quote:Op woensdag 8 september 2010 08:18 schreef Q. het volgende:
[..]
REGS LULLE EN LINKS VULLE IK KEN JOUW TIEPE JOENE JIJ BENT ZO EEN BANKDIREKTEUR OF EEN MINISITERPRESIDENT DIE DENKE OOK ALLENIG MAAR AAN ZICHZELLF!!!!1111!!!
Zet er maar snel een slotje op dan.quote:
Dat is dan weer heel rechts.quote:Op woensdag 8 september 2010 08:22 schreef Joene het volgende:
Zo ben ik Q ! Alleen aan zichzelf denkt
Joh wat kan jou het schelen dat je ms geen abortus meer mag plegen of eventueel nu even niet uit het leven mag stappen de komende 4 jaar ? als dat kabinet al zolang stand houd.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeg dat VVD/CDA/PVV is leuk, maar die SGP erbij heb ik niet zo'n zin in. Dan nog liever paars+
Zondag weer een rustdag! Alle winkels dicht en degene die buiten komt op zondag wordt neergeschoten.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeg dat VVD/CDA/PVV is leuk, maar die SGP erbij heb ik niet zo'n zin in. Dan nog liever paars+
Ik had echt SGP moeten gaan stemmen.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:09 schreef Joene het volgende:
Ze willen ook helemaal niet dat vrouwen op hun stemmenSterker nog als hun aan de macht zouden komen had je niet eens stemrecht
Geen stamcel onderzoek, geen abortus, geen homo huwelijk en wijven motten hun MUIL houwuh!quote:Op woensdag 8 september 2010 09:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Zondag weer een rustdag! Alle winkels dicht en degene die buiten komt op zondag wordt neergeschoten.. Het klinkt als de Veluwe.
Whehe, krijgen al die PVV-stemmers toch een soort sharia in de Lage Landen.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Geen stamcel onderzoek, geen abortus, geen homo huwelijk en wijven motten hun MUIL houwuh!
Goes is een mooie SGP-plaats.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:53 schreef KingOfMars het volgende:
Waarom gaat FOK! naar Goes en Japan trouwens?.
Nee, die is op een gegeven moment geanaalureerd. Heb er nog een semi-boos mailtje aan gewaagd maar nooit meer wat van gehoord. Ach.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:19 schreef Joene het volgende:
Heb jij die lens nog gehad van BOL.COM J dus ?
Ik ga er verder niet achteraan. Het was overduidelijk een foutje, was het gelukt was het mooi geweest maar nu is het gewoon jammer.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:23 schreef Joene het volgende:
Ahja ik ken dat ! heb nog een issue lopen met ExtriemKorting.nl
Dan moeten ze gewoon kapot J. Kapot!quote:Op woensdag 8 september 2010 10:25 schreef Joene het volgende:
mwah ik krijg nog geld van ze, veel enzo
Ik geloof ook echt niet dat het "net" verwerkt was.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Eerst maar eens kijken dat je het daadwerkelijk op je rekening krijgt, J.
Ben ik al eens geweest. Hartkloppingen in rust zijn eigenlijk nooit iets 'engs'.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:37 schreef KingOfMars het volgende:
Nou daar zou ik dus best wel mee naar de ha gaan eigenlijk.
Ja dat kan in 10 seconden heb ik van de week nog ervaren.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ben ik al eens geweest. Hartkloppingen in rust zijn eigenlijk nooit iets 'engs'.
Maar ik ga er inderdaad maar weer eens mee naar de HA. Misschien toch maar eens een hartfilmpje maken.
Ik ben an het werk , maar vanavond om 17:10 is het weer J.quote:
Is verstandig denk ik.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:56 schreef Swetsenegger het volgende:
10 voor naar de HA. Afsluiten en naar huis.
Nog niet. Staat wel op mijn verlanglijstje.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:03 schreef KingOfMars het volgende:
Hey NJ. Had jij die 10-22 nou al eens gekocht of wat?
en vanavond rookvlees met witte rijst.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Niet teveel zout, S, dat is ook weer bloeddrukverhogend.
Doe dus maar een witte boterham, zonder boter, belegd met magere kalkoenfilet.
Jumjum!
Nee natuurlijk niet! Dat zou illegaal zijn!!quote:Op woensdag 8 september 2010 12:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Nog niet. Staat wel op mijn verlanglijstje..
Ik gebruik trouwens sinds kort Lightroom, heb jij toevallig een code voor me waarmee dat irritante opstartscherm wat om een licentie vraagt verdwijnt?.
Mooi dat je niet doodgaat (echt!) en een keer doorlichten kan nooit kwaad!quote:Op woensdag 8 september 2010 13:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Aan de haters... ik ga niet dood. Tenminste, niet aan m'n hart.
Wel bloedprikken en hartfilmpje maken, maar das meer om mijn algehele gesteldheid eens door te lichten.
Nee precies, wilde ik sowies wel een keer, want ja... na 35 jaar roofbouw kan je toch wel eens tegen een issue aanlopen.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:52 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mooi dat je niet doodgaat (echt!) en een keer doorlichten kan nooit kwaad!
ik zou vrijdagmorgen plannen Swets.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee precies, wilde ik sowies wel een keer, want ja... na 35 jaar roofbouw kan je toch wel eens tegen een issue aanlopen.
Hoe dan ook, ik schijn gewoon bij het ziekenhuis binnen te kunnen lopen voor een 'huisartsen ECG'. Zou nu nog kunnen maar ook morgen. En eigenlijk heb ik vandaag een belangrijke afspraak. Ik plan morgen wel een dagje.
Of gewoon morgen en dan bellen naar de zaak dat er een 'glitch' is op mijn ecg en een maand of 4 ziektewet. KOM heb je nog tips?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:03 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zou vrijdagmorgen plannen Swets.en smiddags thuis natuurlijk
Swets heeft last van stress. Daar helpt het waarschijnlijk prima tegen.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik weet niet of als een soort gestrande walvis op een Bountystrand liggen terwijl inboorlingen je voederen echt bevorderlijk is voor je gezondheid.
Nou ja, je moet natuurlijk wel elke ochtend vroeg op om je handdoek op een goed bedje te leggen.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:32 schreef NJ het volgende:
Swets heeft last van stress. Daar helpt het waarschijnlijk prima tegen.
Ik zou er nog wel iets bijfaken. Als backup zeg maar. Suiker ofzo?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of gewoon morgen en dan bellen naar de zaak dat er een 'glitch' is op mijn ecg en een maand of 4 ziektewet. KOM heb je nog tips?
Zou zomaar kunnen. Runs in the family.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik zou er nog wel iets bijfaken. Als backup zeg maar. Suiker ofzo?
En dan vervolgens erachter komen dat Mark en Maxime enorm hebben bezuinigd op de uitkeringen, zodat je wel hele dagen móet werken, hehehehe.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:10 schreef KingOfMars het volgende:
Nou, hoppa. Kat in 't bakkie. En niet gelijk je hand overspelen he. Eerst zeggen dat je 't best wilt proberen, wellicht halve dagen ofzo... Of een dag thuiswerken. Dat je 't zoooo jammer vind dat je niet kunt werken..
Daar kan ik als linksmensch ook niets aan doen JK! Aan mij heeft het niet gelegen!quote:Op woensdag 8 september 2010 17:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En dan vervolgens erachter komen dat Mark en Maxime enorm hebben bezuinigd op de uitkeringen, zodat je wel hele dagen móet werken, hehehehe.
Het reed best lekker door.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het is druk op de A20, over.
Spaanse polder. Daar barst het van de allechtonio's en werkschuwe tokkies.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, nou bij Spaanse Polder staat het vast.
Nederlandse forenzen in (lease)auto's zijn de meest voorspelbare constante, lijkt het soms wel inderdaad.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:31 schreef NJ het volgende:
Ik zit tegenwoordig (weer) in Noord-West. Je weet precies waar het gaat rijden en waar je weer op je rem kan staan..
Oh lekker, gaan we ook maar weer eens doen voordat ik me bij een dietist meldquote:
Gaat goedkomen men!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:20 schreef Joene het volgende:
Hmmm ja had liever "verplicht" gezond gekookt in deze situatie maar goed , stress doet een hoop met de mens blijkbaar
Morgen nog ff weten hoeveel cryo's in de vriezert liggen en dan in november vol frisse tegenzin weer het medische circuit in
Ja was onderweg naar die kutchinezen. Ik heb het gewoon aan m'n hart gekregen van dat kutvolk.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:19 schreef Q. het volgende:
Polders horen dan ook in Holland, niet in Spanje!
Ik kijk WIe is de Chef, en drink Dolce Gusto Dubbele Espresso J.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:20 schreef KingOfMars het volgende:
Zo maar eens een oud Hollands bakkie zetten en een beetje dom naar die beeldbuis turen.
Ik schakel altijd in bij Over de Kook.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik kijk WIe is de Chef, en drink Dolce Gusto Dubbele Espresso J.
Oe, dat had ik gemist. Sterkte.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:20 schreef Joene het volgende:
Hmmm ja had liever "verplicht" gezond gekookt in deze situatie maar goed , stress doet een hoop met de mens blijkbaar
Morgen nog ff weten hoeveel cryo's in de vriezert liggen en dan in november vol frisse tegenzin weer het medische circuit in
Als je nou gewoon wat heb , hoef je misskien niet naar Taipei.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja was onderweg naar die kutchinezen. Ik heb het gewoon aan m'n hart gekregen van dat kutvolk.
No Problem ik ben er in dit topic niet open over geweest en op twitter leest teveel familie meequote:Op woensdag 8 september 2010 19:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Oe, dat had ik gemist. Sterkte.
ik kan diequote:Op woensdag 8 september 2010 19:21 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik schakel altijd in bij Over de Kook.
Oei. Sterkte man!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:20 schreef Joene het volgende:
Nou lachen.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:26 schreef Joene het volgende:
Niet echt J , tenzij je 9/11 docusoaps leuk vind
GVD en ik heb net 2 bakkies op J kan nu toch niet gaan slapen!!!quote:Op woensdag 8 september 2010 20:28 schreef Joene het volgende:
Het is ook niet mijn soort humor , evenmin de docu over nattela holloway.
Gaat hier ook niet lang duren hoor.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:43 schreef Joene het volgende:
oh ik ga denk ik zometeen gewoon de binnenkant van mn ogen bekijken ofzo.
Haalt ze ook je bier niet???quote:Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef Joene het volgende:
Ja wat moet je eigenlijk met een vrouw ook J.
Hoe zwaar is het om zo tegen een piloot te zeggen vlieg hem dr in J ?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:55 schreef KingOfMars het volgende:
Schijnen wel van die allochtoniers te zijn geweest J. Dus echt lui zijn ze ook niet?
Mits je 'm al verstaat!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Hoe zwaar is het om zo tegen een piloot te zeggen vlieg hem dr in J ?
Er zijn tweetalen die men overal verstaat J die van de Liefde en die met een gun op je gericht.quote:
Hebben ze die piloot in zijn arie gegrepen??quote:Op woensdag 8 september 2010 21:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Er zijn tweetalen die men overal verstaat J die van de Liefde en die met een gun op je gericht.
Volgens de bandrecorder op SBS wel Swets. ALthans dat meen ik te verstaan met mn beste moslims.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hebben ze die piloot in zijn arie gegrepen??
Net ff gedaan. Werkte als een tiet, thanks.quote:
3.2 doet het ook kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Net ff gedaan. Werkte als een tiet, thanks.
Ik heb trouwens ook 3.0 en geen 3.2.
Dan houden we die key er even bij voor de upgrade.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:32 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
3.2 doet het ook kan ik je vertellen.. (Op Mac iig).
Nee jij niet , jij durft dat alleen in dit topicquote:
Ik vind het echt super.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan houden we die key er even bij voor de upgrade.
Wel leuk speelgoed. Werkt een stuk simpeler dan photoshop.
Het is wel even wennen kwa indeling van foto's.
Niet deze ff voor de actiefoto'squote:Op woensdag 8 september 2010 21:36 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik vind het echt super.
Had vanmiddag bijna een 17-40L gescoord op Marktplaats maar heb me ingehouden om toch maar voor de 17-55 2.8 te gaan..
Nee ik 'moet' gewoon een standaardzoom met wat groothoek voor binnen, en lichtsterk. Een tele staat voor volgend jaar op de planningquote:Op woensdag 8 september 2010 21:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Niet deze ff voor de actiefoto's
Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM ?
ik heb er geen verstand van hoor maar een maatje van me is helemaal lyrisch dat die dit ding krijgt vrijdagquote:Op woensdag 8 september 2010 21:39 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee ik 'moet' gewoon een standaardzoom met wat groothoek voor binnen, en lichtsterk. Een tele staat voor volgend jaar op de planning.
Is ook een hele leuke lens met z'n 1300 euroquote:Op woensdag 8 september 2010 21:40 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb er geen verstand van hoor maar een maatje van me is helemaal lyrisch dat die dit ding krijgt vrijdag
Ik ook. Ik schiet echt alles in JPG, omdat ik er toch niet aan toekwam om alles in photoshop te bewerken. Eergisteren in een avondje even wat foto's van mei opgepakt en het was in no-time gedaan met verbluffend resultaat. Die JPG stand gaat nu echt van m'n camera af!quote:
Slim. Die extra lichtsterkte ga je wel merken binnenshuis.quote:Had vanmiddag bijna een 17-40L gescoord op Marktplaats maar heb me ingehouden om toch maar voor de 17-55 2.8 te gaan..
Nou ik ben benieuwd hij gaat foto's maken bij ITsshowtime een of ander kickboxgalaquote:Op woensdag 8 september 2010 21:41 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Is ook een hele leuke lens met z'n 1300 euro.
Mooi he. Ik doe er eigenlijk alleen heel simpele zaken mee, vooral de witbalans even goedtrekken, exposure en ff croppen maar het resultaat is echt veel beter als met jpg's.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:41 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ook. Ik schiet echt alles in JPG, omdat ik er toch niet aan toekwam om alles in photoshop te bewerken. Eergisteren in een avondje even wat foto's van mei opgepakt en het was in no-time gedaan met verbluffend resultaat. Die JPG stand gaat nu echt van m'n camera af!
Mja, heb nu de 17-85 en wil gewoon een echt goede lens kopen nu.quote:Slim. Die extra lichtsterkte ga je wel merken binnenshuis.
Precies. Ik deed eigenlijk nooit iets aan nabewerking (want ik snapte het niet, dus is het stom en voor mietjes), maar de tering wat gaan je foto's er met een paar kleine klikjes op vooruit.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mooi he. Ik doe er eigenlijk alleen heel simpele zaken mee, vooral de witbalans even goedtrekken, exposure en ff croppen maar het resultaat is echt veel beter als met jpg's.
Doen. Ik heb ook echt nog geen halve seconde spijt gehad van die L-lenzen van me.quote:[..]
Mja, heb nu de 17-85 en wil gewoon een echt goede lens kopen nu.
Precies, photoshop snap ik geen zak van en gaat me veel te ver, Lightroom is echt voor fotografen, dat merk je gewoon. Kost me amper extra tijd. Plus het uitzoeken van je foto's gaat echt supermakkelijk zo.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:51 schreef NJ het volgende:
[..]
Precies. Ik deed eigenlijk nooit iets aan nabewerking (want ik snapte het niet, dus is het stom en voor mietjes), maar de tering wat gaan je foto's er met een paar kleine klikjes op vooruit.
Die foto's die ik van de week had gedaan kwamen van een eigenlijk niet uitgezochte set van de Roparun. Een vriend van me had meegelopen en ik was 'm gaan inhalen. De foto's waren best leuk, zeker voor z'n familie, maar niet echt je van het. Witbalans, exposure en de lucht wat blauwer maken en het ziet er gewoon goed uit! Geeft veel meer voldoening..
De 17-55 is geen L he. Die 24-105 die jij ook hebt trekt me ook enorm maar dan moet ik er een 10-22 bij ofzo en dat wordt te gek denk ik.quote:Doen. Ik heb ook echt nog geen halve seconde spijt gehad van die L-lenzen van me.
Ik wil ze alleen in mappen hebben en weg als ik klaar ben. Niet dat ze in die rij onderin beeld blijven staan. Maar daar moet ik nog even mee spelen.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:55 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Precies, photoshop snap ik geen zak van en gaat me veel te ver, Lightroom is echt voor fotografen, dat merk je gewoon. Kost me amper extra tijd. Plus het uitzoeken van je foto's gaat echt supermakkelijk zo.
I know. Maar het is een goede kwaliteit. Dezelfde lijn als die 10-22.quote:[..]
De 17-55 is geen L he. Die 24-105 die jij ook hebt trekt me ook enorm maar dan moet ik er een 10-22 bij ofzo en dat wordt te gek denk ik.
F2.8 over het gehele bereik.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:03 schreef KingOfMars het volgende:
Ohja, 24-70. Kolere die is gewoon nog duurder..
Wat denk je dat we voornamelijk fotograferen?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:06 schreef Joene het volgende:
ik ga slapen nerds, morgen weer gewoon over tieten ok ?
ik denk dat jij voornamelijk hele brave foto's maakt en zeer weinig jesters op de foto zet , denk ik dan he.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:08 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat denk je dat we voornamelijk fotograferen?
Ik kom dankzij die fotospullen ten minste weg met de openingszin "wil je eens zien hoe groot de mijne is?"
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:09 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja.. Ze hadden 'm een paar mm wijder moeten maken dan was -ie perfect geweest.
Teveel compromis had je dan gehad. Dat ding weegt nu al een kilo. Dat is gewoon een pak melk aan je body.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:09 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja.. Ze hadden 'm een paar mm wijder moeten maken dan was -ie perfect geweest.
http://picasaweb.google.n(...)UuIA?feat=directlink Erg veel spannender dan dit wordt het niet, nee.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:10 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk dat jij voornamelijk hele brave foto's maakt en zeer weinig jesters op de foto zet , denk ik dan he.
Woei, een kilo. Die 17-55 is 650 gram en dat vinden de meesten al enorm zwaar.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:14 schreef NJ het volgende:
[..]
Teveel compromis had je dan gehad. Dat ding weegt nu al een kilo. Dat is gewoon een pak melk aan je body.
Bijna al die L zoomlenzen hebben een verhouding die zo rond de 3 uitkomt. Alleen de 24-105 is daar een uitzondering op en die is dan ook gelijk F4.
En dan met body en flitser heb je gewoon bijna twee kilo aan je nek hangen. Als ik er lang mee fotografeer doe ik de strap ook altijd om m'n hand, anders krijg je letterlijk nekklachten.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:17 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Woei, een kilo. Die 17-55 is 650 gram en dat vinden de meesten al enorm zwaar.
Handstrap en grip wil ik ook nog ja. Had ik op m'n 30D ook en was echt ideaal.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:18 schreef NJ het volgende:
[..]
En dan met body en flitser heb je gewoon bijna twee kilo aan je nek hangen. Als ik er lang mee fotografeer doe ik de strap ook altijd om m'n hand, anders krijg je letterlijk nekklachten.
Geen handstrap. Gewoon dat standaardding een beetje creatief om m'n hand gedraaid. Vorig jaar op die intro geleerd van een jongen die al een paar jaar op feesten fotografeerde.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Handstrap en grip wil ik ook nog ja. Had ik op m'n 30D ook en was echt ideaal.
oe, die sproetjesquote:Op woensdag 8 september 2010 22:16 schreef NJ het volgende:
[..]
http://picasaweb.google.n(...)UuIA?feat=directlink Erg veel spannender dan dit wordt het niet, nee.
Precies.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Mooi zo. Al die linkse hobbies als ziek zijn en gebruik maken van de gezondheidszorg moeten maar eens over zijn. Hup aan het werk jij, tot je er bij neervalt.
Korte termijn denken FTW, m'n beste. Wat heeft de maatschappij er nou aan dat we ouder dan pak 'm beet 65 worden?quote:
Ja, want als je rechts bent wil je ook iedereen dood laten gaan boven de 40quote:Op donderdag 9 september 2010 11:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Korte termijn denken FTW, m'n beste. Wat heeft de maatschappij er nou aan dat we ouder dan pak 'm beet 65 worden?
Niet overdrijven Swets, tot je 65e kun je nog prima een bijdrage leveren. Mits je dat volhoudt natuurlijk.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja, want als je rechts bent wil je ook iedereen dood laten gaan boven de 40
Ja, heb je nog ergens een punt?quote:Op donderdag 9 september 2010 11:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niet overdrijven Swets, tot je 65e kun je nog prima een bijdrage leveren. Mits je dat volhoudt natuurlijk.
Uhm, we kunnen het ook hebben over linkse hobbies als vakanties? Met name de internationale reisjes zouden we kunnen afschaffen. Dat stimuleert de lokale economie en is beter voor het milieu.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja, heb je nog ergens een punt?
Kom op zeg, eerst doe je gezellig mee met overdreven reacties en nu ga je lopen piepen.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:57 schreef Swetsenegger het volgende:
NOu het was weer leuk vandaag
Balen, Swets. Daar gaat je vakantie.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... ben weer aan het werk. de cardioloog heeft me niet gehouden na aanleiding van mijn ecg
quote:Op donderdag 9 september 2010 12:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kom op zeg, eerst doe je gezellig mee met overdreven reacties en nu ga je lopen piepen.
Nou... er komen nog uitslagen mbt cholesterol, glucose en wat andere meuk.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:12 schreef NJ het volgende:
Natuurlijk wel fijn en geruststellend dat alles in orde is.
Dat was dan wederzijds.quote:
Hopelijk valt het allemaal mee.quote:Nou... er komen nog uitslagen mbt cholesterol, glucose en wat andere meuk.
Weet ik veel, ik begin wel met meer fietsen en becelquote:Op donderdag 9 september 2010 14:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Was het met cholesterolpillen niet zo dat je die dan de rest van je leven moet blijven slikken?
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben al wel jaren een vaginist.
quote:Psychogeen: vaginisme (ICD-10 F52.5) is het onvrijwillig samentrekken van de spieren rondom de vagina waardoor het (bijna) onmogelijk wordt om geslachtsgemeenschap te hebben. Deze samentrekking vindt plaats wanneer een penis of een vinger of een in te brengen voorwerp zoals tampon in de buurt van de vagina wordt gebracht. Het is alsof het onderbewuste door een lichamelijke actie nee zegt tegen penetratie terwijl het bewustzijn van de vrouw daar mogelijk niet negatief tegenover staat.
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb al wel jaren een vagina.
Zoek maar naar de fok.rarquote:
Ah, heb je monkeymanagement al gehad?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:47 schreef Joene het volgende:
Leiding en begeleiding geven enzo peoplemanagement gebeuren ivm nieuwe functie.
TOen was ze nog zo een TeenAgelady.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sta ik WEER naar die tietjes van ijsmeis te staren.
Is dit een klacht?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet iets echt interessants dus ofzo.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:47 schreef Joene het volgende:
Leiding en begeleiding geven enzo peoplemanagement gebeuren ivm nieuwe functie.
Zouden ze vanmiddag nog bellen?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:50 schreef Joene het volgende:
Nu wachten op telefoon van het ziekenhuis samen met vrouwlief over de cryo's , semi spannend ?
Behalve de grote hoeveelheid parmantige jesters van de aantrekkelijke vrouwelijke deelneemsters NEE.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Niet iets echt interessants dus ofzo.
Puike tietjens.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Het zou leuk zijn als er nog wat mini mens in de rietjes is gezetquote:Op donderdag 9 september 2010 16:52 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ok klinkt goed dan duim ik nog ff mee enzo!
Ik ben er niet zo in thuis maar ik ga ervanuit dat het goed klinkt wat je zegt!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als er nog wat mini mens in de rietjes is gezet
Check!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:58 schreef Joene het volgende:
Die kennen ze er dan weer inzetten als hilde's lichaam er weer klaar voor is J, dan heb ze niet zo een hormoonkuur nodig enzo.
Goed JK goedquote:
Zitten die er ook in? Ik heb alleen de mijne gezienquote:Op donderdag 9 september 2010 16:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vind ik ook spannend!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:50 schreef Joene het volgende:
Nu wachten op telefoon van het ziekenhuis samen met vrouwlief over de cryo's , semi spannend ?
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:37 schreef Joene het volgende:
Alle 11 restembryo's zijn ingevrorenvanaf week 42 opnieuw proberen.
Ik snap de PI niet bij de juichsmilie.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:41 schreef Joene het volgende:
Najah het klinkt voor jullie vast allemaal een beetje stom ofzo maar wij zijn er eh blij mee
We waren lichtelijk verbaasd ms daaromquote:Op donderdag 9 september 2010 18:03 schreef NJ het volgende:
[..]
[..]
Ik snap de PI niet bij de juichsmilie.
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:37 schreef Joene het volgende:
Alle 11 restembryo's zijn ingevrorenvanaf week 42 opnieuw proberen.
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:41 schreef Joene het volgende:
Najah het klinkt voor jullie vast allemaal een beetje stom ofzo maar wij zijn er eh blij mee
Ja fijn is het niet. Eloise heeft er 3 gehadquote:Op donderdag 9 september 2010 19:15 schreef Joene het volgende:
Ik hoop gewoon zo dat mijn lief niet nog een keer die pijn van die punctie hoeft te ondergaan
Dapper..quote:Op donderdag 9 september 2010 19:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja fijn is het niet. Eloise heeft er 3 gehad
Jij mag voorlopig eerst goed voor dat kuikentje daar binnen zorgenquote:Op donderdag 9 september 2010 19:24 schreef Tally het volgende:
Hier komt er ooit nog wel een punctie. Maar hopelijk blijft dat voorlopig nog even weg.
We doen ons bestquote:Op donderdag 9 september 2010 19:25 schreef just me het volgende:
[..]
Jij mag voorlopig eerst goed voor dat kuikentje daar binnen zorgen![]()
super nieuws Tally dat deze goed aan het groeien is!!
In Rotterdam? Sinds wanneer is dat nieuws?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo KOM.
Er liepen hier allemaal van die berbers over straat met jurken aan.
Is er een feessie voor de bontkraagjes?
Sinds alle pr0npiemels in inches worden benoemd op inet. Weet je tenminste offie op je scherm past.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:30 schreef KingOfMars het volgende:
Nog zoiets. Vroeger kocht je gewoon een 56cm tv, sinds wanneer moet dat persé in inches?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |