Met Prins gaat het super goed! Het is zo'n leuke kater, zo lief, speels en wild en komt lekker op schoot liggen. Ik gun hem zo'n nieuw fijn huisje en wil echt niet dat ie over 2,5 week terug naar het asiel moet. Dat idee maakt me elke dag verdrietig. Ik zie hem zo lief en vrolijk huppelen, het maakt me verdrietig dat hij geen baasje heeftquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Yum Yum
Wat een poepjes zijn het tochMet Prins alles okee?
Nou als ik Prins langer in huis hou betekend het dat er in mijn huis 1 plekje minder is voor andere kittens. Ze willen nieuwe kittens ook naar mij door kunnen schuiven natuurlijk. Ik ga sowieso vragen of hij langer mag blijven. Het kittenseizoen is nu ook wel afgelopen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Kun je hem ook niet langer houden in huis? Of zijn het deadlines waar je aan houden moet?
Lijkt mij ook niet zo leuk voor de kitten om terug te gaan.
Twee katertjes zijn nog veel leuker!quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:25 schreef DJMO het volgende:
ach meis, jammer dat dit niet een half jaar eerder was, ik heb inmiddels een katertje, anders had ik hem zó willen hebben
eerst de geboorte van m'n kindje afwachtenquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Twee katertjes zijn nog veel leuker!
Haha eindelijk iemand die het opmerktquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat Pingoo Oognip omgekeerd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |