Ja! Gaaf he!?quote:
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:47 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ben zo verliefd op Nair
Ik wil ik wil ik wilmaar het kan niet
In het asiel zijn ze weer herenigid. Niet in dezelfde kooi maar wel bij elkaar. Dus ik verwacht dat de zussen elkaar nog kennen. Want anders kan ik me niet voorstellen dat ze samen zijn geplaatst.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:54 schreef Oognip het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag. Limoen en Lime zijn zusjes maar ze zijn een tijd uit elkaar geweest, is het dan nu zo dat ze elkaar weer herkennen of gaat het wennen aan elkaar hetzelfde als aan elke andere vreemde kat?
Geweldig toch?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In het asiel zijn ze weer herenigid. Niet in dezelfde kooi maar wel bij elkaar. Dus ik verwacht dat de zussen elkaar nog kennen. Want anders kan ik me niet voorstellen dat ze samen zijn geplaatst.
Check!quote:
Ook.. Ik ben nog old school, dus ik gebruik de :-( (zonder het streepje) om aan te geven dat ik iets niet leuk vindquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Check!![]()
Ik neem aan dat jebedoelde ipv
?
Zou leuk zijn!quote:Wie weet is Saiph er in november nog, als jij en je huis klaar zijn.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Check!![]()
Ik neem aan dat jebedoelde ipv
?
Wie weet is Saiph er in november nog, als jij en je huis klaar zijn.
In other news: Nair krijgt zondag bezoek.
Begrijp ik goed dat Nair nu ook al verhuisd is? Wat goedquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:07 schreef Cat22 het volgende:
Vanaf vanmorgen is Nair omgedoopt naar Mitzy en heeft er 4 gloednieuwe baasjes (en een poezevriendin van 14 jaar oud) bijgekregen!![]()
Leuke mensen, jong gezin die al ruime ervaring hebben met poezen. Vooral het jongste zoontje heeft alleen maar naar de kittens gekeken.Helemaal flieft. Saiph moest eerst eens flink blazen maar op het laatst kroop hij bij het jochie op schoot om in slaap te vallen.
Ook Bella liet zich van haar beste kant zien en is uitgebreid gekroeld en geaaid. Ze vonden het jammer dat ze toch echt maar naar 1 katje op zoek waren, anders hadden ze Bella erbij geadopteerd. Maar als die zo lief is tegen vreemden komt dat vast wel goed, ook al zou ze een tussenstop asiel moeten maken.
Nee, zo snel gaat dat niet.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat Nair nu ook al verhuisd is? Wat goed
Owja haha ik wist niet dat ze nog maar 5 weekjes was, sorryquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, zo snel gaat dat niet.Het kind is net 5 weken oud. Maar er is nu wederzijds kennis gemaakt, ze is gereserveerd en over drie weken mag ze dan verhuizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |