Valkenswaard! Morgen krijgt mijn dochter haar eerste Heilige Communie. Uit nostalgische overwegingen vonden wij dat ze dat gewoon moest doen (tegenwoordig zie je dat niet meer zo vaak, zelfs onder de Katholieken is 'je communie doen' een beetje uit de tijd).quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 12:40 schreef DarkElf het volgende:
wow Tezz, ziet er goed uit!
heb je een receptje voor die koolsla?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
quote:Op maandag 11 april 2011 14:41 schreef Tezz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is bij mij ook altijd zo
![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 14:41 schreef Tezz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op maandag 11 april 2011 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
recept is dus: ga naar winkel, haal emmer koolsla![]()
Yes! Het heeft ook even geduurd voordat ik het goede recept gevonden had, maar sinds ik volgens dit recept werk wil ik geen andere meer! Ik zet hem even onder een spoiler want het is nogal een lap tekst.quote:Op maandag 11 april 2011 16:22 schreef Ilse86 het volgende:
Je moussaka ziet er lekker uit zeg! Ben al tijden op zoek naar een goed recept daarvoor,enige kans dat je het wilt delen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
Laatst een aubergine schotel gemaakt met tomaten uit de oven.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:49 schreef anufri het volgende:
[..]
Het was een recept van aubergines in de oven.
De aubergines waren in stukken gesneden en er ging een saus overheen van
(misschien heel vroeger verse tomaten) maar zoals ik het kende een saus van
gepelde tomaten uit blik met gefruite ui en veel heel veel knoflook.
Het gerecht moest ongeveer een uur in de oven.
Ik heb het al verschillende malen geprobeerd te maken, is best te eten, maar
er ''mist'' iets, en ik weet niet wat![]()
Ik weet niet of ik voor Tezz mag antwoorden maar bij de Turkse supermarkt verkopen ze heel veel soorten en formaten aan kant en klare filodeegvellen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:08 schreef PluisigNijntje het volgende:
Waar haal je in vredesnaam dat deeg voor de spanakopita vandaan? Ik kan het dus nooit vinden.
Dat zal m'n probleem zijn, hier in de buurt is geen Turk te vinden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:25 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik voor Tezz mag antwoorden maar bij de Turkse supermarkt verkopen ze heel veel soorten en formaten aan kant en klare filodeegvellen.
Inderdaad, gewoon bij de Turk (filodeeg). De Albert Heijn heeft het ook, maar ik vind dat van de turk beter werken....quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:25 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik voor Tezz mag antwoorden maar bij de Turkse supermarkt verkopen ze heel veel soorten en formaten aan kant en klare filodeegvellen.
In dat geval: bij de Albert Heijn dus. In de diepvries, naast het bladerdeeg!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:37 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Dat zal m'n probleem zijn, hier in de buurt is geen Turk te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |