Ach ik dacht, het is tenslotte KLB dus laat ik proberen in de geest van het forum te schrijven.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat netter formuleren mag ook.
Bijvoorbeeld: Voor de grappenmakers met posts vol intentionele fouten; Wilt u dit laten.
Touche.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ach ik dacht, het is tenslotte KLB dus laat ik proberen in de geest van het forum te schrijven.
Simpel, spreek het eens uit met en zonder 't'. Daar is je antwoord.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:20 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af wat de reden van die uitzonderingen zijn.
Is er een reden voor ik loop - ik liep? Ik rijd - ik reed? Jij kunt - hij kan? Jij zult - hij zal? Nee. Het zijn gewoon uitzonderingen.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:20 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af wat de reden van die uitzonderingen zijn.
Klacht: die/dat door elkaar halen.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:29 schreef Drinky het volgende:
Wilt u goud die u niet meer nodig wilt?
Nee. Domoor.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:33 schreef banaantjeEE het volgende:
Je kan beide gebruiken, betweter.
spuit elfquote:
idd het is sobiborquote:Op woensdag 8 september 2010 20:36 schreef Fir3fly het volgende:
Overigens mogen klachten over foute schrijfwijzes van woorden als 'sowieso' en andere taalklachten ook in dit topic gedeponeerd worden.
Jij vindt het ook incorrect als fabrikanten slagzinnen zonder punt op hun verpakking zetten? Soms staat het nou eenmaal niet mooi.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Helaas voor jou geeft de Nederlandse taal niets om jouw mening.
Dat zijn titelachtige teksten. Dan kan het sowieso.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij vindt het ook incorrect als fabrikanten slagzinnen zonder punt op hun verpakking zetten? Soms staat het nou eenmaal niet mooi.
Klopt, maar ik vind het bij forumposts vaak ook mooier staan zonder puntquote:Op woensdag 8 september 2010 20:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat zijn titelachtige teksten. Dan kan het sowieso.
Ik refereer je graag terug naar mijn eerdere post:quote:Op woensdag 8 september 2010 20:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het bij forumposts vaak ook mooier staan zonder punt
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Helaas voor jou geeft de Nederlandse taal niets om jouw mening.
Klacht: refereren naar.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik refereer je graag terug naar mijn eerdere post:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |