Mids heeft hij ook, ik zal zo eens een sample voor je opnemen als je wilt?quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Aha. Ik wil meer mid! Volgens AllPeet moet ik dan eerder aan Chi-Sonics denken, maar volgens mij is dat zijn antwoord op alles.
Drop D is voor heaumeau'squote:Op dinsdag 7 december 2010 12:39 schreef KaMo het volgende:
[..]
Mids heeft hij ook, ik zal zo eens een sample voor je opnemen als je wilt?
Wil je plectrumwerk? Drop D? Wat speel jij?
Ik zal zo eens wat opnemen met een clicktrackjequote:Op dinsdag 7 december 2010 13:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Drop D is voor heaumeau's. Ik speel gewoon in E. Ik wil wel wat lekker stevig rockwerk horen met een plectrum. Dat is altijd wel mijn vergelijkingsmateriaal hehe.
Ja, zoiets. Alleen meer noten per secondequote:Op dinsdag 7 december 2010 17:09 schreef KaMo het volgende:
http://soundclick.com/share.cfm?id=9968843
Eerste stuk is plectrumwerk, zoals jij wellicht het zo gebruiken
Daarna wat fingerstyle.
Daarna een falende multitrackpoging voor de lol
En daarna; ik die mijn gebrek aan slap skills demonstreert!
Ik hoop dat je een beetje een impressie van de toon ervan krijgt!
Ja, een 201 ja, zijn zonder kap zo lelijk vind ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Alleen meer noten per seconde![]()
.
Klinkt wel diep ja. Misschien niet helemaal mijn ding voor wat ik regulier doe, maar wie weet wil ik eens wat anders.
Die brugkap heb je over een Gotoh 201 heen, toch?
Ik vind die 201's er juist tof uit zien! En idd, meer chroom is goedquote:Op woensdag 8 december 2010 10:44 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja, een 201 ja, zijn zonder kap zo lelijk vind ik
Plus, extra chroom!
Test het eerst eens een weekje met een vastgetapete versiequote:Op woensdag 8 december 2010 13:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vind die 201's er juist tof uit zien! En idd, meer chroom is goed. Ik wil misschien ook een pickupkap erop schroeven. Ik speel toch achter het element en tenzij ik net tegen de rand aan ga rammen, zou ik er geen last van moeten hebben
.
Je wil alles tussen 44 en 98 Hz uit een nummer draaien? Dat gaat niet helemaal werken hequote:Op woensdag 15 december 2010 23:16 schreef ArchEnemy het volgende:
...ik weet niet of dit een oud idee is, maar miss doe ik iemand er een plezier mee?
Met neme een liedje. Bijvoorbeeld 'Have a cigar' van/door de Foofighters. Zet dat liedje op een track in een audioprogramma. Draai met een eq alle bassen uit het liedje. Sluit je eigen bas aan en mix die er netjes door. Oefen net zo lang tot het lijkt alsof jouw bas in het liedje thuishoort. Opnemen & laten horen.
http://www.ebaumsworld.com/audio/play/81229681/
48db HP filter? Werkt prima. Zelfs nog wat hoger, zo bij 150 Hz heb je het rijk alleen met je eigen bas.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je wil alles tussen 44 en 98 Hz uit een nummer draaien? Dat gaat niet helemaal werken he.
Maar je bent nooit helemaal alleen in een frequentiebereik. Hoe voorkom je dat je ook een halve gitaar of toetsen ofzo wegdraait?quote:Op donderdag 16 december 2010 06:28 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
48db HP filter? Werkt prima. Zelfs nog wat hoger, zo bij 150 Hz heb je het rijk alleen met je eigen bas.
Niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maar je bent nooit helemaal alleen in een frequentiebereik. Hoe voorkom je dat je ook een halve gitaar of toetsen ofzo wegdraait?
Ik heb hier een Bas staan van Hartke met een Hartke 15 watt versterker.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:58 schreef Witchfynder het volgende:
Morgen ben ik jarig en ik ga mijzelf een Hartke HyDrive 4x10" geven.
Ik speel al jaren op Hartkequote:Op donderdag 16 december 2010 14:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb hier een Bas staan van Hartke met een Hartke 15 watt versterker.
Het is echt heel goed spul kan ik je vertellen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |