Al eens geweest?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:38 schreef MadMaster het volgende:
Vrij(e mid)dag en morgen dus naar Parijs...![]()
Ja, 3 keer.quote:
En zo te zien had je het niet erg gevonden als dit eerder was geweestquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:07 schreef Etcetera het volgende:
Ben na half 3 eindelijk eens in slaap gevallen
Nee dat was zelfs zeer welkomquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
En zo te zien had je het niet erg gevonden als dit eerder was geweest
ja, heerlijk om in aflevering 2 al kreunend (als een man) op tv te komenquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:31 schreef Etcetera het volgende:
Nou ja ik voel me toch al gaar, snot- en snotverkoudenWe hadden met een vriendin afgesproken in de kroeg, die gaat binnenkort naar Israel, maar dat heb ik afgebeld. Nu in de kroeg zitten is géén goed idee
Oh Oh Cherso![]()
![]()
'Sniper' scoort 'Little Princess' en die laatste denkt meteen dat ze een relatie hebben
Ja dat wil jequote:Op vrijdag 10 september 2010 11:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ja, heerlijk om in aflevering 2 al kreunend (als een man) op tv te komen
Het is héél slecht en dat komt vooral door de mensen die in dat huis zitten. Maar het is wel ongelofelijk grappigquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mocht ik vanavond tijd hebben/ er aan denken dan zal ik eens kijken. Ik hoor er wel veel over. Leuk?
Ik heb het gisteren tot de reclame gezien... daarna maar afgezet en op 24 overgegaan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:31 schreef Etcetera het volgende:
Nou ja ik voel me toch al gaar, snot- en snotverkoudenWe hadden met een vriendin afgesproken in de kroeg, die gaat binnenkort naar Israel, maar dat heb ik afgebeld. Nu in de kroeg zitten is géén goed idee
Oh Oh Cherso![]()
![]()
'Sniper' scoort 'Little Princess' en die laatste denkt meteen dat ze een relatie hebben
Als ik dit zo lees zijn die ouders er maar wat trots op. It runs in the familyquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja dat wil jeIk heb medelijden met de ouders trouwens
[..]
Het is héél slecht en dat komt vooral door de mensen die in dat huis zitten. Maar het is wel ongelofelijk grappig
Voor Gert Jan zelf uiteindelijk ook, die bleek later ook niet vies van een bolletje hier en een spuitje daar...quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Sinds alles schandalen in de wielrennerij heeft de naam bolletjestrui voor mij toch een andere betekenis gekregen....
Zondag...quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb het gemist. Wanneer wordt zoiets herhaald?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ja, heerlijk om in aflevering 2 al kreunend (als een man) op tv te komen
Thanksquote:
Jokertje is de niet erkende zoon van De Vieze Man:quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:39 schreef CaLeX het volgende:
Die Joker is echt een figuurpis elke keer in me broek als ik hem commentaar hoor geven over de gebeurtenissen.
![]()
De ouders van Little Princes zullen niet trots zijn nee, maar sniper snap ik wel![]()
Ik heb dan ook nog niet gekeken. Ik hou echt enorm veel van leedvermaak maar deze mensen deden mijn oogbollen aan de achterkant jeuken toen ik de trailers zag.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb het hier net op het werk al gezegd: Ik mag lijden dat die Barbie met d'r domme, dronken blonde harses op een tafel gelegd wordt en dan door 10 negers uiteen 'genaaid' wordt...
Ben alleen bang dat ze er dan nog trots op zal zijn ook...![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |