Laat jij het niet in je baard?quote:Op donderdag 9 september 2010 19:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Want dat is gek?Waar laat jij je sperma dan?
Tjek dan wat een lelijke puistige 12-jarige kutjochiesquote:
Die rechter wil ik voor mijn verjaardag!quote:
Sorry is al bezet!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:29 schreef Two het volgende:
[..]
Die rechter wil ik voor mijn verjaardag!
* ThaTim faptquote:
Bedankt voor de kwaliteitskickquote:
Voe zingt, doet modellenwerk en blogt. Ontdekt door Panzermaus.quote:Op zondag 12 september 2010 15:55 schreef Editeur het volgende:
Waar is ze eigenlijk bekend van? Weet ze van het bestaan van dit soort topics of is het een willekeurig Scandinavisch meisje dat nu thuis op de bank schoolboeken leest
Die komen in het topic in het babesforum. Dit topic is om over Voe te discussiėren.quote:Op zondag 12 september 2010 16:05 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Wanneer post penisbaard zijn beste Voe pics uit zijn archief?
Nee, dat was een 1 april grap zoals je op haar blog kan lezen. Die Markus is ook een bloggecelebreerde volgens mij, zoiets was het.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:58 schreef Vanky het volgende:
Voe is een Scandinavische blonde van 19!!!
[ afbeelding ]
Ze heeft dus een lief! Een gangster want hij draagt een kap/muts!
Neuh, Penisbaard postte haar een jaar geleden al volgens mij. Ik heb er inderdaad wel wat topics over gemaakt.quote:Op zondag 12 september 2010 15:57 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Voe zingt, doet modellenwerk en blogt. Ontdekt door Panzermaus.
Okee, dat is dan bij deze rechtgezet.quote:Op zondag 12 september 2010 16:07 schreef Panzermaus het volgende:
Ze is nooit weggeweest.
[..]
Nee, dat was een 1 april grap zoals je op haar blog kan lezen. Die Markus is ook een bloggecelebreerde volgens mij, zoiets was het.
[..]
Neuh, Penisbaard postte haar een jaar geleden al volgens mij. Ik heb er inderdaad wel wat topics over gemaakt.![]()
Mijn Voe, wat doe jequote:
Wat nou altijd? Julie is er maar heel even geweest, 2 weken ofzo.quote:Op zondag 12 september 2010 16:46 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb Julie altijd leuker gevonden dan Emilie. (Voe)
Julie is er nu een maand bij maar Julie is wel leuker op dit moment (lees meer boobs)quote:Op zondag 12 september 2010 16:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat nou altijd? Julie is er maar heel even geweest, 2 weken ofzo.
Een mooie meid heeft geen boobs nodig.quote:Op zondag 12 september 2010 16:55 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Julie is er nu een maand bij maar Julie is wel leuker op dit moment (lees meer boobs)
Als er ook een mooie meid is die wel boobs heeft is het makkelijk kiezenquote:Op zondag 12 september 2010 16:56 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Een mooie meid heeft geen boobs nodig.
Dat was genoeg voor mij.quote:Op zondag 12 september 2010 16:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat nou altijd? Julie is er maar heel even geweest, 2 weken ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |