Ja dat kan in 10 seconden heb ik van de week nog ervaren.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ben ik al eens geweest. Hartkloppingen in rust zijn eigenlijk nooit iets 'engs'.
Maar ik ga er inderdaad maar weer eens mee naar de HA. Misschien toch maar eens een hartfilmpje maken.
Ik ben an het werk , maar vanavond om 17:10 is het weer J.quote:
Is verstandig denk ik.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:56 schreef Swetsenegger het volgende:
10 voor naar de HA. Afsluiten en naar huis.
Nog niet. Staat wel op mijn verlanglijstje.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:03 schreef KingOfMars het volgende:
Hey NJ. Had jij die 10-22 nou al eens gekocht of wat?
en vanavond rookvlees met witte rijst.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Niet teveel zout, S, dat is ook weer bloeddrukverhogend.
Doe dus maar een witte boterham, zonder boter, belegd met magere kalkoenfilet.
Jumjum!
Nee natuurlijk niet! Dat zou illegaal zijn!!quote:Op woensdag 8 september 2010 12:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Nog niet. Staat wel op mijn verlanglijstje..
Ik gebruik trouwens sinds kort Lightroom, heb jij toevallig een code voor me waarmee dat irritante opstartscherm wat om een licentie vraagt verdwijnt?.
Mooi dat je niet doodgaat (echt!) en een keer doorlichten kan nooit kwaad!quote:Op woensdag 8 september 2010 13:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Aan de haters... ik ga niet dood. Tenminste, niet aan m'n hart.
Wel bloedprikken en hartfilmpje maken, maar das meer om mijn algehele gesteldheid eens door te lichten.
Nee precies, wilde ik sowies wel een keer, want ja... na 35 jaar roofbouw kan je toch wel eens tegen een issue aanlopen.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:52 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mooi dat je niet doodgaat (echt!) en een keer doorlichten kan nooit kwaad!
ik zou vrijdagmorgen plannen Swets.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee precies, wilde ik sowies wel een keer, want ja... na 35 jaar roofbouw kan je toch wel eens tegen een issue aanlopen.
Hoe dan ook, ik schijn gewoon bij het ziekenhuis binnen te kunnen lopen voor een 'huisartsen ECG'. Zou nu nog kunnen maar ook morgen. En eigenlijk heb ik vandaag een belangrijke afspraak. Ik plan morgen wel een dagje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |