Dat is beter dan je er druk over maken is het niet?quote:Op maandag 20 september 2010 10:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je kunt het mooi bagatelliseren.
Zie mijn post boven je.quote:Op maandag 20 september 2010 10:28 schreef FJD het volgende:
Stel je eens voor dat je een keer niet volkomen rationeel en rustig bent, the horror!
Prima. Alleen zou sport volgens mij nog altijd "leuk" moeten zijn. Nou dat is het bij wedstrijden tussen Feyenoord - Ajax al jaren niet meer. Leuk hoor refereren aan een oorlog waar miljoenen mensen zijn vermoord. Dat getuigd van een enorme intelligentie!quote:Op maandag 20 september 2010 10:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat is beter dan je er druk over maken is het niet?
Ik beleef sport/ voetbal nu eenmaal anders als dat jij doet, daar kunnen we nog 6.000.000 topics over vullen maar dan nog blijft de uitkomst hetzelfde.
Ik vind het leuk en met mij toch iedere week weer zo'n 40.000 tot 50.000 man.quote:Op maandag 20 september 2010 10:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Prima. Alleen zou sport volgens mij nog altijd "leuk" moeten zijn.
Euhm.. Klopt, sinds de uitsupporters niet meer mee mogen is het wel wat minder geworden.quote:Nou dat is het bij wedstrijden tussen Feyenoord - Ajax al jaren niet meer.
Heeft er geen reet mee te makenquote:Leuk hoor refereren aan een oorlog waar miljoenen mensen zijn vermoord. Dat getuigd van een enorme intelligentie!
Zeker met VD Wiel op het veldquote:Op maandag 20 september 2010 10:35 schreef FJD het volgende:
Als je intelligentie zoekt bij een voetbalwedstrijd dan ben je wel erg ver van het pad af
quote:Op maandag 20 september 2010 10:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laat maar. Jullie passen idd goed bij die groep.
quote:Op maandag 20 september 2010 10:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je reactie heeft echt een grote bijdrage. Reageer dan niet.quote:Op maandag 20 september 2010 10:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, ik lach altijd om dingen waar ik geen reet aan vind.
[..]
[..]
Agh gut.. Menneke toch.
1) Drugs doet rare dingen.quote:Op maandag 20 september 2010 10:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik vind het leuk en met mij toch iedere week weer zo'n 40.000 tot 50.000 man.
[..]
Euhm.. Klopt, sinds de uitsupporters niet meer mee mogen is het wel wat minder geworden.
[..]
Jouw reacties geven mij toch nog het gevoel dat er "gezonde" mensen in de kuip zitten. Het is raar maar waarquote:Op maandag 20 september 2010 10:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Klopt maar die gasten zitten er in de ArenA ook alleen die zie je niet direct omdat ze veel hoger zitten.quote:Op maandag 20 september 2010 11:04 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Jouw reacties geven mij toch nog het gevoel dat er "gezonde" mensen in de kuip zitten. Het is raar maar waar![]()
Tuurlijk is voetbal emotie zoals Keltie zegt maar het gedrag van sommige supporters achter het doel heeft niets met emotie te maken maar met drugs en hersenloos volk.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Tuurlijk heb je er een aantal van tussenzitten maar over het algemeen valt het reuze mee.quote:Op maandag 20 september 2010 11:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt maar die gasten zitten er in de ArenA ook alleen die zie je niet direct omdat ze veel hoger zitten.
Stel dan niet van die achterlijke vragen.quote:Op maandag 20 september 2010 10:55 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Je reactie heeft echt een grote bijdrage. Reageer dan niet.
Neuh.quote:
Neuh. Maar goed, skybox 818 was het ey?quote:2) Wees blij, gezien de afgang de laatste jaren bij jullie.
Iedere keer nadat ik een interview heb gelezen of gezien met die gast vraag ik mij af waarom er toch zo'n ophef over baby Hendrikus is geweest.quote:Op maandag 20 september 2010 11:01 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Vd Wiel is een baas! Zwarte piet Wijnaldum heeft weinig te zeggen gehad.
Dan ben je een achterlijke tyfustrol want ik zie iedere wedstrijd/ samenvatting dezelfde reactiesquote:Op maandag 20 september 2010 11:39 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Tuurlijk heb je er een aantal van tussenzitten maar over het algemeen valt het reuze mee.
quote:Op maandag 20 september 2010 11:33 schreef FJD het volgende:
Iemand zin om vanavond een spelletje te spelen? De leuke FIFA of wat schieterigs als BF1943/MW2/GoW?
Zeer zeker, maar je moet ze weten te behouden en dat is lastig met zo'n financiėle huishouding.quote:Op maandag 20 september 2010 11:55 schreef jpjedi het volgende:
Beenhakker had ook een positief verhaaltje in een of andere lokale krant. Dat veel mensen niet beseffen dat Feyenoord definitief afdaalt naar de subtop. Zouden ze er nog bovenop komen? Lopen toch wel een paar goede talenten rond in rotterdam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |