Dat vind ik ook nog steeds iets waar je maag van gaat draaien, in wat voor kutsituatie moet je dan zitten om van zover naar beneden te springen. Dat gun je niemand.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:56 schreef DuchessX het volgende:
Ik vind het nog steeds erg shockerend, die mensen die uit de toren springen
Ergens in het begin is er toch ook zo'n meisje dat ijzingwekkend begint te gillen als het tweede vliegtuig het wtc invliegt? Brrr....niks kalm. Maar ja, sommige mensen bleven wel erg kalm gezien wat er aan de hand was.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:56 schreef Evertjan het volgende:
vind dat sommige mensen nog redelijk kalm overkomen moet ik eerlijk zijn
Echte letterlijke superovens daar..quote:Op woensdag 8 september 2010 20:59 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Dat vind ik ook nog steeds iets waar je maag van gaat draaien, in wat voor kutsituatie moet je dan zitten om van zover naar beneden te springen. Dat gun je niemand.
idd beter neer te storten en een snelle dood sterven dan door rook verstikking of leven verbrand te wordenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:58 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik had het naar alle waarschijnlijkheid ook gedaan als ik erg gehavend was. De klap voel je toch niet... Maar het idee om vanaf die hoogte te springen brrrrrrrrrrrrrr
Ik vind het juist een mooier beeld geven van hoe zoiets beleefd wordt dan een documentaire met een voice-over met de kennis van achteraf. Blijft zo bizar om te zien.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:54 schreef Isabeau het volgende:
Och hemel, dat is die docu met die typische onnozel klinkende Amerikaanse
"Where did the building go?!"
Ik hou het erop dat mensen completely stunned zijn. Totaal overrompeld, dat je op zo'n moment gewoon de omvang van iets dergelijks niet kunt bevatten.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ergens in het begin is er toch ook zo'n meisje dat ijzingwekkend begint te gillen als het tweede vliegtuig het wtc invliegt? Brrr....niks kalm. Maar ja, sommige mensen bleven wel erg kalm gezien wat er aan de hand was.
Heftig hé..ik vind dit akeliger dan welke 5-sterren horrorfilm dan ookquote:Op woensdag 8 september 2010 21:03 schreef Sisiorange94 het volgende:
Die vallende mensen net..![]()
Ik vind het heel moeilijk om naar te kijken eigenlijk.
En op het feit dat er '' maar '' 5 verdiepingen geraakt zijn.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:02 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik hou het erop dat mensen completely stunned zijn. Totaal overrompeld, dat je op zo'n moment gewoon de omvang van iets dergelijks niet kunt bevatten.
Voor watquote:Op woensdag 8 september 2010 21:04 schreef Evertjan het volgende:
zou eigelijk een verplichte docu moeten zijn voor middelbare scholen
Ja preciesquote:Op woensdag 8 september 2010 21:05 schreef newyorknewyork het volgende:
[..]
En op het feit dat er '' maar '' 5 verdiepingen geraakt zijn.
Heel veel mensen dachten dat er gewoon nog trappen waren om naar beneden te komen , en wie verwachtte er nou dat ze zouden instorten ?
Je zit de torens van boven naar onder inzakken.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:06 schreef MaxC het volgende:
Toch blijft het vreemd hoe die torens 'van onder' instorten
Ja, dat heb ik dus ook. Dat soort films blijven nooit echt in je hoofd hangen, maar dit...quote:Op woensdag 8 september 2010 21:04 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Heftig hé..ik vind dit akeliger dan welke 5-sterren horrorfilm dan ook
algemene ontwikkelingquote:Op woensdag 8 september 2010 21:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor watAls voorbereiding als ze naar de TU bouwkunde gaan ofzo?
Je ziet de angst bij sommige in de ogen, wat natuurlijk niet zo vreemd is.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:07 schreef newyorknewyork het volgende:
Die brandweermannen ook die naar binnen moeten
Kan je ze dan niet beter wat leren over haat en xenofobie en onverdraagzaamheid dan 2 vliegtuigen die een toren in vliegen?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
algemene ontwikkelingEr gaan over een paar jaar kinderen naar het middelbaar onderwijs die tijdens 11 september 2001 nog niet eens geboren waren
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:08 schreef Evertjan het volgende:
algemene ontwikkelingEr gaan over een paar jaar kinderen naar het middelbaar onderwijs die tijdens 11 september 2001 nog niet eens geboren waren
Ik was 6 jaar toen ik het live op TV zag en het heeft toen echt een heel diepe indruk op me gemaakt. De kinderen uit mijn klas toen ware er ook erg door geschokeerd en als dat niet zo was waren ze erdoor gefascineerd. De middelbare scholieren van nu zijn opgegroeid met de angst voor terroristen, door dit.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |