Ik kan de Prestige MP Flexpoint nergens meer vindenquote:Op woensdag 10 november 2010 10:38 schreef Bak_Beest het volgende:
Heerlijk hè, die Flexpoint... o wacht ik heb er zelf ook 2 (wel de Radical)! Echt heerlijke rackets, ik heb er anderhalf jaar geleden twee voor 80 euro gekocht (40 per racket) tweedehands, omdat die kerel zelf nieuwe Microgel's had gehaald en er blijkbaar snel vanaf moest.
Aankomend weekend zijn hier de dubbel clubkampioenschappen, het wordt alleen baggerweer helaas. Ik weet nog wel dat we 2 jaar geleden rond dezelfde periode in de sneeuw hebben staan spelen.
dan moet je (net als ik) de komende vrijdagen misschien eens naar de testavonden in Zoetermeer!quote:Op woensdag 10 november 2010 11:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik kan de Prestige MP Flexpoint nergens meer vinden
Misschien ook omdat we al 2 generaties verder zijn, maar dan nog is het wel jammer.
Tennisrackets zijn trouwens 1 van de weinige dingen waarbij het me geen reet boeit of het nou het nieuwste model is of niet.
Bij snowboards is dat bijvoorbeeld een heel ander verhaal
En gast, of je maakt een opmerking die ik niet snap, of je hebt de posts boven je niet gelezen?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:49 schreef Outlined het volgende:
Worden aanstaand weekend de nieuwe ratings voor volgens seizoen bekend gemaakt ?
Lekker met kutweerquote:Op woensdag 10 november 2010 18:52 schreef Norrage het volgende:
Vanaf volgende week weer lekker in Nederland tennissen!!
Heerlijk dat binnentennisquote:Op donderdag 11 november 2010 08:39 schreef Bak_Beest het volgende:
Als de voorspellingen kloppen, hoef je vanmiddag met je service opgooi je racket niet meer tegen de bal te slaan want die bal waait vanzelf wel tering hard weg
dat telt alleen niet, je racket moet de bal rakenquote:Op donderdag 11 november 2010 08:39 schreef Bak_Beest het volgende:
Als de voorspellingen kloppen, hoef je vanmiddag met je service opgooi je racket niet meer tegen de bal te slaan want die bal waait vanzelf wel tering hard weg
Hopen dat je tegen een moonballer moet, want die gaat het lastig krijgen vandaagquote:Op donderdag 11 november 2010 08:39 schreef Bak_Beest het volgende:
wtf is een moonballer?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hopen dat je tegen een moonballer moet, want die gaat het lastig krijgen vandaag
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:58 schreef Schunckelstar het volgende:
aha, iemand die steeds van die irritante hoge boogballen speelt dus
waar dan?quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:42 schreef Outlined het volgende:
de afrondingen voor volgend seizoen zijn bekend gemaakt, alleen waarom een 6.3 in de dubbel niet goed genoeg is voor een 6 is mij een raadsel ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |