daar hebben ze nu het volgende in de bonus:quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 18:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
daar hebben ze nu het volgende in de bonus:
een halve liter blik red bull voor 1,14 euro
het is anders goedkoper dan een halve liter bierquote:Op woensdag 8 september 2010 18:34 schreef Joosterd het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het blijft natuurlijk overpriced spull Red Bull.
Dat was een week geleden intussen.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
daar hebben ze nu het volgende in de bonus:
een halve liter blik red bull voor 1,14 euro
Dan weet jij niet hoelaat de meeste 16jarigen tegenwoordig slapenquote:Op woensdag 8 september 2010 18:42 schreef 314 het volgende:
[..]
het is anders goedkoper dan een halve liter bieren toch ga ik voor het bier dan, moet die zoete meuk niet, drink gewoon koffie man
ook allerlei scholieren 's morgens bij het station / trein / bus etc, allemaal aan de energy drankjes, hoe zielig kun je erbij lopen, als je 16 bent heb je dat echt niet nodig hoor
Ooit erover nagedacht dat dat zou kunnen komen door de hoeveelheid energy-drank die ze drinken?quote:Op woensdag 8 september 2010 18:44 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dan weet jij niet hoelaat de meeste 16jarigen tegenwoordig slapen
Valt best mee, k heb nog geeneens 'n blikje per week man!quote:Op woensdag 8 september 2010 18:47 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ooit erover nagedacht dat dat zou kunnen komen door de hoeveelheid energy-drank die ze drinken?
gisteren anders nog vier van die grote blikken gehaald voor dat geld hier in Den Haagquote:Op woensdag 8 september 2010 18:44 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat was een week geleden intussen.
Maar ik heb wel vrienden die dan rond een uur op elf uur in de avond zitten te msnen, terwijl ze energy zuipen en dan weer zeiken dat ze pas om 3 uur in slaap vielen.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:55 schreef mac_this het volgende:
[..]
Valt best mee, k heb nog geeneens 'n blikje per week man!!
Haha, ja, dat is dan wel dom indd.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:57 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Maar ik heb wel vrienden die dan rond een uur op elf uur in de avond zitten te msnen, terwijl ze energy zuipen en dan weer zeiken dat ze pas om 3 uur in slaap vielen.
Dan zit je aan het overpriced bier.. 1,14 de halve liter.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:42 schreef 314 het volgende:
[..]
het is anders goedkoper dan een halve liter bieren toch ga ik voor het bier dan, moet die zoete meuk niet, drink gewoon koffie man
ook allerlei scholieren 's morgens bij het station / trein / bus etc, allemaal aan de energy drankjes, hoe zielig kun je erbij lopen, als je 16 bent heb je dat echt niet nodig hoor
er zijn zelfs mensen die er een od aan overhoudenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik drink het gewoon omdat ik het lekker vind, ik merk niks van de energie. Ik drink het ook meestal 's avonds en val daarna als een blok in slaap, kan me ook niet voorstellen dat dat bij iemand wel zo werkt
Ik zat eens met hartkloppingen op m'n werkquote:Op woensdag 8 september 2010 19:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik drink het gewoon omdat ik het lekker vind, ik merk niks van de energie. Ik drink het ook meestal 's avonds en val daarna als een blok in slaap, kan me ook niet voorstellen dat dat bij iemand wel zo werkt
ik kan wel makkelijker slapen, maar er van als een blok in slaap van vallen? nee, mij niet gezien...quote:Op woensdag 8 september 2010 19:54 schreef 08gnoT. het volgende:
deze?quote:Op woensdag 8 september 2010 18:17 schreef mortic het volgende:
een vriend van mij zag laatst een tree van 24 blikjes energy bij de Action winkel.
top man, zo'n blikje blergfhquote:Op donderdag 9 september 2010 18:40 schreef karoltje het volgende:
De blikjes die ik lekker vind zijn van het merk Speedway.
[ afbeelding ]
De light versie is blauw/zwart/zilver.
Die bedoelde ik, die vind ik naar as smakenquote:Op donderdag 9 september 2010 18:40 schreef karoltje het volgende:
De blikjes die ik lekker vind zijn van het merk Speedway.
[ afbeelding ]
De light versie is blauw/zwart/zilver.
Jij hebt ooit as gedronken?quote:Op donderdag 9 september 2010 19:41 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Die bedoelde ik, die vind ik naar as smakenDe blauwe dan, rood heb ik niet op.
Die van de kruidvat smaakt ook zo, maar minder erg.
Ja, later bleek dat het een urn was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:18 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja, later bleek dat het een urn was.Sigarettenas idd heeel smerig, vooral als het ergens in zit waarvan je het niet weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou inderdaad, als je 't van te voren weet, smaakt het heel andersquote:Op dinsdag 14 september 2010 02:26 schreef Shicago het volgende:
[..]
Sigarettenas idd heeel smerig, vooral als het ergens in zit waarvan je het niet weet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |