abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:33:57 #226
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87992984
Wat een leuke foto's .. :D De 1e lijkt echt op een broer/zus foto'tje. :Y

Trouwens, als ze iets fout hebben gedaan is het misschien niet makkelijker om hun een klein tikje te geven? (Wat niet pijn doet natuurlijk, meer schrik effect) en dan je vinger te laten wijzen zodat ze op een gegeven moment doorhebben dat het niet mag?

of denk ik helemaal verkeerd?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_87996285
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 19:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat een leuke foto's .. :D De 1e lijkt echt op een broer/zus foto'tje. :Y

Trouwens, als ze iets fout hebben gedaan is het misschien niet makkelijker om hun een klein tikje te geven? (Wat niet pijn doet natuurlijk, meer schrik effect) en dan je vinger te laten wijzen zodat ze op een gegeven moment doorhebben dat het niet mag?

of denk ik helemaal verkeerd?
Nee je denkt niet verkeerd maar ik doe het meestal anders. Als ze stout zijn door bijvoorbeeld op tafel te springen, haal ik ze er eerst een paar keer van af en luisteren ze dan nog niet, dan krijgen ze de plantenspuit. Maar ik moet eerlijk zeggen dat deze twee niks fouts hebben gedaan (op het ongelukje na dan...)

Sam heeft trouwens ook diarree :(
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:59:59 #228
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87997052
Waarschijnlijk voedsel net gewend :o
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_87997663
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:59 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarschijnlijk voedsel net gewend :o
Dat zou kunnen inderdaad maar de vrouw waar ze vandaan kwamen zij ook al dat ze nog wel iets zachte poep hebben maar dat het geen diarree was. Nou dit wel. Maar goed ze hebben dan ook 7 weken op straat geleefd en vast allemaal rotzooi binnen gekregen.
Morgen worden ze allebei ingeënt (is dat wel zo verstandig met die diarree??) en dan kan ik mooi over die diarree vragen.
pi_88014954
Prins met zijn nieuwe vriendje :)

Prins dacht, laat ik vandaag eens lekker gaan liggen. Heerlijk op de krant.

Sam kijkt Spoorloos
pi_88015914
Oh wat een lievies
zo leuk dat ze al vriendjes zijn geworden Prins
pi_88017952
Nou de inenting van vandaag is niet doorgegaan doordat hun poep water dun is :( Ze krijgen nu speciaal water met poeder erin en ik moet ze om de 2 uur speciaal voer (sensetivity van Royal Canin) geven met ook weer speciale korrels erdoorheen. Zodra ze afvallen moeten ze naar de dierenarts, verder goed warm houden dus heb een extra kruik gekregen.

Ze mogen dus ook geen brokjes meer dus heb ook de brokjes van mijn eigen katten weg moeten halen want die waren ze al aan het stelen

[ Bericht 14% gewijzigd door Oognip op 27-10-2010 12:29:03 ]
  woensdag 27 oktober 2010 @ 12:21:10 #233
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_88017957
Leukkkkkkk O+
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  woensdag 27 oktober 2010 @ 12:22:56 #234
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_88018011
Getsie, natte poep. :o
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_88055943
De diarree is nog niet minder geworden maar ze zijn wel flink aangekomen en nu wegen ze allebei al boven de kilo en dat is prima met 8.5 week :D
Om de 2 uur voeren gaat op zich ook wel maar ze hebben liever ander vlees dan wat ze nu krijgen. Ze hebben vanaf 12 uur gisteravond niets meer gegeten tot 8 uur vanochtend. Sam wilde niet eten, Mees gelukkig wel. Sam zometeen maar weer proberen want die moet honger hebben lijkt me.

Verder geef ik ze de hele dag door een kruik en dat vinden ze heerlijk. Ze hebben twee kruiken, allebei 1 per persoon :P Toen ik ze gister voor ze klaar had gelegd en ze er lekker op lagen, gooide Prins ze er af en ging hij lekker op de kruik liggen :D Zometeen nog maar een extra kruik voor Prins kopen :)

Ik wist al dat Mees en Sam niet heel fris roken maar toen Mama_Mia gister op visite kwam rook ze ze al van een afstand :P Ik ga ze vanmiddag dus maar eventjes wassen en dan maar hopen dat ze zichzelf ook schoon gaan houden.

Hier een foto van Mees en Sam in hun bedje
pi_88055960
Onze eerste poes deed zichzelf ook niet wassen. Ik pakte dan steeds een nat washandje en maakte haar vacht daar 'vochtig' mee. Op dat moment ging ze zich dan wel wassen. Na een paar weken had ze het door en was het washandje niet meer nodig.
pi_88063056
Nou ik heb de kleintjes gewassen met alleen water. e waren er niet echt van gecharmeerd en stinken nu nog harder :') Denk dat ik hetzelfde nog maar eens moet doen alleen dan met speciale zeep ofzo. Ik ga het eerst nog maar even afwachten want ze zijn zichzelf nu eindelijk wel aan het wassen.
Prins met vriendje Mees, Prins wilde ook met zn dikke kont op de kruik :)

Prins, Mees en Sam
pi_88064202
Er is inderdaad een van de twee goed bezig op de onderste foto!
pi_88064205
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:06 schreef Oognip het volgende:
Nou ik heb de kleintjes gewassen met alleen water. e waren er niet echt van gecharmeerd en stinken nu nog harder :') Denk dat ik hetzelfde nog maar eens moet doen alleen dan met speciale zeep ofzo. Ik ga het eerst nog maar even afwachten want ze zijn zichzelf nu eindelijk wel aan het wassen.
Prins met vriendje Mees, Prins wilde ook met zn dikke kont op de kruik :)
[ link | afbeelding ]
Prins, Mees en Sam
[ link | afbeelding ]
Zo horen mijn poesjes later ook te zijn. :D Leuk dat jij dezelfde kleuren hebt :) Hopen dat mijn zwarte (Tara) ook zo groot wordt als die van jou ;)
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_88064941
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Zo horen mijn poesjes later ook te zijn. :D Leuk dat jij dezelfde kleuren hebt :) Hopen dat mijn zwarte (Tara) ook zo groot wordt als die van jou ;)
Ik hoop het ook voor jullie :*

Ik heb zojuist kattenshampoo gekocht: Beau beau shampoo. Maar ik durf ze er eigenlijk niet zomaar mee te wassen. Stel dat ze ervan ziek worden ofzo, dan heb ik wat uit te leggen aan het asiel...
Iemand enig idee of ze hier ziek van zouden kunnen worden? Het lijkt me niet omdat het bedoelt is voor katten maar toch :P
pi_88065843
Beau Beau gebruik ik voor mijn honden, een beetje op een washandje ik kan me niet voorstellen dat ze er ziek van worden.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:38:00 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88076912
Wat een scheetjes! O+ O+ O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_88077781
Nou ze zijn gewassen hoor en ze vonden het niet echt leuk (au au mijn armen :') ). Nu maar hopen dat ze lekker fris gaan ruiken.
pi_88077860
Haha, meer wassen misschien beginnen ze dan het lekker te vinden.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_88100696
Zo de kittens ruiken nu heerlijk :D

Mees en Sam zijn de eerste kittens die heel blij worden van mijn katten. Zodra ze mijn katten zien lopen ze heel vrolijk op ze af, helaas worden ze nog vaak afgewezen, dat is wel sneu om te zien.

Gister had een van de kittens een hard drolletje *O*

Gisteravond lagen Prins, Mees en Sam alle drie tegelijk bij mij op schoot
pi_88103094
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:15 schreef Oognip het volgende:

Gisteravond lagen Prins, Mees en Sam alle drie tegelijk bij mij op schoot
[ link | afbeelding ]
O+
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:49:54 #247
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_88104009
Harde drolletjes *O*
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_88134307
:( Mees is ruim 30 gram afgevallen vergeleken met gister :( als ze af zouden vallen moeten we meteen naar de dierenarts. Helaas ben ik vandaag weg dus gaat mijn vriend het doen. Verder speelt Mees wel en diarree hebben we ook niet meer gevonden.

Sam is gelukkig wel 30 gram aangekomen dus die gaat goed.
pi_88143536
Was dat nou Mees, dat moet niet :N

Ben blij dat de kittens het verder wel goed doen, en dat ze nu lekker ruiken *O* (voelde me wel even rot haha toen ik dat zei :@)
♥ scars make us who we are ♥
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 16:25:09 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88143747
Inderdaad Mees, aankomen jij!
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')