Niet alleen wilde hij het heel graag zijn, hij wist ook nog eens zeker dat hij het was en liep al de baas te spelen. Dus ik snap Bing wel, maar gezien dat kan ik niet echt medelijden met hem hebbenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:01 schreef SolidasRock het volgende:
Bing is idd irritant bezig maar snapt niemand Bing? Zou jij het van de daken afschreeuwen dat je niet de vader bent terwijl je dat wel heel graag had willen zijn?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:16 schreef Starlie het volgende:
Wat is Bing toch een irritant mannetje!! Fijn dat ie ff tijdelijk uit GTST gaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me beter in hem verplaatsen dan jij denk ik. Hij wilt te graag, dat maakt hem irritant.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:24 schreef verleiding het volgende:
[..]
Niet alleen wilde hij het heel graag zijn, hij wist ook nog eens zeker dat hij het was en liep al de baas te spelen. Dus ik snap Bing wel, maar gezien dat kan ik niet echt medelijden met hem hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax, That '70s Show, Arsenal
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:10 schreef PiraatPiet het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:20 schreef Berend. het volgende:
[..]Nee hoor geen spoiler was al bekend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:05 schreef Starlie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax, That '70s Show, Arsenal
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:10 schreef PiraatPiet het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier heb je gelijk in..quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik kan me beter in hem verplaatsen dan jij denk ik. Hij wilt te graag, dat maakt hem irritant.
Jack is toch ook maar gewoon een prutser.quote:
Lorena wilde toch geen beveiliging... dat ligt toch niet aan Jackquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jack is toch ook maar gewoon een prutser.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:29 schreef Maartel het volgende:
[..]Sukkels zelf verzonnen suggesties hoeven niet in spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:36 schreef Starlie het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat Sil ook eens een keer een rol krijgt als vervelende etterbak!
En Jef en Rosa dat zou nou eens een leuk koppel zijn!
ludo had toch de koning gekocht omdat jef er na de dood van dorothea geen zin meer in had, en wou m platgooien maar toen kreeg jef spijt en moest 2x zoveel betalen om hem terug te krijgen, was het niet zoiets?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:46 schreef summer29 het volgende:
[..]
Ludo niet blij mee. Jef en hij heeft bontje gehad met elkaar waarover weet ik ff niet meer
Ik denk dat hij bozer was over Dian.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ludo had toch de koning gekocht omdat jef er na de dood van dorothea geen zin meer in had, en wou m platgooien maar toen kreeg jef spijt en moest 2x zoveel betalen om hem terug te krijgen, was het niet zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |