Jep, zolang het maar goed toegankelijk blijft (als er recht van overpad is)quote:Op donderdag 9 september 2010 11:13 schreef lipjes het volgende:
Naar mijn weten mag jij daar inderdaad gewoon mee doen wat jij wilt mits jij ook echt eigenaar bent van dat stuk grond.
quote:Op donderdag 9 september 2010 11:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Jep, zolang het maar goed toegankelijk blijft (als er recht van overpad is)
En anders zie ik er een mooie zaak voor de Rijdende Rechter in
Ja dat dan wel weer inderdaad.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Jep, zolang het maar goed toegankelijk blijft (als er recht van overpad is)
En anders zie ik er een mooie zaak voor de Rijdende Rechter in
Dat dus. Gewoon vriendelijk vragen of ze in het vervolg van jouw planten af willen blijven.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:14 schreef atyo473 het volgende:
Maar dat is toch gewoon prima te overleggen met ze? Of zijn ze zo onredelijk?
Maar weten zij ook dat het jouw grond is en dat ze er af moeten blijven?quote:Op donderdag 9 september 2010 11:22 schreef Gwywen het volgende:
Nou ja, de Rijdende Rechter vind ik ook weer wat ver gaan, maar ik probeer al jaren een paar planten tegen de achterkant van schuur & schutting te laten groeien, en telkens als die enigszins op hoogte komen hebben zij nét toevallig weer "onkruid" gewied op het pad.
Ik denk dat de oplossing voor dit probleem is om geen topique op FOK! te openen over je rechten, maar gewoon ff te praten tegen je buren en te zeggen dat jij daar wat plantjes wilt laten groeienquote:Op donderdag 9 september 2010 11:22 schreef Gwywen het volgende:
Nou ja, de Rijdende Rechter vind ik ook weer wat ver gaan, maar ik probeer al jaren een paar planten tegen de achterkant van schuur & schutting te laten groeien, en telkens als die enigszins op hoogte komen hebben zij nét toevallig weer "onkruid" gewied op het pad.
Waarom wieden zij onkruid op jouw grond? Als je ze gewoon vraagt daarmee op te houden is het probleem ook opgelost.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:22 schreef Gwywen het volgende:
Ik vermoed dat de buren denken dat het een gemeenschappelijk stuk grond is, niet grond van de TS waarop zij slechts recht van overpad hebben. Tenminste, ik hoop het.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:08 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Waarom wieden zij onkruid op jouw grond?
Dit en in principe is het jouw grond dus mag jij er mee doen wat jij wilt mits de doorgang maar (redelijkerwijs) goed toegankelijk is voor de buren die er overheen mogen.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat de oplossing voor dit probleem is om geen topique op FOK! te openen over je rechten, maar gewoon ff te praten tegen je buren en te zeggen dat jij daar wat plantjes wilt laten groeien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |