quote:Op woensdag 8 september 2010 18:13 schreef FutureFairytale het volgende:
dankjewel..heb niet eens echt zin haha maar wordt vast wel gezellig hoop ik
quote:Op woensdag 8 september 2010 18:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welcomeand SMELL ON!!
![]()
Hoe bevalt je nieuwe huisje?
de kat maakte me vannacht om half 5 wakker. Voor de rest hartstikke goed! Lekker in het bos, mooi van hout. Jammer dat ik hier nog maar 3 weken woon!quote:
Kerstdiner is geregeld dus.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Ga zo maar eens konijnen vangenmoeten weer voor hun halfjaarlijkse enting en controle
Wil ze meteen eens een goede kambeurt geven. Ze zien er nu niet uit met al die plukken los haar alle kanten op
Dat dacht ik ook alquote:
Nja het is zo flauw en afgezaagd om de kerstdineropmerking te maken dat ik hem eigenlijk gewoon maar negeer meestalquote:Op woensdag 8 september 2010 18:29 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al![]()
Conclusie: Je kan maar beter niet toegeven dat je konijnen hebt in de CUL-SC, want voor je t weet eet iemand ze op
kluiven is ook lekkerquote:Op woensdag 8 september 2010 18:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja het is zo flauw en afgezaagd om de kerstdineropmerking te maken dat ik hem eigenlijk gewoon maar negeer meestal![]()
![]()
Daarnaast wil je mijn konijnen echt niet op eten! Zit nauwelijks vlees aan, zijn super slanke, gezonde nijnen
dat maak ik ook vaak maar dan ook nog gorgonzola door de spinazie. Zo lekker!quote:Op woensdag 8 september 2010 18:33 schreef DarkElf het volgende:
Net de lasagne in elkaar geknutseld, t ruikt echt heel lekker.
zelfgemaakte tomatensaus, lasagne-velletje (van de appie, van die 'verse'), mix van ricotta/wilde spinazie (kort geblancheerd uit laten lekken en in stukjes gensneden)/een half eitje/wat geraspte kaas/ zelfgemaakte basilicumpesto/nootmuskaat en z&p)... tomatensaus, lasagne, laagje ricottamix en tomatensaus...
straks in de oven, 10 minuutjes voor t einde even wat buffelmozzarella erover...
Ben benieuwd
smeerkees! Eigenlijk had ik geen gaatjequote:Op woensdag 8 september 2010 18:19 schreef Anthraxx het volgende:
Die kun je out of context ook heel apart opvatten.
Ben je nu echt klaar met je studie of niet?quote:Op woensdag 8 september 2010 18:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat maak ik ook vaak maar dan ook nog gorgonzola door de spinazie. Zo lekker!
Met mij gaat alles goed, ik ruik lekker...Net begonnen met werken, eerste paar dagen op de uni achter de rug. Gek, maar ook wel leuk....En nu ga ik pannenkoeken bakken!
Hoe gaat het met jou? Lekker aan het hardlopen, lees ik!
Ik kon het niet latenquote:Op woensdag 8 september 2010 18:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja het is zo flauw en afgezaagd om de kerstdineropmerking te maken dat ik hem eigenlijk gewoon maar negeer meestal![]()
![]()
Daarnaast wil je mijn konijnen echt niet op eten! Zit nauwelijks vlees aan, zijn super slanke, gezonde nijnen
geld is bij mij het probleem niet, alleen geen zin om naar de supermarkt te gaan. Dus ik ga maar wat pasta makenquote:Op woensdag 8 september 2010 18:15 schreef Aure het volgende:
Meh, ik weet niet wat ik moet eten. Ik heb niet zoveel boeiends in huis.. Maar ook geen geld om boodschappen te doenDit moet ik even beter plannen de volgende maand
'quote:Op woensdag 8 september 2010 18:56 schreef Isabeau het volgende:
Windigo, wat ontzettend kut van die rekeningSterkte d'r mee
Ik kan me zo ontzettend voorstellen dat je dit er echt niet bij kon gebruikenquote:Op woensdag 8 september 2010 18:59 schreef Windigo het volgende:
Mja, ben nu extra in de stress voor vrijdag. Het is constant wat, je hebt nooit één minuut rust als je afhankelijk bent van anderen
Je mag ook gewoon vrijwilligerswerk doen als je geheel of gedeeltelijk bent afgekeurd! Je wordt niet gekort voor vrijwilligerswerk!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:04 schreef Isabeau het volgende:
En daarbij leek mij dat het doen van vrijwilligerswerk juist moet worden toegejuicht voor mensen die volledig zijn afgekeurd. Zo blijf je tussen de mensen, geef je een wat zinvollere invulling van je levend an alleen thuis zitten en maakt op den duur het terugkeren naar de arbeidsmark eenvoudiger. En dat bestraffen ze dan door je te korten? Ik begrijp geen moer van hoe de wereld werkt af en toe.
ik heb er nooit problemen mee gehad iig. sterker nog t wordt echt vaak aangemoedigd.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon vrijwilligerswerk doen als je geheel of gedeeltelijk bent afgekeurd! Je wordt niet gekort voor vrijwilligerswerk!
Contextquote:Op woensdag 8 september 2010 18:19 schreef FutureFairytale het volgende:
haha dankje! Wel grappig dat ik nog n klein gaatje heb voor n dateben me aan t klaarmaken nu.
M'n iPhone is uit zichzelf in een reset loop geraakt, met een restore ben ik op 4.0.2 terechtgekomen. Dezw wil niet geactiveerd worden omdat ik jailbreak nodig heb en die is hier niet voor. En nu download ik iets waarmee ik terug kan naar 3.1.2 dus hopelijk werkt het, want anders heb ik een iBrickquote:
Gelukkig is Apple onfeilbaarquote:Op woensdag 8 september 2010 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
M'n iPhone is uit zichzelf in een reset loop geraakt, met een restore ben ik op 4.0.2 terechtgekomen. Dezw wil niet geactiveerd worden omdat ik jailbreak nodig heb en die is hier niet voor. En nu download ik iets waarmee ik terug kan naar 3.1.2 dus hopelijk werkt het, want anders heb ik een iBrick
Restoren naar een andere versie via iTunes doe je zo:quote:Op woensdag 8 september 2010 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
M'n iPhone is uit zichzelf in een reset loop geraakt, met een restore ben ik op 4.0.2 terechtgekomen. Dezw wil niet geactiveerd worden omdat ik jailbreak nodig heb en die is hier niet voor. En nu download ik iets waarmee ik terug kan naar 3.1.2 dus hopelijk werkt het, want anders heb ik een iBrick
Ben dus aan het downloaden, gaat niet sneller dan 50 KB/squote:Op woensdag 8 september 2010 19:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Restoren naar een andere versie via iTunes doe je zo:
To restore to a specific version just hold the shift key (PC) or command key (Mac) and a window will open which allows you to select a specific version to restore to. You can download all versions at AppleiPhoneSchool.com/firmware. Just select a version and wait for your iPhone to restore.
koekje erbij?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben dus aan het downloaden, gaat niet sneller dan 50 KB/s
Ik kan me nog Napster downloads van 5 kb/s herinneren. Those were the daysquote:Op woensdag 8 september 2010 19:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben dus aan het downloaden, gaat niet sneller dan 50 KB/s
quote:
Had je na lang wachten een bert en ernie nummer binnen.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik kan me nog Napster downloads van 5 kb/s herinneren. Those were the days
Een kb?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:26 schreef TAV74 het volgende:
Ik had mijn telefoonkabel uitgeboordquote:Op woensdag 8 september 2010 19:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een kb?Luxe!! Mijn eerste Napster downloads zaten onder de 1kb/s
was nog aan het edittenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:33 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Prins op wit paard aanwezig
tja dit paard eet alleen wortelsquote:Op woensdag 8 september 2010 19:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
was nog aan het edittenIk ben een keukenprins nodig nu, niet eentje op een paard
Napster.............toen zat ik in de brugklasquote:Op woensdag 8 september 2010 19:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik had niet eens napstar, wij zaten nog met 56k8 te kloten en mijn ouders vonden telefoon rekeningen niet tofquote:Op woensdag 8 september 2010 19:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Napster.............toen zat ik in de brugklas
Wat gaat de tijd snel
Ik deed er volgens mij ook niet heel erg veel meequote:Op woensdag 8 september 2010 19:46 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik had niet eens napstar, wij zaten nog met 56k8 te kloten en mijn ouders vonden telefoon rekeningen niet tof
Ik woonde al alleen in een goedkoop huurhuis, die telefoonkosten konden er wel vanafquote:Op woensdag 8 september 2010 19:46 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik had niet eens napstar, wij zaten nog met 56k8 te kloten en mijn ouders vonden telefoon rekeningen niet tof
Wat fijn nieuwsquote:Op woensdag 8 september 2010 19:47 schreef Sunnythesun het volgende:
konijnen zijn weer uitermate gezond bevonden (ze was opgelucht niet weer het 'hij is te dik en moet minder eten' verhaal op te hoeven hangen
Eerder 'er mag voor de koudere maanden wel wat meer spek aan'
![]()
Meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt en de losse haren uit de vachten gekamd. De ene met de handdoek over de ogen ivm met getrappel en vluchtgedrag, de ander vind het stiekem wel lekker geloof ik
ja, Maria is een konijn wat door regelmatig aaien en een kooi in huis een heel makkelijk en tam konijn zou zijn geworden. Hasso daar in tegen is echt een angsthaasquote:Op woensdag 8 september 2010 19:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat fijn nieuws
En schattig dat de ene het wel lekker vind
Geen idee Lielie.. bij mij gaat zo'n deegje meestal wel goed eigenlijk.. Snap niet zo goed wat er mis is gegaan? Was de blinde vulling te zwaar/veel misschien? Wat heb je gebruikt?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:52 schreef LieLie het volgende:
Heeft iemand tips voor mijn fiasco?
Ik heb nu nog een schaal met een ei-gecondenseerde melk-limoensap-mengsel in de koelkast staan
Een beetje rijst.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geen idee Lielie.. bij mij gaat zo'n deegje meestal wel goed eigenlijk.. Snap niet zo goed wat er mis is gegaan? Was de blinde vulling te zwaar/veel misschien? Wat heb je gebruikt?
Zou het kunnen dat 't meel in je deeg niet meer goed was? Na verloop van tijd veranderd de chemische structuur.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:52 schreef LieLie het volgende:
Ik heb nu nog een schaal met een ei-gecondenseerde melk-limoensap-mengsel in de koelkast staan
Wat denk je, minder boter?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hmm dat gebruik ik ook altijd. zou goed moeten gaan he..
Hoe lang duurt dat?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat 't meel in je deeg niet meer goed was? Na verloop van tijd veranderd de chemische structuur.
Ah joh, heb je lekker wat te doenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:09 schreef Stereotomy het volgende:
Jaaaa
Wel alle instellingen weg, maar a la
Steer, wat doe jequote:Op woensdag 8 september 2010 20:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb geen Vodafone bereik
Denk dat ik snap wat er gebeurde. Vanochtend kreeg ik opeens 'no service' in beeld, met een draaiend zandlopertje. Denk dat Vodafone mijn 'nieuwe' abo had afgesloten en mijn oude abo nog niet heeft geactiveerd. Tijdens het zandlopertje had ik een reset uitgevoerd, wat mijn telefoon niet fijn vond en daardoor in een loop kwam.
Grom.
Als het morgen nog zo is, dan ff met Vodafone klantenservice bellen vanuit een telefooncelGelukkig aan de overkant van de straat hier.
Klinkt als een lekker toetjequote:Op woensdag 8 september 2010 19:52 schreef LieLie het volgende:
quote:
Of maak er vla of pudding vanquote:Op woensdag 8 september 2010 20:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik overweeg nog om het als creme brulee mengsel te gebruiken, maar ik weet niet of dat wat wordt
Is zelfgemaakte pudding niet fancy dan? Ik kan het nietquote:Op woensdag 8 september 2010 20:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mja, maar ik wilde een beetje een fancy toetje voor een eter die morgen komt
De vrouwen lusten er wel bramenpap vanquote:Op woensdag 8 september 2010 20:45 schreef Den_Haag het volgende:
Zolang de vrouwen er maar van houden toch?
Je bent een pathologische fantast en leugenaar?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:04 schreef flying-dutchman het volgende:
Mocht wel eens een avatar nemen, wat vinden jullie ervan, zelf ben ik er nog niet helemaal overuit
helemaal niks, ik geloof zelfs dat ik haar vandaag in de uitzending zag.....?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:52 schreef flying-dutchman het volgende:
hey braam had jij nog wat gehoord van die meid van take me out?
Ach, hij houdt tenminste van jequote:Op woensdag 8 september 2010 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Pffff.... zeurhondKomt steeds maar met Thijs sloffen aan zetten en gaat zitten piepen als ik ze niet aan neem en een koekje ga halen voor hem
Gooi hem een uur naar buitenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Pffff.... zeurhondKomt steeds maar met Thijs sloffen aan zetten en gaat zitten piepen als ik ze niet aan neem en een koekje ga halen voor hem
Ja dat wel..quote:
neuh dat niet, maar een zwaan in pak vond ik ook weer dierenmishandelingquote:Op woensdag 8 september 2010 21:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent een pathologische fantast en leugenaar?
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:06 schreef Sunnythesun het volgende:![]()
![]()
Ik kan het eigenlijk gewoon niet goed zien eerlijk gezegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij vliegt wel!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:13 schreef flying-dutchman het volgende:
neuh dat niet, maar een zwaan in pak vond ik ook weer dierenmishandeling
Sam is gewoon liefquote:Op woensdag 8 september 2010 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja.. en irritant somsquote:
56K6 is nog snel.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:46 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Ja, we spelen elke avond met hem en knuffelen en zo.. Heel veel tijd voor meer is er niet geweest, behalve in het weekend natuurlijk..quote:Op woensdag 8 september 2010 21:21 schreef Den_Haag het volgende:
je moet dan in de momenten dat je er wel bent meer leuke dingen met hem doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Wehehe koddig Mans..Dr Who toch?
wat lame dat ze zelfs daar geen bericht van geven. Je mag dus even opdraven en daarna hoor je niets meer van ze. lekkere tokoquote:Op woensdag 8 september 2010 21:06 schreef Braamyo het volgende:
[..]
helemaal niks, ik geloof zelfs dat ik haar vandaag in de uitzending zag.....?
heb jij wel eens een interieur gezien van een private jet die je wel bevalt. Het is vaak allemaal dat soort. Zal ongetwijfeld reden hebbenquote:
Meeste rijke zakenmannen hebben dezelfde wanstaltige 'kijk mij eens geld hebben' smaakquote:Op woensdag 8 september 2010 21:29 schreef flying-dutchman het volgende:
heb jij wel eens een interieur gezien van een private jet die je wel bevalt. Het is vaak allemaal dat soort. Zal ongetwijfeld reden hebben
dat was elke keer hetzelfde huis met andere auto's ervoor en een andere rappert johquote:Op woensdag 8 september 2010 21:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meeste rijke zakenmannen hebben dezelfde wanstaltige 'kijk mij eens geld hebben' smaak
Vroeger keek ik nog wel eens dat programma op MTV, cribs of zo?, waarbij ze bij al die one day fly hiphopsterretjes langs gingen. Al die huizen leken wel uit de 'Got Rich Suddenly?!' catalogus te komen. Zelfde idee
Dat gevoel had ik nu ook!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:34 schreef flying-dutchman het volgende:
dat was elke keer hetzelfde huis met andere auto's ervoor en een andere rappert joh
wat ik denk dat eerder het geval is dat al die celebs een beetje gebruik maken van de zelfde "hippe" interieur designer.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik nu ook!(het scheen zelfs zo te zijn dat veel van die gasten de auto's huurden om daar op die manier mee te pochen)
Tot ze een keer een surfheld bezochten: eindelijk een huis met persoonlijk karakter(daarom herinner ik me die nog: pastte totaal niet in het programma)
Cheesecake, deeltje 2quote:Op woensdag 8 september 2010 21:42 schreef Aure het volgende:
Mn nieuwe huisgenootje is echt zo gezelligBen echt blij dat ik weer een beetje een gezellig huis heb
![]()
Is er hier iemand met een overoveroverheerlijk monchoutaart recept?
loop idd maar eens door het Gooi of de PC Hooftquote:Op woensdag 8 september 2010 21:43 schreef DarkElf het volgende:
met geld koop je spullen Isa, geen smaak
daar heb je domme figuren idd...quote:Op woensdag 8 september 2010 21:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
loop idd maar eens door het Gooi of de PC Hooft
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:48 schreef flying-dutchman het volgende:
daar heb je domme figuren idd...
nee het is geen bont, het is konijn
toch niet op een onchristelijk tijdstip (mocht ooit al om half 8, was niet echt een succes)quote:Op woensdag 8 september 2010 21:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga naar bedMorgen naar de oogarts. Mijn rug voelt al stukken beter gelukkig.
Ah gelukkig maarquote:Op woensdag 8 september 2010 21:53 schreef Isabeau het volgende:
niet de standaard vrouwen dingen mopperen he, nadat je hem hebt opgegetenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:54 schreef Aure het volgende:
[..]
Ah gelukkig maarSterkte bij de oogarts en slaap lekker
Thanks FD, voor t recept!
8 uurquote:Op woensdag 8 september 2010 21:54 schreef flying-dutchman het volgende:
toch niet op een onchristelijk tijdstip (mocht ooit al om half 8, was niet echt een succes)voor je rug. Been there done that
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:53 schreef Isabeau het volgende:
bij mij had de dude die mijn ogen moest opmeten een humeurtje en mijn ogen wouden niet al te snel aanpassen aan die lensjes en kreeg ik dus naar mijn hoofd dat k niet wou meewerkenquote:
Ik hou van curvesquote:Op woensdag 8 september 2010 21:56 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
niet de standaard vrouwen dingen mopperen he, nadat je hem hebt opgegetenwant het is NIET goed voor de lijn (nou ja wel voor de ronde lijn)
curvesquote:Op woensdag 8 september 2010 22:01 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik hou van curves(zolang het niet te erg wordt haha, eigenlijk zit ik wel een beetje aan mn max
)
Klinkt goedquote:Op woensdag 8 september 2010 22:08 schreef Duderella het volgende:
Even doorgeven: Bluezz en golfer zijn gisteren prima gearriveerd en hadden een prachtige kamer in mooi Monte Carlo. Ze vielen met hun neus in de boter: oogstfeest. Dus was het goed toeven 's avonds bij 24 graden, op het terras, met een muziekbandje voor hun neus.
(SMS)
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:08 schreef Duderella het volgende:
Even doorgeven: Bluezz en golfer zijn gisteren prima gearriveerd en hadden een prachtige kamer in mooi Monte Carlo. Ze vielen met hun neus in de boter: oogstfeest. Dus was het goed toeven 's avonds bij 24 graden, op het terras, met een muziekbandje voor hun neus.
(SMS)
Oh, dat klinkt heerlijk!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:08 schreef Duderella het volgende:
(SMS)
whehehehehequote:Op woensdag 8 september 2010 22:31 schreef Sarabi het volgende:
Help ik heb studieboeken te koop gezet op Bol.com maar had niet verwacht een uur later al reactie te krijgen....
Nu moet ik morgenvroeg gaan zoeken op zolder
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:31 schreef Sarabi het volgende:
Help ik heb studieboeken te koop gezet op Bol.com maar had niet verwacht een uur later al reactie te krijgen....
wat ga je er opzetten?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik moet ook even kijken of ik nog wat kwijt kan raken.
Zal morgen ook eens wat dingen op bol of marktplaats zetten.
Het is denk ik meer haar keuze... dus het zal wel, blame het programma er toch niet vanquote:Op woensdag 8 september 2010 21:29 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
wat lame dat ze zelfs daar geen bericht van geven. Je mag dus even opdraven en daarna hoor je niets meer van ze. lekkere toko
haha wat snel! Ik heb vandaag 2 pakketjes van bol ontvangenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:31 schreef Sarabi het volgende:
haha gelukkig wel hehe, hield niet op johquote:
Ja eikelquote:Op woensdag 8 september 2010 22:31 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
whehehehehe
die dude op een wolkje straft onmiddelijjk
Wat moest je toch zonder mij?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:38 schreef Aure het volgende:
Oeh bol.com, ik moet daar nog ff een boek bestellen voor schoolBijna vergeten
Wat moet ik toch zonder deze SC
oja......sorry meneer ik meende het nietquote:Op woensdag 8 september 2010 22:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
straks krijg je weer straf!
nu maar hopen dat hij je hoort!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
oja......sorry meneer ik meende het niet
anders is het niet eerlijk dat hij alleen de negatieve dingen hoortquote:Op woensdag 8 september 2010 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nu maar hopen dat hij je hoort!
Shit zeg!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:39 schreef Den_Haag het volgende:
Ga ik nog even de verwarming ontluchten nadat de gezamenlijke ketels vervangen zijn. Gaat er 1 ontluchting stuk. lekkende ontluchting en geen mogelijkheid tot afsluiten.
trustequote:Op woensdag 8 september 2010 23:00 schreef Aure het volgende:
Ik denk dat ik maar eens vroeg naar bed ga. Trusten liefjes
zeker. maar het is opgelost. Het bleek dat het interne stuk vrijwel dicht geschilderd was en versleten. Met vereende krachten toch dicht gekregenquote:
quote:
Thanksquote:
Dat geloof ik graagquote:Op donderdag 9 september 2010 07:35 schreef flying-dutchman het volgende:
Goede morgen, wat licht dat heeeeeerlijk na een halve week op een veldbed in mijn nieuwe huisje te hebben geslapen om weer in je eigen bed te liggen. (oude stek). Vooral weer ruimte, veld bed even met je knieen bewegen en je zat te gen de rand aan.
quote:Op donderdag 9 september 2010 07:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat geloof ik graaglekker geslapen dus?
beetje uit de richting voor mij. Anders leuke aanbieding!!quote:Op donderdag 9 september 2010 08:05 schreef motorbloempje het volgende:
Voor de liefhebbers is er weer een leuke citydeal in Nijmegen: 8-gangen proeverij bij Mangerie Heertjes voor 25 euro!
ben nog even aan het twijfelen of ik die wil doen, financieel gezienVoucher is iig 3 maanden geldig
wat voor sport heb je gedaan?quote:Op donderdag 9 september 2010 08:47 schreef TAV74 het volgende:Goedemorgen. Niet eens spierpijn na de eerste training
Wel brak geslapen zoals altijd als ik later in de avond gesport heb
gewoon, mijn sportquote:Op donderdag 9 september 2010 08:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat voor sport heb je gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:03 schreef FutureFairytale het volgende:
ah handbal. Had je zomerstop?
voor je zelfvertrouwen, hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De tijd dat we zomers nog aan buitenhandbal deden ligt gelukkig ver achter ons
Was wel goed voor mijn zelfvertrouwen trouwens, die paar kilo die ik aankom in de zomer vallen best mee
Waarom denk je?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
voor je zelfvertrouwen, hoe bedoel je dat?
en jij mag best wat aankomen idd
bij je buik?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waarom denk je?![]()
En nee hoor, dat gaat bij mij allemaal op 1 plek zitten en daar wil ik het er absoluut niet bij
lucky you, flutweer hierquote:Op donderdag 9 september 2010 09:14 schreef DarkElf het volgende:
Lekker idd dus weer sporten
t zonnetje schijnt hier trouwens, jippie.
begrijpend lezen was niet je beste vak op school denk ik?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bij je buik?
en ik weet het echt niet; zelfvertrouwen van handbal omdat? je weet hoe je met ballen om kunt gaan?
hou es op jij, jij draait de zin omquote:Op donderdag 9 september 2010 09:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
begrijpend lezen was niet je beste vak op school denk ik?![]()
![]()
Gewoon omdat mijn vakantiekilo's wel meevielen dus
Euhm:quote:Op donderdag 9 september 2010 09:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hou es op jij, jij draait de zin ommoet je eerst zeggen dat je vakantiekilo's meevielen en daarna dat het goed is voor je zelfvertrouwen. niet eerst zeggen dat je zomerstop had en dat dat goed is voor je zelfvertrouwen. en daarna dat je paar kilo bent aangekomen
![]()
Ik weet niet of dit tegenwoordig voor Jip en Janneke taal door mag gaan, maar ik vond het best duidelijkquote:Was wel goed voor mijn zelfvertrouwen trouwens, die paar kilo die ik aankom in de zomer vallen best mee
Het deel van mijn leeftijd en ouder wel ja, en een paar anderen zijn ruim jonger dan ik, dus die tel ik niet meequote:Op donderdag 9 september 2010 09:25 schreef DarkElf het volgende:
de rest had dus uitgebreid van de zomer genoten tav?
Zeker als dat me beter uitkomtquote:Op donderdag 9 september 2010 09:29 schreef DarkElf het volgende:
nee natuurlijk tellen alleen je gelijken en ouder, das logisch
ja ik zag ff niet dat na de smiley een nwe zin begon. hallo, het is voor mij ook nog vroeg hoor. niet iedereen is dan scherpquote:Op donderdag 9 september 2010 09:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm:
[..]
Ik weet niet of dit tegenwoordig voor Jip en Janneke taal door mag gaan, maar ik vond het best duidelijk![]()
je mocht vast geen foto's maken zeker van dat kantoor? ben best benieuwd! die ene jongen (Raymond) heeft het goed voor elkaarquote:Op donderdag 9 september 2010 09:30 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen allemaalGeen zin om terug te gaan lezen. Gistermiddag / avond was tof
Heeft mijn humeur echt helemaal opgekrikt
En ik ben ook nog op het Hyves-hoofdkwartier geweest
Coole toko.
Ik heb gewoon foto's gemaakt hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 09:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je mocht vast geen foto's maken zeker van dat kantoor? ben best benieuwd! die ene jongen (Raymond) heeft het goed voor elkaar
Dion?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb gewoon foto's gemaakt hoorVan de meet & greet van 10 hyvers met Celine
Dat hoop ik toch niet zegquote:
quote:
Niets mis met Celine Dionquote:
We hebben last van zware muzikale meningsverschillen hier. Dion bewijst dat technisch goed kunnen zingen en baggermuziek maken prima samen gaatquote:Op donderdag 9 september 2010 10:00 schreef PdeHoog het volgende:
Niets mis met Celine DionZe zing beter dan ik.
haar ballads van vroeger zijn mooi. en inderdaad; technisch 1 van de beste. ze zingt met ogen open gewoon van normaal naar megahoog. hoe zij stemcontrole heeft..quote:Op donderdag 9 september 2010 10:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We hebben last van zware muzikale meningsverschillen hier. Dion bewijst dat technisch goed kunnen zingen en baggermuziek maken prima samen gaatIk vind het echt vreselijk
gaan we nu allemaal onaardig doenquote:Op donderdag 9 september 2010 10:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Let jij wel eens op of niet
[..]
Niets mis met Celine DionZe zing beter dan ik.
Nu nog fatsoenlijke muziek maken in plaats van dat zoetsappige, clichematige, nietszeggende middle of the road gejammerquote:Op donderdag 9 september 2010 10:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haar ballads van vroeger zijn mooi. en inderdaad; technisch 1 van de beste. ze zingt met ogen open gewoon van normaal naar megahoog. hoe zij stemcontrole heeft..
dat Titanic liedje was toch best mooi?quote:Op donderdag 9 september 2010 10:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nu nog fatsoenlijke muziek maken in plaats van dat zoetsappige, clichematige, nietszeggende middle of the road gejammer
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We hebben last van zware muzikale meningsverschillen hier. Dion bewijst dat technisch goed kunnen zingen en baggermuziek maken prima samen gaatIk vind het echt vreselijk
Ik wil niet zeggen dat ik er letterlijk uitslag van kreeg, maar veel scheelde het nietquote:Op donderdag 9 september 2010 10:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat Titanic liedje was toch best mooi?
Ik heb op dit moment weer een ontzettend klotehumeur dus kijk maar uit!quote:Op donderdag 9 september 2010 10:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gaan we nu allemaal onaardig doen
aah jammer je had net een opgekrikt humeur zei jequote:Op donderdag 9 september 2010 10:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment weer een ontzettend klotehumeur dus kijk maar uit!
ik denk dat ik maar ff wegblijf anders komen er hele onaardige dingen uit mijn toetsenbord
aah ok. nou ja, wel tof zoiets. alleen grote steden zitten bij mij niet zo dichtbij helaasquote:Op donderdag 9 september 2010 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
FFT: Citydeals zijn er voor alle grote stedenik heb aan abbo op die van Nijmegen
Mmmbop van Hansonquote:Op donderdag 9 september 2010 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb vroeger als een van mijn eerste CD's er een van Celine Dion gekocht
Mijn écht aller eerste CD was van No Mercy!
Ja, kom op nou, nu willen we het weten ook!quote:
neuhquote:
ik vind Please Don't Go nog steeds erg leuk!quote:Op donderdag 9 september 2010 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb vroeger als een van mijn eerste CD's er een van Celine Dion gekocht
Mijn écht aller eerste CD was van No Mercy!
dat liedje vind ik ook nog mooiquote:Op donderdag 9 september 2010 10:51 schreef Isabeau het volgende:
Mijn allereerste singeltje:
En ik heb ook een cd van Celine Dion, maar dan vind ik haar muziek ook echt lekker om naar te luisteren.
quote:Op donderdag 9 september 2010 11:00 schreef flying-dutchman het volgende:
neuh
trouwens deze is ook wel aardig. Werd als achtergrond geluidje gebruikt bij spuiten & slikken toen het over vibo's ging
Wel een lekker nummer! Mooie stemmen ook...maar mijns inziens echt veel te veel sex. Maar goed, sex sellsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:54 schreef flying-dutchman het volgende:
en het enigste concert waar ik was, de muziek was niet geweldig, de looks wel en gratis kaartjes wie zegt daar nou nee tegenwas het wat? ze zijn toch uit elkaar? vind het een nepzooitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ik was helemaal weg van die zwoele jongen met de donkere krullenquote:Op donderdag 9 september 2010 11:02 schreef FutureFairytale het volgende:
dat liedje vind ik ook nog mooi
hahha wie vond je de leukste? die jongste die drumde? alleen die oudste leek op een jongenquote:
geen idee hoe de zanger eruitziet eigenlijk haha. maar kan me voorstellen dat iedereen er weg van was met zo'n nr en tekstquote:Op donderdag 9 september 2010 11:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was helemaal weg van die zwoele jongen met de donkere krullenEn nu zie ik de clip en denk: jeetje, hoe oud was hij daar, 15?
(ik zat in de brugklas, dat mag
)
Even gewiki'd en hij was toen 17quote:Op donderdag 9 september 2010 11:04 schreef FutureFairytale het volgende:
geen idee hoe de zanger eruitziet eigenlijk haha. maar kan me voorstellen dat iedereen er weg van was met zo'n nr en tekst![]()
leuke knulquote:Op donderdag 9 september 2010 11:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Even gewiki'd en hij was toen 17
[ afbeelding ]
Echt welquote:Op donderdag 9 september 2010 08:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Sarabi:jeeej, meer dansen!
![]()
het is geen hoogstandje nee. Geen idee hoe ze nu werken of niet. Ach het was fun voor die avond. Daarna even over de wallen teruggelopen richting station en ons kapot gelachen om de vele toeristen. iets van half 4 in me nest en om half 8 er weer uit om naar stage te gaan toen. Was een groot succes die dagquote:Op donderdag 9 september 2010 11:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
was het wat? ze zijn toch uit elkaar? vind het een nepzooitje
Het doet mij een beetje denken aan de Backstreet Boysquote:Op donderdag 9 september 2010 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Typisch mijn puberteit, van die uitgewassen jeansjasjes met het kraagje omhoog
[ afbeelding ]
tja sex sells nog altijd. kijk eens een uurtje tmfquote:Op donderdag 9 september 2010 11:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel een lekker nummer! Mooie stemmen ook...maar mijns inziens echt veel te veel sex. Maar goed, sex sells
quote:Op donderdag 9 september 2010 11:23 schreef borisz het volgende:
Ik pak mijn schooltas er weer eens bij. Zit er nog een spits in van 2juliKortom die tas heeft twee maanden in een hoekje gelegen
.
Brazilie is niet bang voor ons. Nou ja we weten het resultaatquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 11:00 schreef Isabeau het volgende:
Ja, kom op nou, nu willen we het weten ook!
Oh, ik heb overigens ooit een toxoplasmose infectie doorgemaakt, nou ja. Maar dat was nu niet de oorzaak van mijn infectie.
Verschrikkelijk heh? Ik zat laatst even TMF te kijken en ik had écht zoiets vanquote:Op donderdag 9 september 2010 11:20 schreef flying-dutchman het volgende:
tja sex sells nog altijd. kijk eens een uurtje tmfalleen maar wat voorheen soft porno werd genoemd
Godzijdank heb ik dat soort rotzooi al meer dan een jaar niet meer gezienquote:Op donderdag 9 september 2010 11:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Verschrikkelijk heh? Ik zat laatst even TMF te kijken en ik had écht zoiets van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
coolquote:Op donderdag 9 september 2010 11:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Brazilie is niet bang voor ons. Nou ja we weten het resultaat.
quote:Op donderdag 9 september 2010 11:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Verschrikkelijk heh? Ik zat laatst even TMF te kijken en ik had écht zoiets van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb ik die ook gehadquote:
ik ookquote:Op donderdag 9 september 2010 11:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het doet mij een beetje denken aan de Backstreet BoysMijn zusje was daar wel fan van
Billen en tieten tvquote:Op donderdag 9 september 2010 11:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Godzijdank heb ik dat soort rotzooi al meer dan een jaar niet meer gezien
(ik klink als een omamaar ik vind dat echt en vond te bloot als tiener al stom)
En naar BNN, en naar de helft van de programma's op de commerciele zenders. Ik zal wel een ouderwets figuur zijn, maar wat moet ik toch met al dat platvloerse gedoequote:Op donderdag 9 september 2010 11:20 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
tja sex sells nog altijd. kijk eens een uurtje tmfalleen maar wat voorheen soft porno werd genoemd
Ik heb geen tv om die reden, ik hoef al die bagger niet in mn huiskamer. Ik mis m ook nooit want als ik wat wil zien kijk ik wel op internet.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En naar BNN, en naar de helft van de programma's op de commerciele zenders. Ik zal wel een ouderwets figuur zijn, maar wat moet ik toch met al dat platvloerse gedoe
The interwebz are for pr0n ! (wie kent de beruchtste youbuis clip niet)quote:Op donderdag 9 september 2010 12:00 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik heb geen tv om die reden, ik hoef al die bagger niet in mn huiskamer. Ik mis m ook nooit want als ik wat wil zien kijk ik wel op internet.
ik kende de audio clip al voor youtubequote:Op donderdag 9 september 2010 12:03 schreef Braamyo het volgende:
[..]
The interwebz are for pr0n ! (wie kent de beruchtste youbuis clip niet)
1 x anderhalf uur. Lijkt me mooi om te beginnen. Bovendien moet ik een eind fietsen en dat lukt maar 1 x per week ivm sport.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:20 schreef Isabeau het volgende:
Windigo succes vandaag! Ik hoop dat je niet te veel hebt liggen piekeren vannacht
Krakje, klinkt als een toffe eerste schooldag. Hoeveel dagen in de week ga je?
Gewoon selectief kijken werkt ook prima.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:00 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik heb geen tv om die reden, ik hoef al die bagger niet in mn huiskamer. Ik mis m ook nooit want als ik wat wil zien kijk ik wel op internet.
quote:Op donderdag 9 september 2010 12:00 schreef Windigo het volgende:
Maar dat fietsen is natuurlijk extra sportquote:Op donderdag 9 september 2010 12:05 schreef krakkemieke het volgende:
1 x anderhalf uur. Lijkt me mooi om te beginnen. Bovendien moet ik een eind fietsen en dat lukt maar 1 x per week ivm sport.
Succes mieke !quote:Op donderdag 9 september 2010 12:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
1 x anderhalf uur. Lijkt me mooi om te beginnen. Bovendien moet ik een eind fietsen en dat lukt maar 1 x per week ivm sport.
wat is een Pilates?quote:Op donderdag 9 september 2010 12:17 schreef DarkElf het volgende:
isa, Dat singeltje ken ik
Pilates was hartstikke leuk!megazwaar voor mijn arme buikspieren die echt hard aan t werk moesten maar t voelde allemaal prima, aardige mensen en laagdrempelig dus volgende week weer
Oh super zeg! En leuk dat het klikte met de mensenquote:Op donderdag 9 september 2010 12:17 schreef DarkElf het volgende:
isa, Dat singeltje ken ik
Pilates was hartstikke leuk!megazwaar voor mijn arme buikspieren die echt hard aan t werk moesten maar t voelde allemaal prima, aardige mensen en laagdrempelig dus volgende week weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |