Of gewoon morgen en dan bellen naar de zaak dat er een 'glitch' is op mijn ecg en een maand of 4 ziektewet. KOM heb je nog tips?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:03 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zou vrijdagmorgen plannen Swets.en smiddags thuis natuurlijk
Swets heeft last van stress. Daar helpt het waarschijnlijk prima tegen.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik weet niet of als een soort gestrande walvis op een Bountystrand liggen terwijl inboorlingen je voederen echt bevorderlijk is voor je gezondheid.
Nou ja, je moet natuurlijk wel elke ochtend vroeg op om je handdoek op een goed bedje te leggen.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:32 schreef NJ het volgende:
Swets heeft last van stress. Daar helpt het waarschijnlijk prima tegen.
Ik zou er nog wel iets bijfaken. Als backup zeg maar. Suiker ofzo?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of gewoon morgen en dan bellen naar de zaak dat er een 'glitch' is op mijn ecg en een maand of 4 ziektewet. KOM heb je nog tips?
Zou zomaar kunnen. Runs in the family.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik zou er nog wel iets bijfaken. Als backup zeg maar. Suiker ofzo?
En dan vervolgens erachter komen dat Mark en Maxime enorm hebben bezuinigd op de uitkeringen, zodat je wel hele dagen móet werken, hehehehe.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:10 schreef KingOfMars het volgende:
Nou, hoppa. Kat in 't bakkie. En niet gelijk je hand overspelen he. Eerst zeggen dat je 't best wilt proberen, wellicht halve dagen ofzo... Of een dag thuiswerken. Dat je 't zoooo jammer vind dat je niet kunt werken..
Daar kan ik als linksmensch ook niets aan doen JK! Aan mij heeft het niet gelegen!quote:Op woensdag 8 september 2010 17:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En dan vervolgens erachter komen dat Mark en Maxime enorm hebben bezuinigd op de uitkeringen, zodat je wel hele dagen móet werken, hehehehe.
Het reed best lekker door.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het is druk op de A20, over.
Spaanse polder. Daar barst het van de allechtonio's en werkschuwe tokkies.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, nou bij Spaanse Polder staat het vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |