abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86416800
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:04 schreef Sinarades het volgende:

[..]

Heel mooi Oognip.

En wennen aan elkaar heeft vaak zijn tijd nodig.
Hele lieve en leuke foto's.

Wat kan Luna goed wassen zeg, leuk filmpje, op de achtergrond renovatiegeluiden,
is je vriend zo'n goede klusser?
Haha nee hoor maar mijn flat staat 6 weken in de stijgers voor betonrenovatie en de stijgers zijn ze nu aan het afbreken. Eindelijk :)
pi_86454653
Mara en Prins zijn net ingeent en hebben een chip gekregen. Het ging allemaal prima en ze zien er goed uit volgens de dierenarts. Vanaf volgende week woensdag mogen ze verhuizen.
We hebben even nagevraagd voor Bo of die hier net zo lang mag blijven wonen tot er een baasje is omdat hij anders over 2 weken naar het asiel moet. Dit mag helaas niet dus over 2 weken vrees ik dat hij naar het asiel moet en dat zou ik echt verschrikkelijk vinden.

Is er niemand die dit ontzettend lieve katertje, die al veel te vaak verhuisd is, een huisje wilt geven??
pi_86458305
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:31 schreef Oognip het volgende:

Mara en Prins zijn net ingeent en hebben een chip gekregen. Het ging allemaal prima en ze zien er goed uit volgens de dierenarts. Vanaf volgende week woensdag mogen ze verhuizen.
We hebben even nagevraagd voor Bo of die hier net zo lang mag blijven wonen tot er een baasje is omdat hij anders over 2 weken naar het asiel moet. Dit mag helaas niet dus over 2 weken vrees ik dat hij naar het asiel moet en dat zou ik echt verschrikkelijk vinden.

Is er niemand die dit ontzettend lieve katertje, die al veel te vaak verhuisd is, een huisje wilt geven??
Fijn dat je ervoor gezorgd hebt dat Mara en Prins de inenting en chip hebben gekregen.

Misschien dat je Bo een eigen topic kan geven?
Bo zoekt een thuis!
pi_86458566
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:25 schreef Sinarades het volgende:

[..]

Fijn dat je ervoor gezorgd hebt dat Mara en Prins de inenting en chip hebben gekregen.

Misschien dat je Bo een eigen topic kan geven?
Bo zoekt een thuis!
Dat is een goed idee. Alleen weet ik niet of dat mag omdat je hier eigenlijk alleen voor "gratis" dieren een nieuw huisje mag zoeken en Bo adopteren kost 85 euro. Eens even navragen bij de mods :)
pi_86459051
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:32 schreef Oognip het volgende:

Dat is een goed idee. Alleen weet ik niet of dat mag omdat je hier eigenlijk alleen voor "gratis" dieren een nieuw huisje mag zoeken en Bo adopteren kost 85 euro. Eens even navragen bij de mods :)
Ja, wat nu?

Of in dit topic?
Huisdieren uit opvang
pi_86462667
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:45 schreef Sinarades het volgende:

[..]

Ja, wat nu?

Of in dit topic?
Huisdieren uit opvang

Shit het mag niet :(
pi_86463153
quote:
Op woensdag 15 september 2010 15:22 schreef Oognip het volgende:

Shit het mag niet :(
F&F FAQ en FB

Ik las het , gelukkig heb jij je eigen topic nog, daarin kan je proberen voor Bo een
baasje te zoeken.

Stoere lieve Bo, veel succes met het vinden van een fijn thuis.

Liefs Sina.
pi_86470046
Kun je Bo niet zelf houden? Of wordt het te druk als je 4 katten hebt?
I don't have to runaway and live in the street. I can runaway and I can go to the ocean, I can go to the country, I can go to the mountains. I could go to Israel, Africa, Afghanistan.
pi_86473568
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:57 schreef Scully het volgende:
Kun je Bo niet zelf houden? Of wordt het te druk als je 4 katten hebt?
Haha ik zou wel willen maar dat wordt echt te druk en te veel haren en mijn vriend vindt drie ook wel genoeg. Weet jij niet iemand die graag een katje erbij wil? Hij is echt ontzettend lief en heel erg mensgericht echt een super kat!
pi_86490771
*Korte update*
De kittens groeien nog steeds erg goed en zijn nog steeds super lief! :D
pi_86491856
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:56 schreef Oognip het volgende:

*Korte update*
De kittens groeien nog steeds erg goed en zijn nog steeds super lief! :D
^O^

Je bent een hartstikke goed kittenopvanggezin. :)
pi_86501166
Mara en Prins spelen. Links Mara en rechts Prins (zag ik toevallig toen ik heel ver in zoomde zonet :@ )

Gisteravond vond ik dit op de bank. Muis lag al op de bank te slapen samen met Bo en toen kwamen Mara en Prins er ook lekker bij liggen. Tis dat Muis sliep en het niet heeft gemerkt wat anders.. ~O>

Lekkerding Bo!

pi_86542870
Met de kittens gaat het erg goed alleen heeft Muis nu een oogontsteking en moet een paar keer per dag zalf. En hij ruft de hele dag :(
pi_86555091
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 17:12 schreef Oognip het volgende:
Met de kittens gaat het erg goed alleen heeft Muis nu een oogontsteking en moet een paar keer per dag zalf. En hij ruft de hele dag :(
:{ Zielige Muis. Sterkte ermee :* . Gaat het nog goed met je andere katjes?
I don't have to runaway and live in the street. I can runaway and I can go to the ocean, I can go to the country, I can go to the mountains. I could go to Israel, Africa, Afghanistan.
pi_86564307
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:32 schreef Scully het volgende:

[..]

:{ Zielige Muis. Sterkte ermee :* . Gaat het nog goed met je andere katjes?
Met Pingoo en Luna bedoel je? Gaat goed gelukkig.
pi_86572611
*O* Bo gaat waarschijnlijk bij mijn schoonouders wonen! *O*
pi_86572877
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 17:12 schreef Oognip het volgende:

Beste met Muis zijn oogje en met zijn ruften. :)

quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:13 schreef Oognip het volgende:

*O* Bo gaat waarschijnlijk bij mijn schoonouders wonen! *O*
Zijn het lieve schoonouders? *O*
pi_86574200
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:26 schreef Sinarades het volgende:

[..]

Beste met Muis zijn oogje en met zijn ruften. :)
[..]

Zijn het lieve schoonouders? *O*
Dank je :*

Het zijn lieve schoonouders en ze hebben al een kat. Ze wonen op een boerderij dus heerlijk voor hem. Nu even afwachten of het door gaat.
pi_86580194
Ze zijn net weer weg en wonen hier bijna 2 uur rijden vandaan. Ik heb gebeld met de coordinator van de kittenopvang om te vragen of het mocht (DOC is vandaag niet open). Zij zouden vandaag Bo mee naar huis nemen en ik zou dan dinsdag betalen voor hem maar dat mag niet. Ze moeten zelf betalen en tekenen en dan pas mogen ze Bo meenemen. Nu gaan ze dus nog even nadenken of ze nog een keer terugkomen voor Bo. Ik hoop het!
pi_86581106
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:18 schreef Oognip het volgende:

Ze zijn net weer weg en wonen hier bijna 2 uur rijden vandaan. Ik heb gebeld met de coordinator van de kittenopvang om te vragen of het mocht (DOC is vandaag niet open). Zij zouden vandaag Bo mee naar huis nemen en ik zou dan dinsdag betalen voor hem maar dat mag niet. Ze moeten zelf betalen en tekenen en dan pas mogen ze Bo meenemen. Nu gaan ze dus nog even nadenken of ze nog een keer terugkomen voor Bo. Ik hoop het!
Een hele organisatie , dus je schoonouders willen voor Bo gaan zorgen!!

Ja moet even officeel .

Op de goede afloop dan maar.
pi_86647350
pi_86648959
Lieve Mara , Prins en Bo. O+
pi_86649382
quote:
Op maandag 20 september 2010 19:55 schreef Sinarades het volgende:
Lieve Mara , Prins en Bo. O+
Dat klopt zeker :Y

Ik maak me alleen soms best wel wat zorgen om Bo. Af en toe maakt ie zulke rare geluiden uit het niks. Zijn stem klinkt sowieso altijd al raar maar af en toe lijkt ie ook te gillen ofzo en hij kokhalst af en toe. Net ook, ik gaf hem een kusje en hij gilde alsof hij pijn had en vervolgens liet ie een harde scheet. (ik deed hem echt geen pijn) Ik weet het niet maar ik heb het idee dat er van binnen iets niet helemaal goed zit. Zeker omdat ie vroeger wat probleempjes had en niet aan kwam (vandaar dat ie zo oud nog niet geplaatst is).
Het zijn alleen te vage klachten om er ook mee naar de dierenarts te gaan ofzo.
pi_86658652
quote:
Op maandag 20 september 2010 20:04 schreef Oognip het volgende:

Dat klopt zeker :Y

Ik maak me alleen soms best wel wat zorgen om Bo. Af en toe maakt ie zulke rare geluiden uit het niks. Zijn stem klinkt sowieso altijd al raar maar af en toe lijkt ie ook te gillen ofzo en hij kokhalst af en toe. Net ook, ik gaf hem een kusje en hij gilde alsof hij pijn had en vervolgens liet ie een harde scheet. (ik deed hem echt geen pijn) Ik weet het niet maar ik heb het idee dat er van binnen iets niet helemaal goed zit. Zeker omdat ie vroeger wat probleempjes had en niet aan kwam (vandaar dat ie zo oud nog niet geplaatst is).
Het zijn alleen te vage klachten om er ook mee naar de dierenarts te gaan ofzo.
Lieve Oognip je kan het best vragen aan de doc , daar valt Bo toch onder.
pi_86674045
Mijn schoonmoeder komt zometeen Bo halen. Ik ben zo blij voor hem maar zo verdrietig voor mezelf :'( Hij is zo bijzonder en ik vind het echt erg jammer dat hij weggaat. Maar eindelijk heeft ie na maanden een vast huisje en gelukkig blijf ik hem zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')