor je deur. Dan hebben wij een fijne nachtquote:Op donderdag 9 september 2010 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je maakt me verdrietig hoor
Slaap lekker, schat
Dat zou fijn zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 23:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Schatje, ik sta zo voor je deur. Dan hebben wij een fijne nacht
Dan mag je lekker tegen mij aan kruipenquote:Op donderdag 9 september 2010 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijnIk heb heel slecht geslapen vannacht
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie een Markooo die jouw billetjes masseert tot je slaapt, waarna hij huilend boven de wc hangt, aan zn piemeltje trekkend
Ben je niet te druk met zuigen aan Justins stijve pik?quote:Op donderdag 9 september 2010 23:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dan mag je lekker tegen mij aan kruipen
Ik doe niet jaloers, ik heb gewoon een voorspellende blikquote:Op donderdag 9 september 2010 23:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt die omereos ofzo
Dus doe niet zo jaloers![]()
Kan altijd tegelijkquote:Op donderdag 9 september 2010 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je niet te druk met zuigen aan Justins stijve pik?
If not, graag
Zo ben ik nietquote:Op donderdag 9 september 2010 23:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie een Markooo die jouw billetjes masseert tot je slaapt, waarna hij huilend boven de wc hangt, aan zn piemeltje trekkend
Maar je bent moe en wil slapenquote:
Ik wil alleen jouquote:Op donderdag 9 september 2010 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je niet te druk met zuigen aan Justins stijve pik?
If not, graag
Ik ben vanavond meer in een een op een moodquote:
Truste kearlquote:Op donderdag 9 september 2010 23:17 schreef Redbaron het volgende:
en nu echy sloapn, tot morgen tukkertjes
Moe is relatiefquote:Op donderdag 9 september 2010 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar je bent moe en wil slapen
Boh... /_\ ?quote:
Dan kan ik met een gerust hart lapen straksquote:
Dikke knuffel lieverdquote:Op donderdag 9 september 2010 23:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan ik met een gerust hart lapen straks
quote:
Count me in!quote:Op donderdag 9 september 2010 23:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoppeteee groepsex @ Marko's bedroom.
Wanneer en hoe laat?
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoppeteee groepsex @ Marko's bedroom.
Wanneer en hoe laat?
Staatsrechtquote:Op donderdag 9 september 2010 23:06 schreef Samzz het volgende:
Trusten allemaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |