Ik welquote:Op woensdag 8 september 2010 18:34 schreef Ayca het volgende:
Volgende week komt deze http://www.thomann.de/nl/fender_ja90_jim_adkins_ct.htm![]()
Zoveel geld heb ik nog nooit in 1 keer uitgegeven.
Ik ben ook nog niet zo oud.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik wel. Daarvan kan je niet eens fatsoenlijk op vakantie
.
Duurste wat ik in één keer heb uitgegeven was 5500 euro voor mijn motor.
Naais!quote:Op woensdag 8 september 2010 18:34 schreef Ayca het volgende:
Volgende week komt deze http://www.thomann.de/nl/fender_ja90_jim_adkins_ct.htm![]()
Zoveel geld heb ik nog nooit in 1 keer uitgegeven.
Hoezo niet fatsoenlijk op vakantie?quote:Op woensdag 8 september 2010 18:40 schreef Bart het volgende:
.
Niet? Hmm doen wij het beterquote:Op woensdag 8 september 2010 18:40 schreef Bart het volgende:
[..]
.
Bof jij evenquote:
Da's geen vakantie, da's een tussendoortjequote:Op woensdag 8 september 2010 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoezo niet fatsoenlijk op vakantie?
Wij zaten voor dat geld een week in een huisjeecht top vakantie hoor
Huis tel ik niet mee hequote:
quote:
Ja hequote:Op woensdag 8 september 2010 19:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Bof jij even.
[..]
Da's geen vakantie, da's een tussendoortje.
[..]
Huis tel ik niet mee he.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2010 19:52:16 ]
Voor mensen, die het niet al te breed hebben, vind ik het wel gewoon 'vakantie'quote:Op woensdag 8 september 2010 19:40 schreef Bart het volgende:
Weekje Barchum was voor mij toch echt wel vakantiequote:Op woensdag 8 september 2010 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor mensen, die het niet al te breed hebben, vind ik het wel gewoon 'vakantie'
Woei! Die zijn ook tof zegquote:Op woensdag 8 september 2010 20:06 schreef douche-eendje het volgende:
Voor dat geld heb ik rond kunnen trekken in Ierland, met een huurauto, van hostel naar hostel en de meest prachtige plekken kunnen zien. Wil weer terug!![]()
Lovelylady, ik ga zeker kijken of ik die schoenen ergens kan vinden. Heb ook nog een ander paar dr. Martens waar ik helemaal vlieft op ben, deze:
[ afbeelding ]
Ze lopen ontzettend lekker.
Huh? Wij gaan voor dat bedrag straks makkelijk op vakantie hoor..quote:Op woensdag 8 september 2010 19:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Bof jij even.
[..]
[..]
Huis tel ik niet mee he.
[..]
Als ik ergens een weekje naartoe ga, en de week daarna ga ik weer naar mijn werk, dan heb ik echt niet het gevoel vakantie te hebben gehad en uitgerust te zijn. Heeft niets met breed hebben te maken hoor.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor mensen, die het niet al te breed hebben, vind ik het wel gewoon 'vakantie'
Wat ga je doen dan?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:29 schreef lynda het volgende:
[..]
Huh? Wij gaan voor dat bedrag straks makkelijk op vakantie hoor..
Daar doelde ik op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |