goeie smaak heb je Leandra en wat schattig pppfftt wil ook een baby hahaha maar lekker met korting ja ja want een baby is al duur zat.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al maanden geleden, ik kwam, zag en wist gelijk dat dat het was... en dat was net een van de keren dat ik zonder N. bij Prenatal was, hem gelijk gebeld en gezegd dat hij dat babykamertje op moest zoeken, want ik wist dat hij het ook mooi zou vinden.
Loop ik even later weg, komt er een oudere dame achter me aanrennen om me te vertellen dat diezelfde babykamer bij Nijhof in Baarn goedkoper is..... en dat ze tijdens de wedstrijden van het NL-elftal 15% extra korting geven.
Die maandag tijdens de wedstrijd daarheen gegaan en geregeld dat ik het babykamertje deze maand mocht ophalen maar wel de korting zou krijgen
[ afbeelding ]
Ja, ik was er ook wel heel blij mee.... die mogelijkheid tot korting dan, want ik wist wel gelijk dat N. het een mooi kamertje zou vinden, maar de normale prijs bij Prenatal lag toch echt op zo'n grens dat het lastig afwegen was, nu was het uiteindelijk niet veel duurder dan een veel minder mooi Ikea-kamertje.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Wel fijn voor je![]()
Ik vond het altijd erg leuk om daar even naar toe te gaan
Ik vind het ook mooi...lekker rustig aandoenendquote:Op woensdag 8 september 2010 17:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik was er ook wel heel blij mee.... die mogelijkheid tot korting dan, want ik wist wel gelijk dat N. het een mooi kamertje zou vinden, maar de normale prijs bij Prenatal lag toch echt op zo'n grens dat het lastig afwegen was, nu was het uiteindelijk niet veel duurder dan een veel minder mooi Ikea-kamertje.
Waar overigens ook niets mis mee is, bij mij thuis ligt de baby ook in een Ikea bedje (van 19 jr. oud) maar dit was echt zo'n kamertje waar ik gelijk helemaal verliefd op was zodra ik het zag.
N. zei achteraf dat hij het ook wel zo mooi vond dat het er anders ook wel was gekomen... dus dat scheelt
Ja, tijdens die wedstrijd op een maandag tijdens het WK... ik geloof dat dat de eerste of tweede wedstrijd was die NL speelde.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:47 schreef Copycat het volgende:
En je bent er echt tijdens de wedstrijd naartoe gegaan? Wel een duidelijk statement!
Helaas hebben we niet zo'n grote kamer als babykamer, en ik was ook niet van plan er nog te gaan schilderen enz. dus het zal iets minder chic worden als op het plaatje, maar we gaan ons best doenquote:Op woensdag 8 september 2010 17:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind het ook mooi...lekker rustig aandoenend
vind het schattige meubeltjesquote:Op woensdag 8 september 2010 17:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas hebben we niet zo'n grote kamer als babykamer, en ik was ook niet van plan er nog te gaan schilderen enz. dus het zal iets minder chic worden als op het plaatje, maar we gaan ons best doen
Thnx, ik was er ook gelijk helemaal weg van, en niet alleen om het uiterlijk maar ook om de kwaliteitquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja en weet je dat je aan spoilers echt geen kut hebt als je leest op je mobiel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hier haalt ze het hoofddoekje tevoorschijn dan, ofzo?Go hard or go home
Ik heb gehoord dat dit is hoe het moet.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja en weet je dat je aan spoilers echt geen kut hebt als je leest op je mobiel.
hey Remlof, hoe voel je je, al een beetje beter?/quote:
oke, en wanneer begint de verbouwing van de badkamer??? ook voor de bevalling of ga je dat uitstellen.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx, ik was er ook gelijk helemaal weg van, en niet alleen om het uiterlijk maar ook om de kwaliteit![]()
Gewoon massief eikenhout, en zelfs de planken in de hangkast zijn van hout, dus geen fineer enzo.
Het moet alleen nog wel in de olie gezet worden, maar dat wordt dus na de verbouwing van de badkamer
Avond Remlof, alweer een beetje opgeknapt??
en, wat opgeknapt?quote:
Mwah, hoesten is wel minder maar voel me nog wel slapjes.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey Remlof, hoe voel je je, al een beetje beter?/
Ik hoor net dat het een heel slecht idee is. Krijg het net binnen via m'n oortje.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat dit is hoe het moet.
luister naar je lichaam he, niet gaan door denderen als je je nog slapjes voelt enzo, kruip er straks maar weer lekker in, ff uitzieken.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, hoesten is wel minder maar voel me nog wel slapjes.
Veel geslapen vandaag
Ik weet toevallig dat ik in dit geval niet verantwoordelijk ben aangezien Pietje die spoiler daar heeft neergezetquote:Op woensdag 8 september 2010 18:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik hoor net dat het een heel slecht idee is. Krijg het net binnen via m'n oortje.
nee dat wist ik toch, bedoel die is ook ziekquote:Op woensdag 8 september 2010 18:34 schreef Laysa het volgende:
DK heeft geen griep heksie![]()
Sterkte Remlof...Slappe thee en een beetje groentebouillon voor je zoutgehalte
quote:Op woensdag 8 september 2010 18:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja en weet je dat je aan spoilers echt geen kut hebt als je leest op je mobiel.
Met je tafel.quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 18:49 schreef Anniebab het volgende:
heyyyy guys and dolls...![]()
Lang gelee...
Omfg, Anniequote:Op woensdag 8 september 2010 18:49 schreef Anniebab het volgende:
heyyyy guys and dolls...![]()
Lang gelee...
Ja een beetje lange komkommertijd gehad maar ook vakantie, ,kids weer naar school en afgelopen weekend kerrumusss hier.Kortom beetje veel an me hoofd en weinig inspiratie, maar heb weer n beetje tijd voor mezelf en dus ook om te fokken.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja hoor daar is ze weer, hoi Annie
4 oktoberquote:Op woensdag 8 september 2010 18:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, en wanneer begint de verbouwing van de badkamer??? ook voor de bevalling of ga je dat uitstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |