Oe, heb al even niet meer gekeken. Voor wat betreft de meterkast: in de woning zitten (op dit moment) 8 patchpoorten (2 in elke kamer) waar ik inderdaad apparatuur zoals computers en printer op kan aansluiten. Deze zijn netjes op een patchpanel afgemonteerd en daarnaast hangt een switch om de boel aan elkaar te knopen. Op die manier zou ik bijvoorbeeld ook telefonie makkelijk kunnen aansluiten zonder andere bekabeling te trekken ofzo. Heb daarnaast overigens wel gewoon wifi hoor, ga wel mee met de tijd

Maarja, 't is je hobby (en beetje beroep) en ik kon wat Cisco spul ritselen

Over de badkamer: ik heb alles besteld bij Sanitair Online, die hun spullen (net als bijna elke sanitair webwinkel) gewoon bij groothandel Plieger haalt. Makkelijkste is naar een Plieger showroom gaan (zie hun site) en daar een offerte maken met een adviseur. Die stuurt jouw keuzes vervolgens door naar de retailer van jouw keuze (zoals Sanitair Online, maar ook anderen) en dan krijg je van de retailer een gespecificeerde offerte met netto prijzen. Plieger geeft in de showroom alleen bruto prijzen; over het algemeen kun je aanhouden dat de retailer er zo'n 20% onder zit.