Ook behoorlijk wat wedstrijden dit jaar hier.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:03 schreef Feestkabouter het volgende:
Nou, najaarscompetitie ook afgelopen (gedeeld 3e van de 6 teams)![]()
Oftewel: gisteren de laatste KNLTB-wedstrijd van 2010 gespeeld![]()
65 wedstrijden in totaal gespeeld dit seizoen (en dan heb ik de walkovers NIET meegeteld).
10 in de voorjaarscompetitie (4 enkels en 6 dubbels).
10 in de najaarscompetitie (allemaal dubbels).
en 45 partijen in toernooien (waarvan 1 dubbelpartij).
1 enkelpartij gewonnen door opgave (blessure) van de tegenstander........ wel heel lullig om zo een toernooi te winnen, het was een finale in de 6.
anderen die ook echt lekker veel partijen hebben gespeeld?
heb jij ook een vriendin die het wel beu is dat je zoveel tennist?quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ook behoorlijk wat wedstrijden dit jaar hier.
Momenteel sta ik op 59 wedstrijden en ik speel deze week het laatste toernooi van het jaar.
45 wedstrijden qua toernooien en 14 in de competitie. Ik ben toch in de dubbel flink gestegen en in de enkel ben ik nu 6,9949
Ik heb "gelukkig"? daar nog geen last vanquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:29 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
heb jij ook een vriendin die het wel beu is dat je zoveel tennist?
of heb je de dubbels juist met haar gespeeld?
mijn relatie is uit nu, als ik dat eerder in het seizoen had gedaan had ik op meer partijen uit kunnen komen
waarom? (dat laatste)quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb "gelukkig"? daar nog geen last van![]()
Ik tennis idd veel te veel en het wordt met het seizoen serieuzer en serieuzer.. Momenteel speel ik ook nog op de zondagochtend intern, die potten tellen niet mee voor de ranking.
In de winter ga ik eens proberen om in de zaal 3 mnd wat te oefenen. Ik heb namelijk altijd het probleem dat ik na 2mnd tennis bijvoorbeeld de eerste weken erna geen bal raak.. Als ik had geweten dat ik zoveel zou gaan tennissen was ik er nooit aan begonnen :p te laat dus...
Oh nee ik bedoelde het niet serieusquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:48 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
waarom? (dat laatste)
waarom tennis je TE veel?
lijden andere dingen eronder?
op zich wel wat mensen hier om in de winter wat ballen mee te slaan, maar ik krijg mezelf echt heel moeilijk in beweging als het niet een echte wedstrijd is....... ik heb adrenaline nodig!
Ik heb alleen toernooien gespeeld. In totaal 36 wedstrijden waarvan 1 volgens mij een walkover was..quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:03 schreef Feestkabouter het volgende:
Nou, najaarscompetitie ook afgelopen (gedeeld 3e van de 6 teams)![]()
Oftewel: gisteren de laatste KNLTB-wedstrijd van 2010 gespeeld![]()
65 wedstrijden in totaal gespeeld dit seizoen (en dan heb ik de walkovers NIET meegeteld).
10 in de voorjaarscompetitie (4 enkels en 6 dubbels).
10 in de najaarscompetitie (allemaal dubbels).
en 45 partijen in toernooien (waarvan 1 dubbelpartij).
1 enkelpartij gewonnen door opgave (blessure) van de tegenstander........ wel heel lullig om zo een toernooi te winnen, het was een finale in de 6.
anderen die ook echt lekker veel partijen hebben gespeeld?
woon je bij mij in de buurt toevallig? (Utrecht)quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:53 schreef Drassss het volgende:
Ik heb vaak het probleem dat mensen na 1 uurtje het wel prima vinden. Graag tennis ik 2/3 uur en dan ben ik pas voldaan. Tevens ben ik soms niet "aanwezig" op de baan en sta ik als een natte krant te ballen. Beetje jammer altijd, maar ach soms is het niet je dag.
Omgeving Eindhovenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:50 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
woon je bij mij in de buurt toevallig? (Utrecht)
quote:staat hij op marktplaats?Op donderdag 28 oktober 2010 18:21 schreef Schunckelstar het volgende:
iemand toevallig interesse in een adidas tennisshirt ?
Meestal ligt het breakpunt inderdaad rond de x.4 - x.6, verschilt per jaar en rating natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:32 schreef rooneyelst het volgende:
7.86 ..blijf je dan niet gewoon een 8?
Hoe lager je rating, hoe minder "moeite" je hoeft te doen om je gemiddelde op te krikken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:49 schreef Salamando het volgende:
[..]
Meestal ligt het breakpunt inderdaad rond de x.4 - x.6, verschilt per jaar en rating natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |