quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HA! ik kreeg net een mailtje van hyves... wanneer gaan we kroegen om je verjaardag te vieren
waardeloos vind ik dat altijd als je alleen bentquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:44 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi Erwin! Pauze, ik zit hier helemaal alleen
Vond het wel even fijn, al die drukte hierquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:47 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
waardeloos vind ik dat altijd als je alleen bent
Maar we kunnen nog steeds gewoon een keer naar de kroeg hoorquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar we kunnen nog steeds gewoon een keer naar de kroeg hoor. Je mag me zelfs bier cadeau doen, ook al vier ik het niet
.
Ik zeg: Wanneerquote:
Succes met aanbellenquote:
Vorige meet was ook op een doordeweekse dag.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kan ik niet (doordeweekse dagenenzo)
Lieverd, je naam+achternaam staat in je profiel. Dus heb ik net even in de telefoongids gekeken en jawel, daar sta je ook inquote:
ik denk dat ie bedoeld dat ie dan toch niet thuis isquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Lieverd, je naam+achternaam staat in je profiel. Dus heb ik net even in de telefoongids gekeken en jawel, daar sta je ook in.
Bart woont in een monsterlijk flatgebouw, daar kan het nog wel eens latig zijn om de juiste bel te vindenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik denk dat ie bedoeld dat ie dan toch niet thuis is
Dat dus. Ik ben de hele dag niet thuis.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik denk dat ie bedoeld dat ie dan toch niet thuis is
Tssss. Dan kom ik je wel een andere keer stalkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat dus. Ik ben de hele dag niet thuis.
Stalken? Ontvoerenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:15 schreef douche-eendje het volgende:
Tssss. Dan kom ik je wel een andere keer stalken
Doe je bestquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tssss. Dan kom ik je wel een andere keer stalken
Dan mag ze wel wat mensen meenemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |