Je weet genoeg om te weten of ik jaloers ben of nietquote:
Het was ook een retorische vraag.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je weet genoeg om te weten of ik jaloers ben of niet
Daarom was t ook een aardig open antwoordquote:Op woensdag 8 september 2010 19:27 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het was ook een retorische vraag.
Kijk, zo komen we ergens.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Daarom was t ook een aardig open antwoord
Er is trouwens nog niksquote:
Ja dat doe ik alquote:Op woensdag 8 september 2010 19:35 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ga er dan maar van uit dat er ook niks meer komt.
Nee hoor, komt vanzelf wel weer watquote:Op woensdag 8 september 2010 19:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Moet ik even een troost-meisje voor je zoeken?
Okey.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee hoor, komt vanzelf wel weer wat
En anders komt er nietsquote:
Lekker macsletjes versieren ofzo?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan ga ik wel even je wingman worden.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lekker macsletjes versieren ofzo?![]()
Loopt ook wel spul voor jou tussenquote:
Dan zoek ik er eentje voor mij uit, die een leuke vriendin voor jou heeft.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Loopt ook wel spul voor jou tussen.. We overheersen het topic trouwens.
Lekker neuken in het gras op de boulevard!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan zoek ik er eentje voor mij uit, die een leuke vriendin voor jou heeft.
Nee, dan krijg ik jeuk.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lekker neuken in het gras op de boulevard!
Niet zeiken maar pompenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |