quote:Nee je denkt niet verkeerd maar ik doe het meestal anders. Als ze stout zijn door bijvoorbeeld op tafel te springen, haal ik ze er eerst een paar keer van af en luisteren ze dan nog niet, dan krijgen ze de plantenspuit. Maar ik moet eerlijk zeggen dat deze twee niks fouts hebben gedaan (op het ongelukje na dan...)Op dinsdag 26 oktober 2010 19:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat een leuke foto's ..De 1e lijkt echt op een broer/zus foto'tje.
Trouwens, als ze iets fout hebben gedaan is het misschien niet makkelijker om hun een klein tikje te geven? (Wat niet pijn doet natuurlijk, meer schrik effect) en dan je vinger te laten wijzen zodat ze op een gegeven moment doorhebben dat het niet mag?
of denk ik helemaal verkeerd?
quote:Dat zou kunnen inderdaad maar de vrouw waar ze vandaan kwamen zij ook al dat ze nog wel iets zachte poep hebben maar dat het geen diarree was. Nou dit wel. Maar goed ze hebben dan ook 7 weken op straat geleefd en vast allemaal rotzooi binnen gekregen.
quote:Zo horen mijn poesjes later ook te zijn.Op donderdag 28 oktober 2010 13:06 schreef Oognip het volgende:
Nou ik heb de kleintjes gewassen met alleen water. e waren er niet echt van gecharmeerd en stinken nu nog harderDenk dat ik hetzelfde nog maar eens moet doen alleen dan met speciale zeep ofzo. Ik ga het eerst nog maar even afwachten want ze zijn zichzelf nu eindelijk wel aan het wassen.
Prins met vriendje Mees, Prins wilde ook met zn dikke kont op de kruik
[ link | afbeelding ]
Prins, Mees en Sam
[ link | afbeelding ]
quote:Ik hoop het ook voor jullieOp donderdag 28 oktober 2010 13:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zo horen mijn poesjes later ook te zijn.Leuk dat jij dezelfde kleuren hebt
Hopen dat mijn zwarte (Tara) ook zo groot wordt als die van jou
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 12:15 schreef Oognip het volgende:
Gisteravond lagen Prins, Mees en Sam alle drie tegelijk bij mij op schoot
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |