Echt ja? Ik dacht dat al te begrijpen uit de intekenweken in Bison maar het leek me raar om zo snel de herkansing te hebben (en dus ook je cijfer erg snel na het normale tentamen), al is het eigenlijk ook weer de enige kans binnen het schooljaar. Bedankt voor de infoquote:Op maandag 30 januari 2012 20:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Bij ons in week 4.10, dus in week 8 gewone tentamen, week 9 inschrijven voor herkansing, week 10 herkansing.
Bij ons wel. Maar sinds iedereen z'n naam erop gedrukt heeft omdat het zo'n standaard formulier is, liggen ze meestal in het verkeerde lokaal of iets.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:11 schreef TwenteFC het volgende:
Tijdens een toets van ons vorige week liep de leraar gewoon de klas uit, om even te bellen.
Er waren namelijk niet voldoende toetsen, gebeurt dat vaker?
Nouja, ik vond het wel raar dat hij gewoon 5 minuten wegging, tijdens een multiplechoicetest van 20 vragen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:51 schreef _Loki het volgende:
[..]
Bij ons wel. Maar sinds iedereen z'n naam erop gedrukt heeft omdat het zo'n standaard formulier is, liggen ze meestal in het verkeerde lokaal of iets.
JA GODVERDOMME ZEG.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:49 schreef Stienn het volgende:
Wat een pruts school is Saxion ook altijd. Cijfers zouden vandaag om 15:00 gepubliceerd worden, kan er nog geen 1 vinden..
Ja ik was er al bang voor. Dramatisch slecht georganiseerd altijd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:58 schreef Stienn het volgende:
HBS ja!!! Dikke drama altijd!en als wij een moment te laat zijn krijg je de opmerking alles staat vast volgens de jaar planning...
Facility Management. jij?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:17 schreef Stienn het volgende:
Docent mailen lijkt me de beste optie!! Welke opleiding doe je eigenlijk??
toevallig ook nog contractmanagent toets 5? Uit het blok Integraal FM?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:46 schreef Stienn het volgende:
Facility management :p ja, sommige hebben wel cijfers en sommige hebben ze nog niet...
Zou ze gewoon alle 3 mailen... Of 1 mail aan alle 3
Hmm ik heb toevallig 2 jaar op de Hanzehogeschool doorgebracht. En dat was toch eigenlijk wel een stuk beter.quote:
Zie net dat er een aantal cijfers toegevoegd zijn, geen idee waarom zo laat.. maar contract management toets 5 staat er wel bij..quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
toevallig ook nog contractmanagent toets 5? Uit het blok Integraal FM?
En ik heb ff een mail gespamd.
Ik denk op Saxion altijd "het kan niet gekker". En dan gebeurd er weer iets waardoor ik denk van pffff.
Waarbij?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:26 schreef Stienn het volgende:
[..]
Zie net dat er een aantal cijfers toegevoegd zijn, geen idee waarom zo laat.. maar contract management toets 5 staat er wel bij..nu nog op herhuisvesting (toets 2 van IFM) en een herkansing wachten..
Hmm wij hadden Leurs, termaat en bergsma. En van dijk voor economische vakken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:27 schreef Stienn het volgende:
Ja bij Bison! Nee, helaas nieuwe case... geweldige docenten bij die toets... Termaat, die gast die mank loopt en Palsta..dat die les mogen geven....
Zo doe ik het idd ook, alleen dan met hotmailquote:Op maandag 16 april 2012 20:07 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb met zo'n e-mail rule in die webmail-client ingesteld dat alle nieuwe mailtjes worden doorgestuurd naar mijn Gmail, en mijn Gmail wordt automatisch gepusht naar mijn telefoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |