quote:Op donderdag 9 september 2010 00:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik zal vragen of ik de foto's mag posten
Ze zijn nogal uuuh.....FOUT!
[ afbeelding ]
Mijn e-mail is geduldig...quote:
Ik zou die gebruiken als DN profiel foto.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Krijgt ie vast een heel ander soort vriendjesverzoeken.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:47 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik zou die gebruiken als DN profiel foto.
Let's notquote:Op donderdag 9 september 2010 00:47 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik zou die gebruiken als DN profiel foto.
[insert flauw grapje]quote:
Had ik maar een massagestaafquote:
Dat heb jij toch elke dag?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:38 schreef Ang3l het volgende:
Thank god for toetenpoetsers!
Mascara zat onderhand tot op m'n kin
Je hebt wel iedereen weggejaagd met je wimpersquote:Op donderdag 9 september 2010 09:41 schreef Ang3l het volgende:
Nee ik heb natural stunning exotic good looksGeen mascara nodig voor lange wimpers
quote:
Je hebt geen idee, he..quote:
Nee hoor. Maar ik liep wel een beetje wankelquote:Op donderdag 9 september 2010 13:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet zeeziek geworden op de boot ?
quote:Op donderdag 9 september 2010 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Tis hier lekker zonnig.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:10 schreef Stroekie het volgende:
Zo en weer wordt Eindhoven geteisterd door een hoosbui
zet dan maar koffie, want dan kom ik die kant uit........quote:
Een schaatsende handtasquote:
ja maar wel met veel flair, en het is een schatjequote:
Ik zou met hem geen scheve schaats willen rijdenquote:Op donderdag 9 september 2010 13:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar wel met veel flair, en het is een schatje
ik vind het ook allemaal zo 'vermoeiend'. Naast het social network-gedeelte is het ook nog een spel.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik snap het nut en de fun niet van Foursquare.
Kan iemand me dat uitleggen?
quote:
ik zou een knokploeg sturen en ontruimen die hapquote:Op donderdag 9 september 2010 14:20 schreef mike_hunt het volgende:
Wel godverdomme. David heeft al een maand een vriend in het huis wonen. Toen ik aangaf dat ik tijdelijk naar Nederland ging, konden ze een andere roommate nemen, maar die betaalt dan ook wel mee aan de huur. Needless to say zit die vriend er gratis.en ik maar betalen.
Twitter snap ik in de zin van leuke oneliners of filmpjes linken als je toch niks te doen hebt verder... maar er zijn mensen die inderdaad elke stap twitteren die ze zetten. Bijvoorbeeld bij concerten ofzo telkens melden hoe geweldig het is en dat ze genieten. Ik denk dan: "je kunt toch niet genieten als je continue met je telefoon in de hand staat"quote:Op donderdag 9 september 2010 14:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik vind het ook allemaal zo 'vermoeiend'. Naast het social network-gedeelte is het ook nog een spel.
Volgens mij is het leuk als je de hele dag geen reet te doen hebt.
Hetzelfde heb ik al met twitter. Elke poep en scheet moet getweet worden. Ik wil geen slaaf van mijn telefoon zijn. Ken mensen die zelfs in het restaurant de hele tijd met hun telefoon bezig zijn. Grindr en al die appl.
euh..David is een bokser dus ik doe dat maar niet.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zou een knokploeg sturen en ontruimen die hap
Ik vind het wel oké klinken.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:15 schreef mike_hunt het volgende:
ik weet nog niet wat ik van dat nummer 'Overrated' moet vinden. VAn dat meisje van Krezip.
De buren klagen daar als David en zijn vriendin luidruchtige sex hebben ?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh..David is een bokser dus ik doe dat maar niet.En Anthony zit in San Francisco voor zaken. Dus ik ken dat. David alleen thuis, die nodigt zijn vriendin uit en zijn vrienden... Dus dat wordt weer een klacht van de buren aangezien ze luidruchtig zijn.
Nee, als ze weer feestjes geven. Keiharde muziek. Hij houdt van techno.. En, net zoals ik, praat ie hard, helemaal als er drank in zit.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
De buren klagen daar als David en zijn vriendin luidruchtige sex hebben ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |