Leuk!!!!!!!! Maar zijn er al verliefde gevoelens of wat?quote:Op zondag 12 september 2010 13:22 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Een vervolg zit zeker er wel in!![]()
Waar bemoeien we ons mee eigelijk?quote:Op zondag 12 september 2010 13:29 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Leuk!!!!!!!! Maar zijn er al verliefde gevoelens of wat?
So lemme get this straight. Een eerste date en je spreekt ergens thuis af???quote:Op zondag 12 september 2010 14:11 schreef GForceT1 het volgende:
Onze mailtjes gingen heel vaak over lekker eten dus ik ga daar koken (zij de keuken, ik de boodschappen). Daarna nog een kop thee en dan zien we wel. Ik heb er genoeg vertrouwen in dat ik voor het eten genoeg gespreksstof heb![]()
Deze week al even met haar gebeld en dat was erg leuk, maar ook nog wat onwennig. We zien wel!
idd. Was ook niet echt de bedoeling, maar het kwam zo uit. En een mens moet toch eten of niet?quote:Op zondag 12 september 2010 14:15 schreef macondo het volgende:
[..]
So lemme get this straight. Een eerste date en je spreekt ergens thuis af???
Dat heb ik ook een aantal keer gedaan. Daar angst voor hebben is zo 2001. Het heeft zijn voor- en nadelen.quote:Op zondag 12 september 2010 14:15 schreef macondo het volgende:
So lemme get this straight. Een eerste date en je spreekt ergens thuis af???
Veel plezierquote:Op zondag 12 september 2010 14:11 schreef GForceT1 het volgende:
Onze mailtjes gingen heel vaak over lekker eten dus ik ga daar koken (zij de keuken, ik de boodschappen). Daarna nog een kop thee en dan zien we wel. Ik heb er genoeg vertrouwen in dat ik voor het eten genoeg gespreksstof heb![]()
Deze week al even met haar gebeld en dat was erg leuk, maar ook nog wat onwennig. We zien wel!
Ik zie een eerste date niet gebeuren bij mij of bij de ander thuis. Het is toch je territorial pissing grounds waar je de ander uitnodigt, begin liever op neutraal terrein. Hoewel mijn huis wel zo zijn gunstige eigenschappen heeft.quote:Op zondag 12 september 2010 14:34 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een aantal keer gedaan. Daar angst voor hebben is zo 2001. Het heeft zijn voor- en nadelen.
Ik heb het één keer gedaan, en echt nooit meer bij iemand thuis. Date deed de deur open, 10 kilo zwaarder en 10 jaar ouder dan op zijn foto en gewoon...viezig. Zijn huis was viezig, alles was viezig. Hij ging voor me koken en dat was viezig.quote:Op zondag 12 september 2010 14:34 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een aantal keer gedaan. Daar angst voor hebben is zo 2001. Het heeft zijn voor- en nadelen.
Wtf!quote:Op zondag 12 september 2010 01:29 schreef Civilian het volgende:
Weer terug van de date met Natalie78!Het was weer erg leuk en gezellig!
Inkoppertje: jawelquote:Op zondag 12 september 2010 13:21 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou over een lekkere paal valt niet te twisten? Of wel?
Nee want we konden elkaar eerder van binnen dan van buiten.quote:Op zondag 12 september 2010 17:45 schreef brunette82 het volgende:
dan is dat blijkbaar niet goed afgelopen dan, anders zat je hier niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |