abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 september 2010 @ 01:43:32 #26
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_86192118
Hoor nog steeds kut trouwens, blijkbaar bloed achter de trommelvliezen dat nog 'opgeruimd' moet, irritant :( . En aan de andere kant tover ik er met wattenstaafjes ook nog steeds oud bloed uit :') .
Huilen dan.
  woensdag 8 september 2010 @ 01:44:18 #27
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_86192131
quote:
Op woensdag 8 september 2010 01:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Toen ik net de 2e keer "wakker" was geworden had ik eigenlijk helemaal geen hoofdpijn.. weirde shit eigenlijk. Nouja, het totaal geen gehoor en daarna ineens herrie (die er dus helemaal niet was maar die je wel hoorde) was eigenlijk nog weirder..

Is ook zo kut als je daar ligt en je wil bellen maar je oren doen niks terwijl je leegstroomt.. wel ff schrikken :') .
Damn ouwe :o Volgens mij ben je er nog goed vanaf gekomen :o Weet je al wat over eventuele blijvende gevolgen?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  woensdag 8 september 2010 @ 01:47:30 #28
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_86192163
quote:
Op woensdag 8 september 2010 01:44 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Damn ouwe :o Volgens mij ben je er nog goed vanaf gekomen :o Weet je al wat over eventuele blijvende gevolgen?
Mja zeiden ze daar ook.. ik dacht er anders over eigenlijk :P . Blijkbaar wel een flinke klap gehad. Blijvende gevolgen zijn er niet, op m'n kapotte tanden na die nu gefixt zijn (zonder garanties en met risico op afstervende tandzenuwen).

Of iig, als ik de artsen moet geloven. Heb nu wel dat ik af en toe niet op de meest simpele woorden kom (dan voel je je echt dom) maar dat gaat ook steeds beter. Eerste paar dagen vergat ik ook steeds waar ik dingen neergelegd had of waar ik mee bezig was. Nu stukken minder gelukkig.

Hoofdpijn is nu nog wel.. eh "aanwezig" maar ook veel minder.
Huilen dan.
  woensdag 8 september 2010 @ 01:49:26 #29
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_86192182
quote:
Op woensdag 8 september 2010 01:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Mja zeiden ze daar ook.. ik dacht er anders over eigenlijk :P . Blijvende gevolgen zijn er niet, op m'n kapotte tanden na die nu gefixt zijn (zonder garanties en met risico op afstervende tandzenuwen).

Of iig, als ik de artsen moet geloven. Heb nu wel dat ik af en toe niet op de meest simpele woorden kom (dan voel je je echt dom) maar dat gaat ook steeds beter. Eerste paar dagen vergat ik ook steeds waar ik dingen neergelegd had of waar ik mee bezig was. Nu stukken minder gelukkig.

Hoofdpijn is nu nog wel.. eh "aanwezig" maar ook veel minder.
Geen blijvende gevolgen? :o Daar dacht mijn arts heel anders over :o Al kan het ook aan de aard van de hersenschudding gelegen hebben hoor :P Ik viel -ondermeer- op m'n oor, wat m'n slechte evenwichtsgevoel kan verklaren :P

Maar het gros trekt weg inderdaad, ook al duurt het soms ff :Y
  woensdag 8 september 2010 @ 01:53:24 #30
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_86192227
quote:
Op woensdag 8 september 2010 01:49 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Geen blijvende gevolgen? :o Daar dacht mijn arts heel anders over :o Al kan het ook aan de aard van de hersenschudding gelegen hebben hoor :P Ik viel -ondermeer- op m'n oor, wat m'n slechte evenwichtsgevoel kan verklaren :P

Maar het gros trekt weg inderdaad, ook al duurt het soms ff :Y
Tja, dat zeiden ze. Ik heb er verder ook niet veel verstand van maar zo'n hoofd kan dus best een beste klap hebben. Dat valt me niet tegen eigenlijk :+ .

M'n oor heeft de grond niet geraakt (nouja, m'n neus ook niet maar die is wel gebroken :') ) maar ze hadden het wel over (tijdelijke) evenwichtsproblemen maar daar heb ik niet heel veel last van volgens mij. Of iig, het valt (nog) niet op.

Denk wel dat ik die helm mag bedanken, als ik kijk wat voor butsen er ter hoogte en boven m'n slaap zitten. Thuis ff met de achterkant van een schroevendraaier (had ff niks beters voor handen :+ ) geprobeerd om er vergelijkbare butsen in te meppen maar je slaat er alleen een minuscuul kuiltje in.
Huilen dan.
  woensdag 8 september 2010 @ 01:55:56 #31
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_86192254
quote:
Op woensdag 8 september 2010 01:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Tja, dat zeiden ze. Ik heb er verder ook niet veel verstand van maar zo'n hoofd kan dus best een beste klap hebben. Dat valt me niet tegen eigenlijk :+ .

M'n oor heeft de grond niet geraakt (nouja, m'n neus ook niet maar die is wel gebroken :') ) maar ze hadden het wel over (tijdelijke) evenwichtsproblemen maar daar heb ik niet heel veel last van volgens mij. Of iig, het valt (nog) niet op.

Denk wel dat ik die helm mag bedanken, als ik kijk wat voor butsen er ter hoogte en boven m'n slaap zitten. Thuis ff met de achterkant van een schroevendraaier (had ff niks beters voor handen :+ ) geprobeerd om er vergelijkbare butsen in te meppen maar je slaat er alleen een minuscuul kuiltje in.
Ja, daar was ik ook verbaasd over, hoe hard een schedel is :D

Hopen dat het weer helemaal goed komt dan *O*

Nu ben ik eeecht-echt slapen :W
  woensdag 8 september 2010 @ 01:57:35 #32
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_86192268
quote:
Op woensdag 8 september 2010 01:55 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ja, daar was ik ook verbaasd over, hoe hard een schedel is :D

Hopen dat het weer helemaal goed komt dan *O*

Nu ben ik eeecht-echt slapen :W
Schedel heeft niet zoveel te verduren gehad hier, helm O+ . Snap niet dat er nog mensen zonder fietsen (op de mountainbike dan, gewoon op straat is 't wel een beetje gay). Je neemt dan echt een gigantisch risico, zonder helm was 't wel over en uit geweest denk ik. Zal wel iets van natuurlijke selectie zijn :') .

En idd, maar als die vooruitgang zich doorzet kan ik redelijk snel weer verder met lomp doen :+ .

Ja, ik ga ook maar eens een poging tot douchen doen :') .

Wat had jij trouwens uitgespookt want dat heb ik een beetje gemist?
Huilen dan.
  woensdag 8 september 2010 @ 02:05:06 #33
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_86192325
quote:
Op woensdag 8 september 2010 01:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Schedel heeft niet zoveel te verduren gehad hier, helm O+ . Snap niet dat er nog mensen zonder fietsen (op de mountainbike dan, gewoon op straat is 't wel een beetje gay). Je neemt dan echt een gigantisch risico, zonder helm was 't wel over en uit geweest denk ik. Zal wel iets van natuurlijke selectie zijn :') .

En idd, maar als die vooruitgang zich doorzet kan ik redelijk snel weer verder met lomp doen :+ .

Ja, ik ga ook maar eens een poging tot douchen doen :') .

Wat had jij trouwens uitgespookt want dat heb ik een beetje gemist?
Whehe, precies, weer lekker lomp verder leven :D

Oooh, buikschuivertje gemaakt na een wat aparte actie met een paar biertjes op :') Maar dat zag er lang niet zo spannend uit :D Al heb ik er nog steeds wel 'last' van, vooral van m'n evenwicht :P
En inderdaad, dat was nog voor m'n Stage SC tijd :Y)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto is van een dag later en het viel ook allemaal wel mee, maar een hoofd bloedt nou eenmaal als een malle, dus het leek heel wat B-)
(zie je ook gelijk die puicke plakkert :D)
  woensdag 8 september 2010 @ 02:36:47 #34
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_86192478
Ook hip, dat oor ziet er wel lijp uit tho'.

*Boks*
Huilen dan.
pi_86193083
Goeiemorgen :)
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  woensdag 8 september 2010 @ 06:39:18 #36
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_86193134
Goedemorgen :W
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_86193139
Luc :W
pi_86193162
Patat :6
pi_86193164
pi_86193446
pi_86193936
quote:
Op woensdag 8 september 2010 07:50 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
Nothing happend :D
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_86194014
quote:
Op woensdag 8 september 2010 08:36 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Nothing happend :D
Koele motherfucker 8-)
pi_86194200
Zo heb ik ook nog eens een epic fail gehad en vervolgens heel cooltjes weggelopen.

* PieterBas liet even zien dat hij makkelijk over het hekje kon springen bij een hele drukke bushalte.. alleen was hij vergeten dat hij zijn wetboeken en Inleiding Nederlands Recht in zijn tas had zitten.

* PieterBas valt over het hekje (met mooie judorol). Sta op en ga rustig bij de bushalte staan.. (wel de pijn verbijten)
pi_86194331
Netjes :D

Klasgenoot ook een keer, moest snel de bus halen, dus rent voor ons uit, flikkert op zijn bek, staat op en loopt zonder blikken of blozen de bus in _O-
  woensdag 8 september 2010 @ 09:21:38 #45
137556 L.no
Midlife crisis
pi_86194712
Mooie TT. _O_
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_86194759
quote:
Op woensdag 8 september 2010 09:03 schreef The_Dean het volgende:
Netjes :D

Klasgenoot ook een keer, moest snel de bus halen, dus rent voor ons uit, flikkert op zijn bek, staat op en loopt zonder blikken of blozen de bus in _O-
Had dus wel een gekneusde hand en pols :D

Ik heb het zo druk, dat ik niet eens weet waar ik het moet beginnen. Misschien weer opnieuw prioriteiten gaan stellen.
pi_86194931
Gewoon ding voor ding afronden ;)
  woensdag 8 september 2010 @ 10:03:54 #48
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_86195592
Kak. Vandaag colleges tot 6 uur :r
Jawel, je keek.
  woensdag 8 september 2010 @ 10:22:06 #49
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_86196006
Holy fuck. Sinds wanneer wordt er ook in het Spaans omgeroepen in de trein :D
Jawel, je keek.
pi_86196191
Moet je hier posten: Mooiste of leukste omroepbericht in de trein deel 4

Mijn vreemde omroepmoment in de trein.. we will be arriving shortly at Schiphol flyfield!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')