quote:Op woensdag 8 september 2010 23:24 schreef Koen66 het volgende:
Bijna 9/11? Dat duurt nog wel ffMorgen pas 9/9
quote:Op woensdag 8 september 2010 23:24 schreef Koen66 het volgende:
quote:
overigens is 9/11 de US dateformat hequote:Op woensdag 8 september 2010 23:24 schreef Koen66 het volgende:
8. Koen wil een naamloos topicquote:
Yep, anders had het nog HEEL lang geduurd.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:30 schreef crv het volgende:
[..]
overigens is 9/11 de US dateformat hezou jij toch moeten weten
Ik stem voor 8: Konijntjes met een paardebloem in hun holquote:Op woensdag 8 september 2010 23:29 schreef crv het volgende:
Maar goed laten we gelijk voten wat wordt de nieuwe TT
-lijstje-
daarom zei ik toch ook kut TT door die doku op sbs6quote:Op woensdag 8 september 2010 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, anders had het nog HEEL lang geduurd.
Maar het duurt nog steeds 2 dagen en 30 minuten
quote:Op woensdag 8 september 2010 23:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik stem voor 8: Konijntjes met een paardebloem in hun hol
En nu ga ik mijn bed in springen... Tot morgen, dan ff kijken of crv zijn persoonlijke dagcijfer record heeft verbrokenSlaap lekker
Truste Bennyquote:Op woensdag 8 september 2010 23:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
En nu ga ik mijn bed in springen... Tot morgen, dan ff kijken of crv zijn persoonlijke dagcijfer record heeft verbrokenSlaap lekker
jij bent echt nog te snelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
iets met haphap en 'terugpakken'?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:32 schreef crv het volgende:
[..]ik record
dat is wel het laatste waar ik mee bezig ben
is die Deutsche noch da Benny dat je telkens zo vroeg plat gaatquote:Op woensdag 8 september 2010 23:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 september 2010 23:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
iets met haphap en 'terugpakken'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |