wat me nog meer stoort is dat er dus wel een markt is voor films als deze.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:19 schreef Biancavia het volgende:Ik zou wel vragen of ik de voorste zou mogen zijn.
Het is echt té ranzig inderdaad.
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:19 schreef Biancavia het volgende:Ik zou wel vragen of ik de voorste zou mogen zijn.
Kun je tegenwoordig zelf doenquote:Op donderdag 9 september 2010 11:02 schreef Biancavia het volgende:
Kan een mod mijn posts uit dit topic verwijderen?
Ik wil het niet meer in myAT hebben eigenlijk.
Die zogenaamde schrik momenten zijn anders ook niet alles. Al zijn dit soort films ook geen tyfus aan..quote:Op donderdag 9 september 2010 10:22 schreef habbekratsje het volgende:
[..]
wat me nog meer stoort is dat er dus wel een markt is voor films als deze.
kijk naar het succes van saw en hostel.
daar waar je in vroegere horrorfilms juist de horror van de schrik had (opeens het monster die achter iemand opduikt) moet je nu de meest wrede martelingen aanschouwen waarbij men alles laat zien.
geen echte schrikreacties meer of spanning maar gewoon barbaars en wreed mogelijk.
zijn mensen die zoiets kijken psychopaten?
Deze film ziek en goor noemenquote:Op donderdag 9 september 2010 12:30 schreef Saarbarbaar het volgende:
Oei, die heb ik laatst ook met mijn vriend gezien. Té ziek voor woorden, echt heel goor, en niet eens een happy end
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |