abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 juli 2000 @ 20:19:02 #1
4905 Peppi-en-Kokki
Toettoet. Boingboing.
pi_277889
Bij deze een serieuse topic van ons:
ik spui mijn gal (hoort tevens in de klaagmuur, maar toch)

ik zie net op TMF de reclame voor white pony van deftones, ik wist niet wat me overkwam, woede, frustratie, verdriet, ik kreeg zo'n beetje alle emoties door me heen....

wat terribly zielig! uitgerekend van tmf, die commerciele k*t zender waar ik al zo'n baggerhekel aan heb....
die stem van die tmf/538 lul die die met 'vet cool album, get it now'

net als die reclame voor het album van slipknot: 'go to your fucking record store and get youre fucking album fucking now'
een gevoel van totale schaamte overviel me.....

kotsmisselijk word ik van die lui, vooral om te bedenken dat de massa over 2 jaar weer een nieuwe muziekstroming vind, en deze stroming weer evenhard *uitkotst* deze praktijken doen me denken aan de BORG
'resistence is futile' de commercie

Dit onderwerp gaat verder over de commercie....

-------------------
Wat ik tegen commerciele muziek heb? Simpel: Commerciele muziek word gemaakt door zakenmensen, niet door mensen met een hart voor de muziek, commerciele muziek word gemaakt door mensen die als maar meer albums willen maken, om meer te verkopen, om meer te verdienen, maar op een dag is het Pfffff…… voor hun is dan het sprookje uit.
-maynard james keenan-

pi_277897
DEFTONES MOET VAAG BLIJVEN!!.. GEWOON DIE SCHAAMTE DIE JE OVERKOMT ALS JE ZOIETS OP T.V ZIET!!! All die meelopers denken who cool. Maar anders weten ze de namen van de bandleden enz niet... GEWOON TOTALY LOSERS!!

GRRRRRR!! I'M PIST!!

pi_277983
Ik weet niet wat jullie tegen TMF hebben.
Als Deftones niet commercieel was gegaan, hadden wij nu niet de CD's kunnen kopen, hadden ze de 2e en derde CD vast niet opgenomen. En zo erg is TMF nu ook weer niet. Ben blij dat ze niet alleen maar Crap draaien. Het main-stream volk gaat deftones echt niet leuk vinden hoor. Wes maar gerust.

Twixy

pi_277985
Ik ben het wel met je eens dat SLipknot enorm gehyped is, maar dat komt omdat Roadrunner er zoveel geld in steekt.
  maandag 24 juli 2000 @ 22:16:01 #5
4905 Peppi-en-Kokki
Toettoet. Boingboing.
pi_278022
deftones zijn nooit commercieel gegaan, ze hebben altijd underground gespeeld, en ze hadden daar zeker al wel een zeer grote schare fans....
pi_278023
Tuurlijk zijn ze commercieel gegaan.
Ze hadden ook een clip van Bored en 7 words.
Dat noem ik niet bepaald underground....
pi_278283
quote:
Op 24 juli 2000 20:25 schreef Blaat het volgende:
DEFTONES MOET VAAG BLIJVEN!!

Wat is dat nou weer voor grachtengordel mentaliteit zeg! Mag het gewone gepeupel niet naar jouw exclusieve muziek luisteren? En wordt de muziek er slechter op dan?
Jij bent een echte fan zeker?

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 juli 2000 @ 10:11:05 #8
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_278328
Is de nieuwe CD van de Deftones slechter als meer mensen 'm hebben, en beter als minder mensen 'm hebben.

Wees blij dat bands die ook enigszins te doen zijn gehyped worden...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 25 juli 2000 @ 12:02:19 #9
4905 Peppi-en-Kokki
Toettoet. Boingboing.
pi_278455
quote:
Tuurlijk zijn ze commercieel gegaan.
Ze hadden ook een clip van Bored en 7 words.
Dat noem ik niet bepaald underground....

en toch zijn ze nooit doorgebroken bij het grote publiek, als die lamers van korn&lb die hun eigen genre verneukt hebben....
  Overall beste user 2022 dinsdag 25 juli 2000 @ 12:52:19 #10
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_278509
quote:
Op 25 juli 2000 10:11 schreef Doc het volgende:
Is de nieuwe CD van de Deftones slechter als meer mensen 'm hebben, en beter als minder mensen 'm hebben.

Ja, als meer mensen een plaat kopen wordt die plaat slechter. Als weinig mensen hem kopen is het een goede plaat
het is zo simpel

Dat komt omdat het klootjesvolk, het plebs, het grauw, dom is. En wij zijn intelligent en weten alles beter. Ik tenminste wel.
Neem nu zo'n band als de Beatles, smerige commerciele meuk die nooit ook maar een greintje invloed zal hebben op andere artiesten. Ik geef maar een voorbeeld, maar er zijn er nog wel een hele zooi te noemen

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 25 juli 2000 @ 12:57:03 #11
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_278513
Precies, Ulx! Of wat dacht je van Nirvana. Da's pas commerciële drek. Zelfs m'n neefje van 10 heeft Nevermind. Dan kan ik het natuurlijk niet meer goed vinden. Ik heb gelijk mijn Unplugged-cd maar in tweeën gebroken.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  dinsdag 25 juli 2000 @ 13:00:14 #12
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_278515
Ehhm volgens mij vinden bepaalde mensen een band opeens niet goed om dat deze commecieel zou zijn {waarschijnlijk om dat mensen een eigen mening hebben , en niet de mening willen geven van de massa} ,maar om een band slecht te vinden om dat ze op TMF gedraait worden ?? , ik zou wel eens blij zijn als ze mijn favos op TMF draaien , dan zou ik TMF de hele dag aan hebben staan , ongeach ik het er nou mee-eens ben of niet , dat de band/artiest commercieel is gegaan
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 juli 2000 @ 13:25:20 #13
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_278536
quote:
Op 25 juli 2000 12:02 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
...als die lamers van korn&lb die hun eigen genre verneukt hebben....

Nee precies, schande over KoRn en LimpB: laat ze andermans genre maar eens stevig verneuken. Maar hun EIGEN genre, daar moeten ze met hun gore tengels VAN AFBLIJVEN !!!

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 juli 2000 @ 13:27:04 #14
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_278539
quote:
Op 25 juli 2000 12:57 schreef Zanderrr het volgende:
Zelfs m'n neefje van 10 heeft Nevermind. Dan kan ik het natuurlijk niet meer goed vinden. Ik heb gelijk mijn Unplugged-cd maar in tweeën gebroken.

Dan ben je nog mild: ik hem mijn kleine neefje die Unplugged CD laten oppeten, want door dat soort kleine klootzakjes als hij kan ik Nirvana niet meer goed vinden

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 25-07-2000 13:28]

Overall beste user 2022 dinsdag 25 juli 2000 @ 13:42:38 #15
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_278564
quote:
Op 25 juli 2000 13:27 schreef Doc het volgende:
Dan ben je nog mild: ik hem mijn kleine neefje die Unplugged CD laten oppeten, want door dat soort kleine klootzakjes als hij kan ik Nirvana niet meer goed vinden

opeten? wat een slap gedoe!

ik heb de complete verzameling nirvana cd's, boeken, t-shirts en andere prullen zo hard in zijn reet geschoven dat mijn neefje de komende tien jaar alleen maar Smells Like Teen Spirit kan boeren

de kleine rat

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 juli 2000 @ 14:13:26 #16
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_278599

pi_278738
eeh, zanderrr, ulx, doc...

we dwalen een beetje af

Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_278740
Ik heb mijn broertje zijn slipsnot cd ook laten "verdwijnen" wat een absolute bagger.

Ik probeer hem nu te hersenspelen met mijn Fear Factory collectie

Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')