abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 september 2010 @ 16:32:49 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86208732
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan ben je nóg zuiniger dan ik en ik ga er al heel bewust mee om :Y
Ik denk dat je gelijk hebt en het tweepersoonsgebruik niet simpelweg kunt halveren om op een eenpersoonsgebruik uit te komen.... de vaatwasser en wasmachine gebruiken er net zo veel water om, ze draaien alleen iets minder vaak, maar niet half zo vaak.

En of ik nou voor 1 of 2 personen een pan pasta maak, ik heb toch een redelijke hoeveelheid water nodig om in te koken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Babe woensdag 8 september 2010 @ 16:33:57 #152
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86208762
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:24 schreef Leandra het volgende:

Je mag (mocht kennelijk) toch hopen dat het hier anders lag, en dat je niet dagelijks van doen hebt met iemand die zo achterbaks is.
For all we know was het iemand die alleen mee zit te lurken en niet post.
  woensdag 8 september 2010 @ 16:35:55 #153
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_86208837
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:12 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Daar had Wie nu iets krankzinnigs wil zien moet even deze link volgen in plaats moeten vinden aangezien het gaat om een éénmalige korte downie-uitzending. Om maar 's een voorbeeld te noemen.
Niet juist. Deze weirdo schijnt dus elke dag rond dezelfde tijd op de stream te zijn, dus zeker niet eenmalig.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_86208844
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:33 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook gelijk!! iemand van een ander subforum die de pik op cc heeft!!
  woensdag 8 september 2010 @ 16:36:25 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86208861
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee klopt, dat kan natuurlijk net zo goed, maar hoe triest moet je zijn om dit topic meelurkend in de gaten te houden tot je iets ziet wat je tegen iemand kunt gebruiken?
Tenzij het iemand was die niet gecharmeerd was van een opmerking van Cc elders op het forum, en toen haar posthistory ging checken, maar dat maakt je IMHO nog een heel triest figuur....
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Babe woensdag 8 september 2010 @ 16:36:33 #156
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86208863
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:35 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Niet juist. Deze weirdo schijnt dus elke dag rond dezelfde tijd op de stream te zijn, dus zeker niet eenmalig.
Ja ja, je doet maar lekker.
  woensdag 8 september 2010 @ 16:40:16 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86209004
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat plaatje van die vinger in die doos die op de vorige pagina onder een spoiler staat daar ook vandaan komt, maar ongeacht of het een regelmatig terugkerende livestream is, lijkt me dat het niet in RLS thuishoort.... de caps iig niet als ze zo expliciet zijn, dat kan gewoon naar KPD, maar het helpt niet echt als er voor zulke streams een eigen topic in RLS is, dat hoort IMHO niet hier maar in KPD thuis.
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Babe woensdag 8 september 2010 @ 16:41:19 #158
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86209042
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat plaatje van die vinger in die doos die op de vorige pagina onder een spoiler staat daar ook vandaan komt, maar ongeacht of het een regelmatig terugkerende livestream is, lijkt me dat het niet in RLS thuishoort.... de caps iig niet als ze zo expliciet zijn, dat kan gewoon naar KPD, maar het helpt niet echt als er voor zulke streams een eigen topic in RLS is, dat hoort IMHO niet hier maar in KPD thuis.
Die kut en die andere kut hebben in dit geval niet veel met elkaar te maken.
  woensdag 8 september 2010 @ 16:43:31 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86209119
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die kut en die andere kut hebben in dit geval niet veel met elkaar te maken.
Ah, okay.... maar betekent dat dat we voor ieder publiciteitsgeil pubertje dat denkt het te maken door haar shirtje voor een webcam uit te trekken een eigen topic moeten hebben?? Om het simpele feit dat ze dagelijks dat shirtje voor een webcam uittrekt?
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Babe woensdag 8 september 2010 @ 16:44:30 #160
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86209155
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah, okay.... maar betekent dat dat we voor ieder publiciteitsgeil pubertje dat denkt het te maken door haar shirtje voor een webcam uit te trekken een eigen topic moeten hebben?? Om het simpele feit dat ze dagelijks dat shirtje voor een webcam uittrekt?
Weet ik veel, ik hou me er buiten vanaf nu :') Ze doen maar lekker. *O*
  woensdag 8 september 2010 @ 16:45:59 #161
241662 Jian
Well, well, well
pi_86209198
Klote dat verhaal van Cc., .... maar die geweldige verbazing bij sommigen :? The Interwebs, het is net het "normale" leven met de rottigheid die daarbij hoort.
pi_86209309
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:20 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ja he *)

thanx :*
Goed nieuws! Dus het is nu zeker dat jullie binnen 4 maanden ergens anders zitten?
pi_86209394
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Sjezus wat een debielen zijn er ook.... aan de ene kant weet je dat het in Kastanova topics gebeurd is, en bij Antony Zeus, maar dan hebben we het over speciaal geopende klaagtopics waarbij allerlei trieste figuren daar misbruik van (kunnen) maken. Je mag (mocht kennelijk) toch hopen dat het hier anders lag, en dat je niet dagelijks van doen hebt met iemand die zo achterbaks is.
Zit net te bedenken dat het niet eens zo hoeft te zijn dat het iemand is die hier meepost, maar alleen mee leest. Mensen doen soms hele rare dingen! Die ervaring heb ik ook en het was echt niet leuk. Ben dagen razend geweest om die achterlijke randgladiolen.

Was niet de nige die dat dacht :@
pi_86209426
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:49 schreef spuitje het volgende:

[..]

Goed nieuws! Dus het is nu zeker dat jullie binnen 4 maanden ergens anders zitten?
Daar ga ik wel van uit :Y

En Jian het is geen verbazing maar meer een gevoel van walgelijk....geloof me ik heb een hoop met name huisvrouwtjes elkaar het licht uit de ogen zien krabben op internet en ook daar had ik een gevoel van : je bent niet wijs :N
  woensdag 8 september 2010 @ 16:58:37 #165
241662 Jian
Well, well, well
pi_86209619
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:52 schreef Laysa het volgende:

[..]

Daar ga ik wel van uit :Y

En Jian het is geen verbazing maar meer een gevoel van walgelijk....geloof me ik heb een hoop met name huisvrouwtjes elkaar het licht uit de ogen zien krabben op internet en ook daar had ik een gevoel van : je bent niet wijs :N
Ik ben het met je eens hoor, tis misschien meer dat ik echt totaal niet opkijk van het feit dat dit soort dingen gebeuren!
pi_86209807
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:58 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens hoor, tis misschien meer dat ik echt totaal niet opkijk van het feit dat dit soort dingen gebeuren!
Hoe dan ook...Degene is ziek in zn kop
pi_86209843
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

voor PB wel, die opent dan gelijk weer een topic voor die marie :Y
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  woensdag 8 september 2010 @ 17:07:35 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86209925
Gelukkig is het opzetje van diegene niet gelukt. Dus een remlofje eronder!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 8 september 2010 @ 17:09:52 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86210023
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voor PB wel, die opent dan gelijk weer een topic voor die marie :Y
Tsja.... het zal wel maar IMHO hoort dat niet hier maar in KPD thuis.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 8 september 2010 @ 17:14:35 #170
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86210156
Moest daarnet lachen: Jr. en ik hebben wat kasten verplaatst, waarbij ik al gaande nogal pissig was op N. dat hij een van die kasten gewoon niet leeggemaakt had, en dan vooral het onderste deel niet.... daar lag ook een hoop meuk die wat mij betreft grotendeels weg kan, maar dat vind ik sowieso zo nogal snel.

Anyway, tijdens het verplaatsen van de diverse kasten liep ik dus te vloeken en tieren; Jr. zat al van "dat moet je tegen N. zeggen, niet tegen mij...." terwijl ik zoiets er dan gewoon even uit moet gooien en dan is het weer weg... dan kan ik er later ook nog gewoon wat over zeggen zonder dat ik uit m'n dak vlieg.

N. thuis van z'n werk... helemaal onder de indruk van wat wij gedaan hebben, en hij had kennelijk niet verwacht dat we die ene kast al zouden verplaatsen (nee duh.... hij moest toch echt weg waar hij stond) dus hij stuurt Jr. een SMSje om hem te bedanken, stuurt Jr. een berichtje terug waarin hij vraagt of hij heel erg op z'n donder heeft gehad :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86210209
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:14 schreef Leandra het volgende:
Moest daarnet lachen: Jr. en ik hebben wat kasten verplaatst, waarbij ik al gaande nogal pissig was op N. dat hij een van die kasten gewoon niet leeggemaakt had, en dan vooral het onderste deel niet.... daar lag ook een hoop meuk die wat mij betreft grotendeels weg kan, maar dat vind ik sowieso zo nogal snel.

Anyway, tijdens het verplaatsen van de diverse kasten liep ik dus te vloeken en tieren; Jr. zat al van "dat moet je tegen N. zeggen, niet tegen mij...." terwijl ik zoiets er dan gewoon even uit moet gooien en dan is het weer weg... dan kan ik er later ook nog gewoon wat over zeggen zonder dat ik uit m'n dak vlieg.

N. thuis van z'n werk... helemaal onder de indruk van wat wij gedaan hebben, en hij had kennelijk niet verwacht dat we die ene kast al zouden verplaatsen (nee duh.... hij moest toch echt weg waar hij stond) dus hij stuurt Jr. een SMSje om hem te bedanken, stuurt Jr. een berichtje terug waarin hij vraagt of hij heel erg op z'n donder heeft gehad :')
hahaha humor heeft JR hahaha
  woensdag 8 september 2010 @ 17:26:29 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86210613
Ja dat wel... en ik vond het sowieso al lief dat hij kwam helpen, we hebben in een paar uur verschrikkelijk veel gedaan, vooral omdat het gewoon een K-klus was.

Maar nou doe ik er lekker niets meer aan, N. mag zelf de boel verder fatsoeneren en inruimen, ik ga alleen nog in de babykamer zaken voorbereiden zodat ik volgende week de meubeltjes kan halen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86210622
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:14 schreef Leandra het volgende:

En ben je nog boos op N. of had je je voldoende op die arme Jr. afgereageerd? :)
pi_86210650
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:26 schreef Leandra het volgende:
Ja dat wel... en ik vond het sowieso al lief dat hij kwam helpen, we hebben in een paar uur verschrikkelijk veel gedaan, vooral omdat het gewoon een K-klus was.

Maar nou doe ik er lekker niets meer aan, N. mag zelf de boel verder fatsoeneren en inruimen, ik ga alleen nog in de babykamer zaken voorbereiden zodat ik volgende week de meubeltjes kan halen.
oke ^O^ heb je al iets uitgezocht of ben je er nog niet helemaal uit welke stijl en wat voor soort meubeltjes het worden.
  woensdag 8 september 2010 @ 17:30:10 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86210740
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
En ben je nog boos op N. of had je je voldoende op die arme Jr. afgereageerd? :)
Ik had het niet op Jr. afgereageerd, ik had gewoon even lopen vloeken en tieren, en dan is het klaar... en tegen N. heb ik gewoon gezegd dat ik er niet van gecharmeerd was dat die spullen nog in de kast lagen.

Tegen Jr. was ik verder gewoon lief :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')