Maar die anderen zijn vast ook heel lief, tochquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:46 schreef slacker_nl het volgende:
Feh. De twee poezels waar ik dus oog voor had gaan nu weg... I hate it when my timing fails me.
Ja, jammer joh.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:46 schreef slacker_nl het volgende:
Feh. De twee poezels waar ik dus oog voor had gaan nu weg... I hate it when my timing fails me.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:42 schreef slacker_nl het volgende:
Ja, maar ik had al contact over saiph en ik was gecharmeerd van Meissa omdat ze de DA aanviel. Another year, another chance.
quote:We zijn allemaal zo blij dat Mitzy nu bij ons woont. Ze doet het supergoed! Het liefst loopt ze me de hele tijd achterna en komt ze op mijn schoot of in mijn nek liggen en spinnen dat ze dan doet...
Ze kan ook als een gek door de kamer rennen en ze is lekker ondeugend. Ze hangt in de planten en klimt overal op.
Onze oude poes tolereert haar goed, alleen als Mitzy onverwacht langs komt sjeezen dan krijgt ze een sjacharijnige blaas.
Ze luistert al goed naar haar naam en ook de vuurdoop met een huis vol kinderen ging heel goed. Ze vond het erg gezellig en kwam bij iedereen even snuffelen en kijken.
De eerste avond waren we haar even kwijt in de woonkamer en toen lag ze achter het gordijn in een ouwe bloempot heerlijk te slapen, hahaha!
Mooie fotos dat lukt nog niet hard, ze is zo beweeglijk en ze houdt niet van de flits. Dus die volgen nog een volgende keer.
quote:Op zondag 7 november 2010 15:25 schreef Mama_Mia het volgende:
Oh oh maar dat is dan goed nieuws voor slacker_nl toch! Want dan kan Saiph misschien daar naartoe
Saiph is er nogquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:42 schreef slacker_nl het volgende:
Ja, maar ik had al contact over saiph en ik was gecharmeerd van Meissa omdat ze de DA aanviel. Another year, another chance.
QFTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Tot ergens in januari bedoel je?quote:Op zondag 7 november 2010 18:55 schreef Mama_Mia het volgende:
Wow over 2 dagen al
en en en, is het dan niet mogelijk om Saiph tot die tijd te houden?
Ik zie graag een nieuwe. Kan ik meteen wennen aan die nieuwe lay-out, met die postkleurtjes voor topicstarters.quote:Op zondag 7 november 2010 19:15 schreef Cat22 het volgende:
Hij is trouwens bijna vol. Is er belangstelling voor een nieuw topic? Want dan maak ik die aan als deze dicht gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |