abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88154922
Nou mijn vriend heeft gebeld met de coördinator. De kittens krijgen per persoon 1 zakje vlees per dag per kitten op advies an de dierenarts. Volgens de coördinator was dit echt veel te weinig dus we geven ze nu ook sensitivity brokjes van Royal canin. Toen mijn vriend de brokjes neerzette hebben ze zich iig volgevreten. Ben dus benieuwd morgen en holen dat ze nu niet weer aan de diarree raken ervan!
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:24:05 #252
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_88155239
Yum Yum *O*

Wat een poepjes zijn het toch :D Met Prins alles okee?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_88156009
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 22:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Yum Yum *O*

Wat een poepjes zijn het toch :D Met Prins alles okee?
Met Prins gaat het super goed! Het is zo'n leuke kater, zo lief, speels en wild en komt lekker op schoot liggen. Ik gun hem zo'n nieuw fijn huisje en wil echt niet dat ie over 2,5 week terug naar het asiel moet. Dat idee maakt me elke dag verdrietig. Ik zie hem zo lief en vrolijk huppelen, het maakt me verdrietig dat hij geen baasje heeft :( aan prins heb je een hele goede en ik hoop van harte dat er mensen zijn die hem willen! Misschien iemand hier? Ik wil hem zelfs nog wel langer in huis houden mocht het nu nog niet goed uitkomen. Prins was in het begin erg verlegen maar nu is hij lekker ontdooid. Ik wil niet dat hij weer daar door heen moet :(
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:54:14 #254
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_88156209
Kun je hem ook niet langer houden in huis? Of zijn het deadlines waar je aan houden moet?

Lijkt mij ook niet zo leuk voor de kitten om terug te gaan.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_88156433
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 22:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Kun je hem ook niet langer houden in huis? Of zijn het deadlines waar je aan houden moet?

Lijkt mij ook niet zo leuk voor de kitten om terug te gaan.
Nou als ik Prins langer in huis hou betekend het dat er in mijn huis 1 plekje minder is voor andere kittens. Ze willen nieuwe kittens ook naar mij door kunnen schuiven natuurlijk. Ik ga sowieso vragen of hij langer mag blijven. Het kittenseizoen is nu ook wel afgelopen.
Maar aan de andere kant kan het ook zijn dat hij in het asiel sneller een nieuw baasje heeft. Niet iedereen kijkt op de kittensite en in het asiel kunnen ze meteen zien hoe leuk ie is (alleen ben ik bang dat hij erg bang is en mensen hem en niet willen).
pi_88168652
De kittens zijn lekker gegroeid :D De ene weegt 1100 gram en de andere 1030. Mijn vriend weet niet wie wie is :P maar dat maakt niet uit, het is beide zwaarder dan gister.
  zondag 31 oktober 2010 @ 12:06:23 #257
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_88168683
Dat is goed nieuws *O*

Ik hoop nog op een zacht baasje voor de lieve Prins O+. Misschien hier op fok een oproep plaatsen? :Y

En hebben ze nog harde drolletjes? :D
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zondag 31 oktober 2010 @ 12:08:46 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88168755
Hoe kan het dat niemand Prins wil hebben? Hoe oud is 'ie?
Niet meer actief op Fok!
pi_88169125
Prins is nu 15 weken, het hele kleine kitten is er dus ook al vanaf en ik denk dat veel mensen daarom niet voor hem zouden kiezen. Op zich best een kromme beredenering want de kleintjes van 8 weken zijn over een paar weken net zo groot en oud als Prins nu is.
Ik snap echt niet waarom niemand hem wilt. Naar mijn idee is het verhaaltje wat ik over hem vertelt heb ook wel leuk (http://kittenpaleis.nl/gastgezin-michelle)
Ik denk dat ik zijn foto ga veranderen in de onderstaande, die is toch best wel grappig dacht ik zo :)

Hoe kan ik hier op fok! een oproep plaatsen? Ik heb al vaak gezegd dat hij nog een baasje zoekt maar niemand die er op reageert.

Mochten jullie nog tips hebben om hem een huisje te geven, zijn ze meer dan welkom.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 31 oktober 2010 @ 12:25:42 #260
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88169192
ach meis, jammer dat dit niet een half jaar eerder was, ik heb inmiddels een katertje, anders had ik hem zó willen hebben O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_88169211
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 12:25 schreef DJMO het volgende:
ach meis, jammer dat dit niet een half jaar eerder was, ik heb inmiddels een katertje, anders had ik hem zó willen hebben O+
Twee katertjes zijn nog veel leuker! ;)
pi_88169256
Als er mensen zijn die Prins willen hebben en niet in de buurt van Enschede wonen, moeten zij weten dat ik graag mee wil betalen aan de castratie van Prins. Voor Prins moet 85 euro betaald te worden en dat is dan inclusief, chip, 2 entingen, ontworming, ontvlooiing en castratie. Als de castratie niet bij een dierenarts waar het asiel bij is aangesloten gebeurd moet je het zelf betalen en daar betaal ik dus graag aan mee!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 31 oktober 2010 @ 12:28:00 #263
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88169277
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 12:26 schreef Oognip het volgende:

[..]

Twee katertjes zijn nog veel leuker! ;)
eerst de geboorte van m'n kindje afwachten ;) t gaat al druk genoeg worden in huis dan denk ik ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 31 oktober 2010 @ 12:28:47 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88169299
Ja jammer, ik had hem ook zo willen hebben, maar ik weet dat ik dat met elke kat heb die geen baasje kan vinden en ik heb er zelf ook twee rondlopen, wat op dit moment genoeg is.

En tis idd de leeftijd, denk ik. Het is natuurlijk zo dat elke kat ouder wordt, maar kittens van 8 weken zijn natuurlijk súperschattig en daar zijn met name kinderen gevoelig voor en ouders zijn op hun beurt gevoelig voor wat hun kind wil :P.

Misschien kun je ook een oproep plaatsen op een kattenforum?
Niet meer actief op Fok!
pi_88170306
quote:
Misschien kun je ook een oproep plaatsen op een kattenforum?
Done.
pi_88183674
Ik kwam net thuis van een nachtje weg te zijn geweest en er lagen 6 katten op me te wachten en te rollen. Zo leuk om te zien O+

Pingoo lag heerlijk in zijn mandje toen Prins besloot lekker bovenop Pingoo te gaan liggen

Prins: "ik lust je rauw"
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:14:32 #267
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_88184262
Leukkkkkkk en wat is Prins al snel groot! :D Al wat oproepjes binnen? :o
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_88185199
Awww Pingoo en Prins O+ was Pingoo m nou aan het wassen :o

jouw katten zijn tof *O*
♥ scars make us who we are ♥
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:36:24 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88185316
Ik realiseer me nu pas dat Pingoo Oognip omgekeerd is :')
Niet meer actief op Fok!
pi_88186411
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat Pingoo Oognip omgekeerd is :')
Haha eindelijk iemand die het opmerkt :P Helaas nog geen oproepjes binnen :(

Prins is idd snel gegroeid! Hij is al ruim 2 kilo dus het wordt al een echt grote beer :)
pi_88186846
Huidige situatie op dit moment (Prins en Sam):

Ze zijn blij dat ik weer terug ben :D
pi_88187639
En Muis met zn laseroogjes O+

zo kijkt Sam trouwens een stuk minder suf _O-

En wat slim van je Viking84 dat was mij ook nog niet opgevallen :@
♥ scars make us who we are ♥
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:13:55 #273
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_88187741
O+
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_88199300
Nah ik snap er niks van -O- Sam en Mees eten veel en toch zijn ze weer afgevallen. Mees is 15 gram ofzo afgevallen en Sam een paar -O-
Ik vind wel in alle kattenbakken diarree maar ook overal harde drolletjes. Dus of de kleintjes poepen ook veel in mijn eigen kattenbakken of de mijne zijn ook aan de diarree. Ik denk en hoop het eerste. Vanochtend hadden ze ook naast de bak gepoept, dat was een redelijk harde...

Sam in de badjas

Mees op bed

Mees met appletje
pi_88207011
Papa Muis met zijn kleintje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')