gecondoleerdquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:56 schreef blckbb het volgende:
Ik heb vandaag afscheid moeten nemen van m'n basgitaar
...was het een mooie dienst?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:56 schreef blckbb het volgende:
Ik heb vandaag afscheid moeten nemen van m'n basgitaar
quote:
Neuh, hij ging weer terug naar m'n buurman waarvan ik 'm geleend hadquote:
Dan is het nooit jouw bas geweestquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:51 schreef blckbb het volgende:
[..]
[..]
Neuh, hij ging weer terug naar m'n buurman waarvan ik 'm geleend had
Misschien binnenkort zelf maar een bas aanschaffen
Ach ja... Oke ja toch wel. Oke je hebt gelijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:54 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Dan is het nooit jouw bas geweest
Een jaarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:07 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ach ja... Oke ja toch wel. Oke je hebt gelijk.
maar toch een beetje mijn bas aangezien ik er al een jaar op priegelMaar ik wist dat hij ooit weg moest
Nice! Pics!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:13 schreef Rechterbal het volgende:
http://twitter.com/royKWKWKW/status/26569240374
Een doek van de Xenos, die ik over het rooster gespant hebquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:16 schreef Rechterbal het volgende:
Wauw, wat is die zebraprint op je versterker? WANT WANT WANT
Ja he! Een nieuwe bas maakt het spelen aantrekkelijker!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:17 schreef Rechterbal het volgende:
Awesome.
In panterprint zal het ook wel vet zijn. Misschien ga ik je na-apen. Het is gewoon te vet!
Wat voor effect heeft het op je geluid?
Oh, een nieuwe bas kopen doet wonderen voor je oefenen. Laatste keer dat ik 4 uur oefende was, zondag met de band. In me eentje kan ik me geeneens meer herrineren!
Ronken ftw!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:12 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind het geluid een beetje flets klinken tegenwoordig. Eerst dacht ik dat mijn amp toch niet was wat ik dacht, maar dan hang ik mijn set aan wat anders en dan knal ik de tent uit. Misschien moet ik gewoon een bijpassende Hartke HyDrive 410 hebben. Lekker met aluminium. Fijn ronken in de mid.
Welkom in het bassistentopic, waar we diepgaande gesprekken houden!quote:
Bij onze westerburen (geen douanekostenjetsers): http://www.dolphinmusic.co.uk/quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:24 schreef Sautor het volgende:
De koersen van de pond en dollar zijn flink aan het zakken. Iemand een paar leuke adresjes overzees?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |