quote:Klinkt als de opzet voor een BelgenmopOp zondag 24 oktober 2010 22:07 schreef Oognip het volgende:
Noah heeft een andere naam gekregen want Noah vond ik toch niet zo'n geschikte nam, het is meer een Sam dus hij heet nu SamMees en Sam dus
quote:nah...wil je nog dat ik Rhana verzorg of...Op zondag 24 oktober 2010 22:18 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Klinkt als de opzet voor een Belgenmop
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
nah...wil je nog dat ik Rhana verzorg of...
quote:Haha bestaat dat echt? Dat wist ik heul niet! Naja, ik vind het wel een leuke combinatieOp zondag 24 oktober 2010 22:37 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het wel liefmoest alleen gelijk aan die boekjes van vroeger denken met 100 grappen van Sam en Mees/Moos
quote:Psst... dat zijn jodenmoppenOp zondag 24 oktober 2010 22:37 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het wel liefmoest alleen gelijk aan die boekjes van vroeger denken met 100 grappen van Sam en Mees/Moos
quote:Op maandag 25 oktober 2010 13:15 schreef Oognip het volgende:
Cutefactor
Sam
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mees
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Dan denk ik dat de boekjes van mijn opa en oma politiek gecorrecteerd zijn, want daarin waren het belgenmoppenOp maandag 25 oktober 2010 12:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Psst... dat zijn jodenmoppen
Wat lijken ze ontzettend op elkaar
quote:Jojo's?Op maandag 25 oktober 2010 14:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom kijkt Mees altijd zo? Jojo's toch niet boos ofzo? Of hoort dat bij zijn karakter
quote:Jep dat lukt wel, maar het gaat een stuk moeilijker als ik ze apart zie. Als ze naast elkaar zitten, dan kan ik het goed zien gelukkig.Op maandag 25 oktober 2010 14:53 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dan denk ik dat de boekjes van mijn opa en oma politiek gecorrecteerd zijn, want daarin waren het belgenmoppen
Ontopic: LiefffffJe weet ze nu toch uit elkaar te houden?
quote:Smelt!Op maandag 25 oktober 2010 13:15 schreef Oognip het volgende:
Cutefactor
Sam
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mees
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Huh? Mijn iPhone corrigeerde Mees naar Jojo'sOp maandag 25 oktober 2010 15:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jojo's?
Hij is inderdaad niet boos, maar moeHij slaap al de hele dag want daar had ie gister geen tijd voor
Ik zal hem zo even vragen of ie voor je wil lachen
quote:Ja en Prins is heul schattigOp dinsdag 26 oktober 2010 12:11 schreef Oognip het volgende:
Iedereen vindt Mees en Sam zo schattig maar Prins is ook nog op zoek naar een huisje!
Hier hangt ie in mn broek (ik weet dat mag niet en dat doet ie anders ook nooit)
[ link | afbeelding ]
Even poseren
[ link | afbeelding ]
quote:Nee je denkt niet verkeerd maar ik doe het meestal anders. Als ze stout zijn door bijvoorbeeld op tafel te springen, haal ik ze er eerst een paar keer van af en luisteren ze dan nog niet, dan krijgen ze de plantenspuit. Maar ik moet eerlijk zeggen dat deze twee niks fouts hebben gedaan (op het ongelukje na dan...)Op dinsdag 26 oktober 2010 19:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat een leuke foto's ..De 1e lijkt echt op een broer/zus foto'tje.
Trouwens, als ze iets fout hebben gedaan is het misschien niet makkelijker om hun een klein tikje te geven? (Wat niet pijn doet natuurlijk, meer schrik effect) en dan je vinger te laten wijzen zodat ze op een gegeven moment doorhebben dat het niet mag?
of denk ik helemaal verkeerd?
quote:Dat zou kunnen inderdaad maar de vrouw waar ze vandaan kwamen zij ook al dat ze nog wel iets zachte poep hebben maar dat het geen diarree was. Nou dit wel. Maar goed ze hebben dan ook 7 weken op straat geleefd en vast allemaal rotzooi binnen gekregen.
quote:Zo horen mijn poesjes later ook te zijn.Op donderdag 28 oktober 2010 13:06 schreef Oognip het volgende:
Nou ik heb de kleintjes gewassen met alleen water. e waren er niet echt van gecharmeerd en stinken nu nog harderDenk dat ik hetzelfde nog maar eens moet doen alleen dan met speciale zeep ofzo. Ik ga het eerst nog maar even afwachten want ze zijn zichzelf nu eindelijk wel aan het wassen.
Prins met vriendje Mees, Prins wilde ook met zn dikke kont op de kruik
[ link | afbeelding ]
Prins, Mees en Sam
[ link | afbeelding ]
quote:Ik hoop het ook voor jullieOp donderdag 28 oktober 2010 13:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zo horen mijn poesjes later ook te zijn.Leuk dat jij dezelfde kleuren hebt
Hopen dat mijn zwarte (Tara) ook zo groot wordt als die van jou
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 12:15 schreef Oognip het volgende:
Gisteravond lagen Prins, Mees en Sam alle drie tegelijk bij mij op schoot
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |