Van mooi zijn, mode en zingen.quote:
Doe eens een liedje van Voe pasten dan, nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:08 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Van mooi zijn, mode en zingen.
0:47quote:Op woensdag 29 september 2010 21:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Doe eens een liedje van Voe pasten dan, nog nooit van gehoord.
Ze is dus niet alleen knap maar ze zal in de toekomst ook Justin Bieber overwinnen.quote:
In de toekomst? duurde 2 seconden voor mij hoor...quote:Op woensdag 29 september 2010 21:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ze is dus niet alleen knap maar ze zal in de toekomst ook Justin Bieber overwinnen.
En 2 seconden later is opeens niet meer de toekomst omdat het maar 2 seconden is?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In de toekomst? duurde 2 seconden voor mij hoor...
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
En 2 seconden later is opeens niet meer de toekomst omdat het maar 2 seconden is?
Das mijn overbuurmeisje Denise. Moe'k haar de groeten voor je doen?quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 23:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Die jij maar al te graag je auto wil insleuren
yep. the future is nao!quote:Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
En 2 seconden later is opeens niet meer de toekomst omdat het maar 2 seconden is?
Ik heb voor de zekerheid maar even aangifte gedaan bij de politie.quote:Op donderdag 30 september 2010 02:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Das mijn overbuurmeisje Denise. Moe'k haar de groeten voor je doen?
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 september 2010 07:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb voor de zekerheid maar even aangifte gedaan bij de politie.
Met Schenkstroop weet je het nooit zeker. De vorige keer heeft hij live zijn bovenbuurvrouw om het leven gebracht. Helaas waren we toen te laat om nog iets te kunnen doen.quote:
Dan wil ik zien dat ze spannende dingen met elkaar doen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:51 schreef BabeWatcher het volgende:
Voe is een tweeling
[ afbeelding ]
Wat lijken ze toch op elkaar, straks lig ik nog met de 'verkeerde' in bed
Voquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:09 schreef swaffelair het volgende:
Goede vraag:
Hoe spreek je haar naam uit?
Em-muh-liequote:Op maandag 4 oktober 2010 20:09 schreef swaffelair het volgende:
Goede vraag:
Hoe spreek je haar naam uit?
Hoe vind jij haar MYV, te doen?quote:
intarwebbing from behind za barz. connectie is tantoe vlugger dan wat ik thuis hebquote:Op donderdag 30 september 2010 08:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Met Schenkstroop weet je het nooit zeker. De vorige keer heeft hij live zijn bovenbuurvrouw om het leven gebracht. Helaas waren we toen te laat om nog iets te kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |