Voelde ik me ook niet echt. Heb direct m'n vriendin gebeld, die werkte in R'dam, had direct allerlei visioenen over de haven daar.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:35 schreef newyorknewyork het volgende:
[..]
Ik zou als het hier in Nederland zou gebeuren, me meteen nergens meer veilig voelen.
Pers.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:38 schreef Sisiorange94 het volgende:
Die mensen die terug erheen gingen..
Nee, dat was een jaar laterquote:Op woensdag 8 september 2010 21:35 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Jullie waren op huwelijksreis toen toch, Swets?
ja daar was een toenmalige collega ook nog bang voor. Tenminste, die kwam daar ook mee zetten, met WO3... Dacht: "naah.. dat zal toch niet... wel?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Voelde ik me ook niet echt. Heb direct m'n vriendin gebeld, die werkte in R'dam, had direct allerlei visioenen over de haven daar.. Nu maf, toen heel normaal. Het leek er echt even op dat WO3 op het punt van uitbreken stond.
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:41 schreef WSquater het volgende:
Hoorden jullie dat? Die brandweerman in de toren zei dat het vuur uit te krijgen was met slechts 2 lijnen! Wat moet er dan wel niet gebeurd zijn dat ze dat toch niet is gelukt?
Dat ging om een kleinere brand op een andere verdieping.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:41 schreef WSquater het volgende:
Hoorden jullie dat? Die brandweerman in de toren zei dat het vuur uit te krijgen was met slechts 2 lijnen! Wat moet er dan wel niet gebeurd zijn dat ze dat toch niet is gelukt?
Hij had het over de grote brand?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat ging om een kleinere brand op een andere verdieping.
Het helpt niet als je net in je Tom Clancy periode zat waar dit bijna letterlijk een scenario wasquote:Op woensdag 8 september 2010 21:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja daar was een toenmalige collega ook nog bang voor. Tenminste, die kwam daar ook mee zetten, met WO3... Dacht: "naah.. dat zal toch niet... wel?"
Er zijn foto's te vinden op inet van de terug gevonden camera van een journalist die idd zijn leven heeft gewaagd en het niet meer kon navertellen.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:41 schreef Sisiorange94 het volgende:
Moeten die echt hun leven wagen voor beeldmateriaal?
Niet normaal.. Ik heb het idee naar een of andere enge film te kijken. Een soort War of the Worlds of zo. Maar het is allemaal gewoon echt gebeurd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |