ben opzoek...quote:
'Oprot' is één woord.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:50 schreef PeZu het volgende:
ik zal je zeker waarderen als je op rot
ff testenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:55 schreef trolololo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon omdat het kan.
ook goed, ander deed het nietquote:
gefixt, ben ik nu goed opweg?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:00 schreef Lurk_Kloon het volgende:
[..]
ook goed, ander deed het niet
Nu moet je in een apart topic je UI showen aan de wereld.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:01 schreef Lurk_Kloon het volgende:
[..]
gefixt, ben ik nu goed opweg?
daarna een jailbait reeks openen?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:03 schreef trolololo het volgende:
[..]
Nu moet je in een apart topic je UI showen aan de wereld.
Dat is altijd een goede start; OP (Openings Post) met minstens 20 van die foto'squote:Op woensdag 8 september 2010 21:05 schreef Lurk_Kloon het volgende:
[..]
daarna een jailbait reeks openen?
ik kan het CP subforum niet vindenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:06 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dat is altijd een goede start; OP (Openings Post) met minstens 20 van die foto's
Dan maak ik een fantopic voor je (als hij vol komt)
ONZ is ook goed.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:07 schreef Lurk_Kloon het volgende:
[..]
ik kan het CP subforum niet vinden
ik doe het wel als ik een fok-baas ben geworden en een unban gemakkelijker gaat aangezien het gros me dan zou missen, of als ik van mijn account af wilquote:
Nog een idee: Maak een nieuwe kloon aan, maar dan met een leuke username.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:11 schreef Lurk_Kloon het volgende:
[..]
ik doe het wel als ik een fok-baas ben geworden en een unban gemakkelijker gaat aangezien het gros me dan zou missen, of als ik van mijn account af wil
je mag dat fantopic nog steeds openen hoor
Weet je wat; Maak in dit topic een Jail-baitquote:Op woensdag 8 september 2010 21:11 schreef Lurk_Kloon het volgende:
[..]
ik doe het wel als ik een fok-baas ben geworden en een unban gemakkelijker gaat aangezien het gros me dan zou missen, of als ik van mijn account af wil
je mag dat fantopic nog steeds openen hoor
ik wil nog een paar page's aandachtquote:Op woensdag 8 september 2010 21:13 schreef trolololo het volgende:
[..]
Weet je wat; Maak in dit topic een Jail-bait
VUL VUL VULquote:Op woensdag 8 september 2010 21:14 schreef Lurk_Kloon het volgende:
[..]
ik wil nog een paar page's aandacht
EN JIJ DENKT DAT IK HET NIET PROBEEEEERquote:
het topic loopt dood, je jailbait topic komt eraanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |