Damn ouwequote:Op woensdag 8 september 2010 01:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Toen ik net de 2e keer "wakker" was geworden had ik eigenlijk helemaal geen hoofdpijn.. weirde shit eigenlijk. Nouja, het totaal geen gehoor en daarna ineens herrie (die er dus helemaal niet was maar die je wel hoorde) was eigenlijk nog weirder..
Is ook zo kut als je daar ligt en je wil bellen maar je oren doen niks terwijl je leegstroomt.. wel ff schrikken.
Mja zeiden ze daar ook.. ik dacht er anders over eigenlijkquote:Op woensdag 8 september 2010 01:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Damn ouweVolgens mij ben je er nog goed vanaf gekomen
Weet je al wat over eventuele blijvende gevolgen?
Geen blijvende gevolgen?quote:Op woensdag 8 september 2010 01:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja zeiden ze daar ook.. ik dacht er anders over eigenlijk. Blijvende gevolgen zijn er niet, op m'n kapotte tanden na die nu gefixt zijn (zonder garanties en met risico op afstervende tandzenuwen).
Of iig, als ik de artsen moet geloven. Heb nu wel dat ik af en toe niet op de meest simpele woorden kom (dan voel je je echt dom) maar dat gaat ook steeds beter. Eerste paar dagen vergat ik ook steeds waar ik dingen neergelegd had of waar ik mee bezig was. Nu stukken minder gelukkig.
Hoofdpijn is nu nog wel.. eh "aanwezig" maar ook veel minder.
Tja, dat zeiden ze. Ik heb er verder ook niet veel verstand van maar zo'n hoofd kan dus best een beste klap hebben. Dat valt me niet tegen eigenlijkquote:Op woensdag 8 september 2010 01:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen blijvende gevolgen?Daar dacht mijn arts heel anders over
Al kan het ook aan de aard van de hersenschudding gelegen hebben hoor
Ik viel -ondermeer- op m'n oor, wat m'n slechte evenwichtsgevoel kan verklaren
Maar het gros trekt weg inderdaad, ook al duurt het soms ff
Ja, daar was ik ook verbaasd over, hoe hard een schedel isquote:Op woensdag 8 september 2010 01:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tja, dat zeiden ze. Ik heb er verder ook niet veel verstand van maar zo'n hoofd kan dus best een beste klap hebben. Dat valt me niet tegen eigenlijk.
M'n oor heeft de grond niet geraakt (nouja, m'n neus ook niet maar die is wel gebroken) maar ze hadden het wel over (tijdelijke) evenwichtsproblemen maar daar heb ik niet heel veel last van volgens mij. Of iig, het valt (nog) niet op.
Denk wel dat ik die helm mag bedanken, als ik kijk wat voor butsen er ter hoogte en boven m'n slaap zitten. Thuis ff met de achterkant van een schroevendraaier (had ff niks beters voor handen) geprobeerd om er vergelijkbare butsen in te meppen maar je slaat er alleen een minuscuul kuiltje in.
Schedel heeft niet zoveel te verduren gehad hier, helmquote:Op woensdag 8 september 2010 01:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, daar was ik ook verbaasd over, hoe hard een schedel is
Hopen dat het weer helemaal goed komt dan
Nu ben ik eeecht-echt slapen
Whehe, precies, weer lekker lomp verder levenquote:Op woensdag 8 september 2010 01:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Schedel heeft niet zoveel te verduren gehad hier, helm. Snap niet dat er nog mensen zonder fietsen (op de mountainbike dan, gewoon op straat is 't wel een beetje gay). Je neemt dan echt een gigantisch risico, zonder helm was 't wel over en uit geweest denk ik. Zal wel iets van natuurlijke selectie zijn
.
En idd, maar als die vooruitgang zich doorzet kan ik redelijk snel weer verder met lomp doen.
Ja, ik ga ook maar eens een poging tot douchen doen.
Wat had jij trouwens uitgespookt want dat heb ik een beetje gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto is van een dag later en het viel ook allemaal wel mee, maar een hoofd bloedt nou eenmaal als een malle, dus het leek heel wat
(zie je ook gelijk die puicke plakkert)
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Nothing happendquote:
Koele motherfuckerquote:
Had dus wel een gekneusde hand en polsquote:Op woensdag 8 september 2010 09:03 schreef The_Dean het volgende:
Netjes
Klasgenoot ook een keer, moest snel de bus halen, dus rent voor ons uit, flikkert op zijn bek, staat op en loopt zonder blikken of blozen de bus in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |