Graagquote:Op woensdag 8 september 2010 00:13 schreef Greys het volgende:
Ze hadden de OP aangepast, zal ik de goede er even in plakken?
Hmm lekker! Je hoort het vaak he op de kermis. Zonde hoor.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:19 schreef Greys het volgende:
Zo klopt ie geloof ik
Ik was vandaag naar de kermis in Noordwijkerhout, was al eeuwen niet meer op een kermis geweest. Zat net ergens tien minuten op een terras en toen brak er al een vechtpartij uit. Gezellig
Maar ik heb wel nougatEn zo'n dropbal
Wel leuk om te zien dat alle dingen die ik als kind het leukst vond nog steeds op de kermis staan. Ik was BIJNA nog in de cakewalk gegaan vanavondquote:Op woensdag 8 september 2010 00:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm lekker! Je hoort het vaak he op de kermis. Zonde hoor.
Hahaha, maar dat maakt toch niet uitquote:Op woensdag 8 september 2010 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel leuk om te zien dat alle dingen die ik als kind het leukst vond nog steeds op de kermis staan. Ik was BIJNA nog in de cakewalk gegaan vanavondMaar verder gingen alleen kinderen, dus toch maar niet.
Ik op dat draaimolen-achtige ding met beestjes en paarden (en daar wilde ik altijd op, paardenmeisje zat er al vroeg inquote:Op woensdag 8 september 2010 00:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Hahaha, maar dat maakt toch niet uit
Ik was vroeger gek op de ouderwetse zweefmolen
Ik vond zelf de prikpil geen optie. Elke 3 maanden die ellende met prikken (ik word al zo vaak geprikt. Humira moet ik prikken, b12 moet ik prikken, regelmatig bloedprikken) en dan heb je ook nog steeds je menstruatie volgens de gyn.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:22 schreef Cat22 het volgende:
Ah, Q is back. Met spiraal en zonder kind.![]()
[..]
(hopelijk lees je terug)
Is de prikpil geen optie dan? Ben je ook beschermd en er hoeft niks door je slijmvliezen. Gewoon rechtstreeks hatseflats anticonceptie in het weefsel. Of krijg je dan weer gedoe met Crohn icm hormonen?
In jdorp toch ook altijdquote:Op woensdag 8 september 2010 00:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm lekker! Je hoort het vaak he op de kermis. Zonde hoor.
quote:Op woensdag 8 september 2010 06:49 schreef DeZwabber het volgende:
zwabber opstaan
zwabber vroeg school
mwehhhhhhh![]()
Ik zit ook al weer paraat. Alhoewel mijn ogen wel steeds dichtzakkenquote:Op woensdag 8 september 2010 08:45 schreef Maes het volgende:
Ik zit ook alweer schoon gewassen met 2 honden een laptop en een appel op de bank.En het is mijn vrije dag
eetstokjes tussen je oogleden zettenquote:Op woensdag 8 september 2010 09:00 schreef Ml-etje het volgende:
mogge, ik lig nog mijn ogen te openen
En het plenst.
lucifers ook goed?quote:Op woensdag 8 september 2010 09:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
eetstokjes tussen je oogleden zetten
Dan kan ik me voorstellen dat je voor een andere optie gaat.quote:Op woensdag 8 september 2010 08:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vond zelf de prikpil geen optie. Elke 3 maanden die ellende met prikken (ik word al zo vaak geprikt. Humira moet ik prikken, b12 moet ik prikken, regelmatig bloedprikken) en dan heb je ook nog steeds je menstruatie volgens de gyn.
Ik was er vanaf. En volgens de arts nogs teeds als het eenmaal weer schoon is,
Blegh! Succes.quote:Mijn god.... gisteren die tramadol ingenomen... en ik ben er nog nooit zo suf van geweest. Nog steeds! Ik lijk wel dronkenen dan moet ik ook nog naar school zo.
En duizelig. Kolere
tandenstokersquote:
Ik denk dat ik dadelijk nog even onder mijn dekentje op de bank kruip.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:00 schreef Ml-etje het volgende:
mogge, ik lig nog mijn ogen te openen
En het plenst.
Of wattenstijfjes staafjes?quote:
Hihi ik zit inmiddels beneden.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dadelijk nog even onder mijn dekentje op de bank kruip.![]()
Heb wel al de gang + kattekamer aangeveegd en de kattebak verschoond.![]()
Nu amuseer ik me met Yoko: die zit te schelden aan het raam op een - voor mij onzichtbaar- vogeltje. De heren komen inmiddels ook al polshoogte nemen.
Ik heb helemaal gemist waar jullie naartoe gaan geloof ik. En hoe lang en zo.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi ik zit inmiddels beneden.
Ben de laatste muziekjes aan het uppen op ipod.
En dan even toilettas regelen en voila klaar
Frankrijk en Spanje t/m de 19equote:Op woensdag 8 september 2010 09:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal gemist waar jullie naartoe gaan geloof ik. En hoe lang en zo.
quote:Op woensdag 8 september 2010 09:38 schreef Maes het volgende:
Mijn honden zijn saai, ze slapen alleen maarWat een leven
Ach ja! Nu weet ik het weer! Leuk!quote:Op woensdag 8 september 2010 09:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Frankrijk en Spanje t/m de 19e
[..]
heerlijk!
Dan neem maar geen katten.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:38 schreef Maes het volgende:
Mijn honden zijn saai, ze slapen alleen maarWat een leven
http://www.weeronline.nl/Europa/Frankrijk/Serignan-Plage/4808978quote:Op woensdag 8 september 2010 09:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach ja! Nu weet ik het weer! Leuk!
En hopelijk daar beter weer dan hier.![]()
[..]
Dan neem maar geen katten.Overal waar ik kijk ligt wat te pitten.
*jaloers*
Dat laat zich doen.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
http://www.weeronline.nl/Europa/Frankrijk/Serignan-Plage/4808978
quote:
Mijn stem bedoel je?quote:Op woensdag 8 september 2010 09:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
en dan daarna Spanje dus dat wordt alleen maar beter
Jouw reactie in R&P
Ze heeft hem er zelfs toe aangezetquote:Op woensdag 8 september 2010 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
Jij hebt de pijlen helemaal gericht op UIO
Go with the flow baaybee.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
Jij hebt de pijlen helemaal gericht op UIO
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze heeft hem er zelfs toe aangezet
Zouden ze niet stiekem al heel lang een relatie hebben en zo gratis uit eten willen?
Stemmen voor de [Singles] Actie Date in the Darkquote:Op woensdag 8 september 2010 10:07 schreef Maes het volgende:
Oooh vakantie, ik wil ook weerLekker hoor Ml
![]()
En willen jullie stoppen te spreken in tongen, ik snap nix van die afkortingen![]()
![]()
Je mag bij mij logeren wmbquote:Op woensdag 8 september 2010 10:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Go with the flow baaybee.![]()
[..]
![]()
![]()
Alsof die avond voor mij goedkoop wordt.Ik moet ook nog in de De Grote Stad terecht zien te komen.
Ja en het is ook nog stukje met metro. Dus... heb je een OV-chipkaart?quote:Op woensdag 8 september 2010 10:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Go with the flow baaybee.![]()
[..]
![]()
![]()
Alsof die avond voor mij goedkoop wordt.Ik moet ook nog in de De Grote Stad terecht zien te komen.
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je mag bij mij logeren wmb
Dus je kan met de trein, kun je dat wijnarrangement ook nog nemen
Ik heb een NS jaarkaart. Zit zo'n anonieme chip op dus dat zou goed moeten komen.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en het is ook nog stukje met metro. Dus... heb je een OV-chipkaart?
zaaaaalig!quote:Op woensdag 8 september 2010 09:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Frankrijk en Spanje t/m de 19e
[..]
heerlijk!
Das dus zondequote:Op woensdag 8 september 2010 10:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
en
![]()
Ik wil wel met OV ja, wijntjes drinken.![]()
En anders kom ik met OV niet meer thuis denk ik. Dus ik had me er al een (hotel)overnachting bij bedacht.
NS en dat moet goedkomen?quote:Ik heb een NS jaarkaart. Zit zo'n anonieme chip op dus dat zou goed moeten komen.
Ik zou wel ff vooraf daar duidelijk maken dat je van/via FOK komt, ik weet niet precies wat je van FOK! krijgt, en dat wijnarrangement en extra gangen kost dus gewoon extra (maar is wel heel leuk!)quote:Op woensdag 8 september 2010 10:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
en
![]()
Ik wil wel met OV ja, wijntjes drinken.![]()
En anders kom ik met OV niet meer thuis denk ik. Dus ik had me er al een (hotel)overnachting bij bedacht.
[..]
Ik heb een NS jaarkaart. Zit zo'n anonieme chip op dus dat zou goed moeten komen.
Wijnarrangement zit bij FOK! erbijquote:Op woensdag 8 september 2010 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou wel ff vooraf daar duidelijk maken dat je van/via FOK komt, ik weet niet precies wat je van FOK! krijgt, en dat wijnarrangement en extra gangen kost dus gewoon extra (maar is wel heel leuk!)
En je kan toch gewoon bij UIO slapen?
Hoera voor mijquote:Op woensdag 8 september 2010 10:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wijnarrangement zit bij FOK! erbij
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das dus zonde
Dus kom maar gewoon bij mij
En anders hebben mijn ouders sowieso plek denk ik, die zijn ook "te boeken" via vrienden op de fiets, dus die hebben logeerkamers
[..]
NS en dat moet goedkomen?![]()
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou wel ff vooraf daar duidelijk maken dat je van/via FOK komt, ik weet niet precies wat je van FOK! krijgt, en dat wijnarrangement en extra gangen kost dus gewoon extra (maar is wel heel leuk!)
En je kan toch gewoon bij UIO slapen?
quote:
wat? Over de ns?quote:
Ja, het klopt wat je zegt. NS.quote:
Gelukkig mag je ook fris ipv de wijnquote:Op woensdag 8 september 2010 10:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig drinken UIO en ik wel.![]()
Typen is weer eens lastig hier, er ligt een kater op schoot op zijn rug te snurken.
quote:
quote:
Dat vind ik ook wel spannend jaquote:Op woensdag 8 september 2010 10:39 schreef Maes het volgende:
Ik zou niet durven daten in the dark. Niet voor de date meer voor het eten. Ik zie graag wat ik eet
Lijkt mij ook heel bijzonder, op de tast eten.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel spannend ja
Bank, dekentje, snurkende kater op schoot, spinnende poes op mijn voeten... wie doet me wat?quote:
Ik ook niet. Loveless riep al enkele dingen waar ik van ging rillen.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:39 schreef Maes het volgende:
Ik zou niet durven daten in the dark. Niet voor de date meer voor het eten. Ik zie graag wat ik eet
Vooraf mag je in het licht je menu kiezen he.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ook niet. Loveless riep al enkele dingen waar ik van ging rillen.
Awwww! Merlijntje.quote:NokManda pakt net de olifantgieter om de kattenborrels bij te vullen. Merlijn kwam met zijn gilletjes aangehuppeld om zich vervolgens helemaal verliefd om dat gietertje te kronkelen![]()
Neequote:Op woensdag 8 september 2010 10:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vooraf mag je in het licht je menu kiezen he.![]()
Oeh oeh dat heb ik wel een kopje theequote:Op woensdag 8 september 2010 10:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bank, dekentje, snurkende kater op schoot, spinnende poes op mijn voeten... wie doet me wat?![]()
Een kopje thee erbij zou helemaal perfect zijn.
Dat zeg ik, nix voor mijquote:Op woensdag 8 september 2010 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee
Het is altijd een verrassingsmenu. Je mag vooraf je allergieen opgeven of als je iets ECHT niet lust.
Maar je hebt verder geen flauw benul wat je gaat eten
Ach, ik hou sowieso wel van verrassingsmenu'squote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
Mwah, die gefrituurde kat was nog best te eten. Misschien was het die 'handmade' saus van de ober die het zo mals maakte...
Je herkent het juist wel snel dan.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]MrSubtle?
Ik zie ze er ook wel toe in staat juist te geven wat je niet lust
Om te kijken of je het echt niet lust
Er zijn zat mensen die dingen "niet lusten", tot je het aan ze geeft zonder dat ze weten wat het isquote:Op woensdag 8 september 2010 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je herkent het juist wel snel dan.
Dan liegt hun site:quote:Op woensdag 8 september 2010 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee
Het is altijd een verrassingsmenu. Je mag vooraf je allergieen opgeven of als je iets ECHT niet lust.
Maar je hebt verder geen flauw benul wat je gaat eten
Maar het zal vast met het arrangement te maken hebben.quote:Een avond bij ctaste begint in onze verlichte lounge, waar u eerst rustig een keuze maakt uit onze menu's en kan genieten van een lekker drankje. Vervolgens heeft u de mogelijkheid om uw spullen in kluisjes op te bergen zodat u uw handen vrij heeft voor deze beleving. Daarna wordt u begeleid naar de donkere eetzaal, waar u absoluut niets meer ziet.
Het was ook niet zo slim om Mips aan de ober mee te geven omdat die 'ervoor zou zorgen' he?quote:Op woensdag 8 september 2010 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
Mwah, die gefrituurde kat was nog best te eten. Misschien was het die 'handmade' saus van de ober die het zo mals maakte...
Je zal waarschijnlijk kunnen kiezen hoeveel gangen, en of je wijn wilt en of je een kaasplankje wiltquote:Op woensdag 8 september 2010 11:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan liegt hun site:
[..]
Maar het zal vast met het arrangement te maken hebben.
Verrassingsmenu is ook leuk.Zolang er niet teveel kaas in/over zit.
Dit idd, want je moet achteraf raden wat je hebt gegeten. En das nogal simpel als je het eerst vooraf kan kiezenquote:Op woensdag 8 september 2010 11:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je zal waarschijnlijk kunnen kiezen hoeveel gangen, en of je wijn wilt en of je een kaasplankje wilt
quote:Op woensdag 8 september 2010 11:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het was ook niet zo slim om Mips aan de ober mee te geven omdat die 'ervoor zou zorgen' he?
we hebben het serieus er nog over gehad hoe katten zoiets zouden ervaren. Die ruiken natuurlijk wel al stukken beter, maar betwijfel ook ze maar iets zouden zien daarquote:Op woensdag 8 september 2010 11:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het was ook niet zo slim om Mips aan de ober mee te geven omdat die 'ervoor zou zorgen' he?
Volgens mij naar oma, vandaar dat ze kauwtabletten wildequote:Op woensdag 8 september 2010 11:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Em El, waar gaat Whooperdje heen dan?
En mocht ik je niet meer online zien, dan wens ik je alvast een heeeele gave vakantie met heel veel zon
Nee, als er echt geen licht is ziet zelfs een kat niksquote:Op woensdag 8 september 2010 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
we hebben het serieus er nog over gehad hoe katten zoiets zouden ervaren. Die ruiken natuurlijk wel al stukken beter, maar betwijfel ook ze maar iets zouden zien daar
Ja dat was ook onze conclusiequote:Op woensdag 8 september 2010 11:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, als er echt geen licht is ziet zelfs een kat niks
Ze vangen het kleine beetje licht dat in een ruimte is beter op dan bijvoorbeeld mensen, maar geen licht=geen zicht
En de binnenkant van zo'n pan is natuurlijk hartstikke donker.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, als er echt geen licht is ziet zelfs een kat niks
Ze vangen het kleine beetje licht dat in een ruimte is beter op dan bijvoorbeeld mensen, maar geen licht=geen zicht
Ah, dan hebben ze mysterie op de website ingebouwd.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit idd, want je moet achteraf raden wat je hebt gegeten. En das nogal simpel als je het eerst vooraf kan kiezen
quote:Op woensdag 8 september 2010 11:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En de binnenkant van zo'n pan is natuurlijk hartstikke donker.
Bij ons in de buurt is een kerkje waar je ook een blinden-ervaring kunt doen. En dan eindig je uiteindelijk in en kroeg, en daar zat al een jongen en daar raakte ik mee in gesprek. En ik kende die stem! Heeft nog een half uur geduurd voor ik wist wie het wasquote:Op woensdag 8 september 2010 11:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, dan hebben ze mysterie op de website ingebouwd.![]()
Hadden jullie het goed geraden? En hebben jullie je ober voor- of achteraf nog gezien?
Dat vond ik zo stom van mezelf toen ik in Nijmegen in dat museum was: je liep in het donker naar je gids toe, hartstikke leuke vrouw (stem), maar achteraf had ik toch echt de behoefte om haar gezicht te zien (ze kwam er buiten ook nog even bij staan, was leuk! Maar heel anders qua uiterlijk dan ik had gedacht). Net alsof het anders niet 'af' was. En dan realiseer je je meteen dat blinden het gewoon met een stem (en aanraking) moeten doen. Ik voelde me al verschrikkelijk onzeker toen ik vooraf mijn bril moest inleveren.
De hel!quote:Op woensdag 8 september 2010 11:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij ons in de buurt is een kerkje waar je ook een blinden-ervaring kunt doen. En dan eindig je uiteindelijk in en kroeg, en daar zat al een jongen en daar raakte ik mee in gesprek. En ik kende die stem! Heeft nog een half uur geduurd voor ik wist wie het was
Ja die brengen je ook gewoon weer naar het licht, dus je ziet ze daar dan even.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, dan hebben ze mysterie op de website ingebouwd.![]()
Hadden jullie het goed geraden? En hebben jullie je ober voor- of achteraf nog gezien?
Dat vond ik zo stom van mezelf toen ik in Nijmegen in dat museum was: je liep in het donker naar je gids toe, hartstikke leuke vrouw (stem), maar achteraf had ik toch echt de behoefte om haar gezicht te zien (ze kwam er buiten ook nog even bij staan, was leuk! Maar heel anders qua uiterlijk dan ik had gedacht). Net alsof het anders niet 'af' was. En dan realiseer je je meteen dat blinden het gewoon met een stem (en aanraking) moeten doen. Ik voelde me al verschrikkelijk onzeker toen ik vooraf mijn bril moest inleveren.
Voor een nieuwsgierig iemand als ik: JA!quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 11:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Em El, waar gaat Whooperdje heen dan?
En mocht ik je niet meer online zien, dan wens ik je alvast een heeeele gave vakantie met heel veel zon
Ooooh *kwijl! Mooi!quote:Op woensdag 8 september 2010 11:45 schreef Maes het volgende:
Bij dit weer kijk ik maar even naar onze vakantiefoto's. Dit is het uitzicht vanuit een geweldige hotelkamer in hotel Eden Roc in Ajaccio
[ afbeelding ]
En nog eentje met meneer Maes erop. Als bewijs![]()
[ afbeelding ]
Dan klopt mijn motivatie in het stemtopic dus.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Voor een nieuwsgierig iemand als ik: JA!![]()
hihihihi!quote:Die hele ervaring was echt cool, met een blindenstok door heel veel situaties![]()
Mn zusje vroeg wel toen we eruit kwamen "ziet ie eruit zoals je gedacht had???"
![]()
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op woensdag 8 september 2010 11:55 schreef Ml-etje het volgende:
Zou je een hond neusspray kunnen geven?![]()
Ze doet een fluitketeltjes na.
quote:Op woensdag 8 september 2010 12:01 schreef Maes het volgende:
Had ik Roest al voorgesteld? Onze vakantiekat![]()
[ afbeelding ]
Wat een leukerd!quote:Op woensdag 8 september 2010 12:01 schreef Maes het volgende:
Had ik Roest al voorgesteld? Onze vakantiekat![]()
[ afbeelding ]
Eet smakelijk!quote:
Eetse! wat schaft het trommeltje vandaag?quote:
Dat was ook best wel moeilijk maar de meneer die op de laatste dag van ons verblijf het zwembadje kwam schoonmaken zei dat de kat bij het huisje hoorde. Toen wij kwamen stonden er brokjes in het keukenkastje. Ik heb een nieuwe doos gekocht. Roest kwam zelf wel zeggen dat ze honger hadquote:Op woensdag 8 september 2010 12:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heb je dan niet de neiging haar mee te nemen?
ooh dat maakt het een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 8 september 2010 12:20 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat was ook best wel moeilijk maar de meneer die op de laatste dag van ons verblijf het zwembadje kwam schoonmaken zei dat de kat bij het huisje hoorde. Toen wij kwamen stonden er brokjes in het keukenkastje. Ik heb een nieuwe doos gekocht. Roest kwam zelf wel zeggen dat ze honger had
klikkerdeklik!quote:Op woensdag 8 september 2010 13:20 schreef Greys het volgende:
Ml-etje, ik bedacht me vannacht () nog een geweldig *onderweg-liedje*!
![]()
Onzin, puur kwestie van smaakquote:Op woensdag 8 september 2010 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
Eigenlijk is er ook gewoon géén goeie Franse muziek of wel. Ik kan serieus niks bedenken
Wat vind jij leuk dan? Ik kan niet zoveel bedenken eigenlijkquote:
Nee maar da's toch gewoon écht een kwestie van smaak?quote:Op woensdag 8 september 2010 13:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat vind jij leuk dan? Ik kan niet zoveel bedenken eigenlijk
Dat zei ik niet, dat maak jij er zelf van.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
TU ES FOUTU-TU-TUDUUUTUUU-TUUT-TUUU is inderdaad zeer hoog artistiek niveau
Nee das gewoon zo inderdaad. Ik kan me geen goeie Franse / Franstalige muziek voorstellen. Die chansons is niet mijn ding. En al die fout Franse dance nummers als Tu es Foutu of nu dat Alors on Dancequote:Op woensdag 8 september 2010 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar da's toch gewoon écht een kwestie van smaak?
Wat jullie of ik wel of niet 'leuk' vinden, heeft niets te maken met of muziek goed is of niet.
Franse chansons in het algemeen (Brel, Aznavour ed) zijn wereldwijd al eeuwen populair, dus dan kan je toch onmogelijk zoals Loveless zeggen dat er gewoon geen goede Franse muziek bestaat?
Het is dan gewoon je smaak niet, wil niet zeggen dat het niet goed is
Ml-etje vroeg dan ook om leuke muziek voor onderweg met haar vakantie.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee das gewoon zo inderdaad. Ik kan me geen goeie Franse / Franstalige muziek voorstellen. Die chansons is niet mijn ding. En al die fout Franse dance nummers als Tu es Foutu of nu dat Alors on Dance
Het is niet slecht, maar ik zou zelf niet luisteren nee.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:45 schreef Greys het volgende:
Ik hou bv niet van jouw muziek Ll, maar dat wil niet zeggen dat het niet goed is?
Deze vind ik persoonlijk ook goed qua Franse muziek Senes
Maar zo zullen net zoveel mensen het afschuwelijk vinden.
oh-oh zelfquote:Op woensdag 8 september 2010 13:46 schreef Greys het volgende:
Wat een butweer, trouwens![]()
Wie heeft oh-oh eigenlijk uit de OP gehaald?
Kan je zo bij Geschiedenis zien hé, wie wat heeft toegevoegd/verwijderd.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke, dan is het goed, als ze dat zelf gedaan heeft
quote:Op woensdag 8 september 2010 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ml-etje vroeg dan ook om leuke muziek voor onderweg met haar vakantie.
Niet om muziek die jij goed vond
Om de geschiedenis te kunnen zien moet je inloggen in wiki geloof ik en ik wist mijn wachtwoord niet meerquote:Op woensdag 8 september 2010 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan je zo bij Geschiedenis zien hé, wie wat heeft toegevoegd/verwijderd.
En jij had het over dat er nog wel een aantal uit kunnen, maar wie dan? Hara?
En tegen het in slaap vallen onderweg:quote:Op woensdag 8 september 2010 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
Eigenlijk is er ook gewoon géén goeie Franse muziek of wel. Ik kan serieus niks bedenken
Nee je kan 'm zo zien. Maar ze heeft zichzelf er dus uitgehaald na de update. Verder wist ik ook niet wie er nou wel en niet meer kwam, dus kan idd zo zijn dat er nog een paar tussen staan die er ondertussen al nooit meer zijn. Maar mocht er weer een keer iemand bij komen kunnen we altijd dan weer iemand er uit mikkenquote:Op woensdag 8 september 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Om de geschiedenis te kunnen zien moet je inloggen in wiki geloof ik en ik wist mijn wachtwoord niet meer
Van mij hoeft niemand er uit hoor, integendeel. Alleen ik dacht dus dat hij verouderd was omdat bv Takaiki () er nog in staat en die is hier volgens mij echt al heel lang niet geweest. Vandaar dat ik dacht dat het de oude versie nog was. Maar laat maar lekker staan hoor.
Of gewoon een extra rijtje toevoegenquote:Op woensdag 8 september 2010 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee je kan 'm zo zien. Maar ze heeft zichzelf er dus uitgehaald na de update. Verder wist ik ook niet wie er nou wel en niet meer kwam, dus kan idd zo zijn dat er nog een paar tussen staan die er ondertussen al nooit meer zijn. Maar mocht er weer een keer iemand bij komen kunnen we altijd dan weer iemand er uit mikken
Jij zit ook vol goeie ideeënquote:Op woensdag 8 september 2010 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Of gewoon een extra rijtje toevoegen
Mooi gezegd Greys.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ml-etje vroeg dan ook om leuke muziek voor onderweg met haar vakantie.
Niet om muziek die jij goed vond
Takkedinges is nauwelijks meer op internet te vinden. Ik denk niet dat zij het erg zou vinden om eruit te gaan. Als ze mee wil babbelen meldt ze zich wel weer. En in de tussentijd houd ik haar op de hoogte.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Om de geschiedenis te kunnen zien moet je inloggen in wiki geloof ik en ik wist mijn wachtwoord niet meer
Van mij hoeft niemand er uit hoor, integendeel. Alleen ik dacht dus dat hij verouderd was omdat bv Takaiki () er nog in staat en die is hier volgens mij echt al heel lang niet geweest. Vandaar dat ik dacht dat het de oude versie nog was. Maar laat maar lekker staan hoor.
Zolang we maar structuurrrrrrrr houden.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Of gewoon een extra rijtje toevoegen
Fijne vakantie, hopelijk met lekker weer!quote:Op woensdag 8 september 2010 14:07 schreef Ml-etje het volgende:
Zo ga mijn toilettas even verder afladen![]()
Dat zijn de leuke activiteiten.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:07 schreef Ml-etje het volgende:
Zo ga mijn toilettas even verder afladen![]()
Oke, dan is het haar eigen keuze nietwaar?quote:
Ja lijkt me wel jaquote:Op woensdag 8 september 2010 14:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Oke, dan is het haar eigen keuze nietwaar?
Helemaal niet gek, zegt ook niemand.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel jamaar goed, daar was toch ook nooit onduidelijkheid over... Ze is een tijdje terug uit eigen beweging vertrokken, dus ook niet zo heel gek dat ze niet in die OP wil toch... Ze was er volgens mij al nooit fan van
+1quote:Op woensdag 8 september 2010 14:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik kom vandaag echt tot niets.Was van plan de keukenkastjes door te nemen op over-de-datum-spul en de woonkamer te dweilen maar neh... bank hangt veel te lekker.
Oh dat weet ik niet eigenlijkquote:Op woensdag 8 september 2010 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel jamaar goed, daar was toch ook nooit onduidelijkheid over... Ze is een tijdje terug uit eigen beweging vertrokken, dus ook niet zo heel gek dat ze niet in die OP wil toch... Ze was er volgens mij al nooit fan van
Samen hangen!quote:
Thnx Pagan! Hoop dat er voor jullie ook wat beter weer in zit, wat een druilerig gedoe.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:09 schreef Pagan het volgende:
[..]
Fijne vakantie, hopelijk met lekker weer!
Oh-oh heeft meermalen geroepen dat die OP voor haar heulemaal niet hoefde. Maar eruit hoefde ze dan ook weer niet.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet eigenlijkIk vind hem wel tof eigenlijk
Telefoon ging en ik zit weer.. nu heb ik nog geen shampooquote:
Gaan we dan nu eerst samen een warm broodje eten?quote:
Gezellig! Zou Maes ook nog hangen? En Greys? Hoe is het met jouw hanggedrag?quote:
Ik hang ook. Ik hang echt ontzettend.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gezellig! Zou Maes ook nog hangen? En Greys? Hoe is het met jouw hanggedrag?
Ik heb net een vleeschbroodje uit de oven op.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gaan we dan nu eerst samen een warm broodje eten?![]()
En straks komt de Ziggo-meneer iets met een nieuw modem oid. Dus dan gok ik dat we tijdelijk i-loos zijn.
Denk dat ik dan maar gewoon op bed kruip![]()
quote:
Hangen.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hang ook. Ik hang echt ontzettend.
Ik word een beetje gek van het gehang.
oeh, die zal wel snel komen nu de dreigende 'Gravity, stay the hell away from me!'-kreet weg isquote:Op woensdag 8 september 2010 14:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog niet aan zwaartekracht onderhevig?
Ll, wat doe jij op Ingetjes account!quote:
Ow ja! Ga ik NU doen.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:18 schreef Ml-etje het volgende:
[US Zomeractie] Time to vote!
Wel stemmen hé (eigen keuze overigens![]()
)
beehhh ja je treft het ook niet. Tis ook niet echt weer dat je denkt 'Ik ga er gewoon ff op uit en zie wel waar ik beland'quote:Op woensdag 8 september 2010 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hang ook. Ik hang echt ontzettend.
Ik word een beetje gek van het gehang.
Nee, tis weer om lang in bed te liggen en vervolgens te gaan hangen.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
beehhh ja je treft het ook niet. Tis ook niet echt weer dat je denkt 'Ik ga er gewoon ff op uit en zie wel waar ik beland'
Dit weer is prima voor ons soort mensen he?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, tis weer om lang in bed te liggen en vervolgens te gaan hangen.
Dat doe ik dan ook uitstekend
Hihi oja UIOquote:
Da's wel een beetje hel en verdoemenis over me afroepen idd he?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
oeh, die zal wel snel komen nu de dreigende 'Gravity, stay the hell away from me!'-kreet weg is
Ja, maar toch heb ik liever een fijn zonnetje, zodat ik lekker buiten kan hangen.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit weer is prima voor ons soort mensen he?
Tja. wat kan ik zeggen... het was sterker dan me.quote:
Awwww.......quote:Op woensdag 8 september 2010 14:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, maar toch heb ik liever een fijn zonnetje, zodat ik lekker buiten kan hangen.
Ik ben snipperdesnotverkouden
quote:Op woensdag 8 september 2010 14:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, maar toch heb ik liever een fijn zonnetje, zodat ik lekker buiten kan hangen.
Ik ben snipperdesnotverkouden
hmm hier hangen er nog een paar dingen die ik mee wilde nemen.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekker he?
Je bent er niet ziek van, maar energie is ook ver te zoeken atm.
Ik was zo blij dat ik 1 dag alle vakantiewas droog had gekregen, maar het moet nog steeds worden opgevouwen. Zoooo geen zin in
Tuinshoppen FTW!quote:Op woensdag 8 september 2010 14:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
hmm hier hangen er nog een paar dingen die ik mee wilde nemen.
Och ik kan daar vast wel een winkel vinden
Hovenier is net geweest en was leuk op zijn offerte aan het strepenen kalken das wat minder dan weer maar mag nu mooie leilindes uitzoeken
Alleen 2 bomen hoorquote:
Ja héquote:Op woensdag 8 september 2010 15:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat heb je toch een lieve oma Em El
Amre Mr.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja hé
Hihi ze heeft net de Mr onder handen genomen denk ik.
Hij zou haar tussen 13h en 14h ophalen, hij was er net nog niet
Ik vind het zo leuk! Ik heb al gestemd, zal Pagan ook nog even porren!quote:Op woensdag 8 september 2010 10:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig drinken UIO en ik wel.![]()
Typen is weer eens lastig hier, er ligt een kater op schoot op zijn rug te snurken.
Oh Maes, ik wou dat daar zat!!quote:Op woensdag 8 september 2010 11:45 schreef Maes het volgende:
Bij dit weer kijk ik maar even naar onze vakantiefoto's. Dit is het uitzicht vanuit een geweldige hotelkamer in hotel Eden Roc in Ajaccio
[ afbeelding ]
En nog eentje met meneer Maes erop. Als bewijs![]()
[ afbeelding ]
ML Hele fijne vakansie hé! Neem wat zon mee terug!quote:Op woensdag 8 september 2010 14:09 schreef Pagan het volgende:
[..]
Fijne vakantie, hopelijk met lekker weer!
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:52 schreef Strega het volgende:
Nou toch een lichtpuntje op deze druilerige dag.
Boer Koekoek, ons haantje is ziek, 3 dagen geleden ineens, ogen helemaal dicht, ik dacht echt die haalt morgenochtend niet. Wij opgezocht wat het kon zijn; het is dus "Snot", gelukkig heeft de Welkoop medicijnen en vitamines voor "Snot" bij duiven en kippen. Boer Koekoek krijgt nu voor de derde dag, één oog is al weer open, hij loopt er weer parmantig over en had net al weer één van de dames te pakken voor een beste beurt, we denken dus voorzichtig dat het wel goed komt met Boer Koekoek, gelukkig. Het is zo'n lief haantje.
Gelukkig, kan er nog iemand om me lachen!quote:Op woensdag 8 september 2010 16:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
je woordkeus. Ik zat hard op te lachen hier.
Jemig, lekkere tijdenquote:Op woensdag 8 september 2010 16:37 schreef Loveless85 het volgende:
Binnenkomerts.
Even hapje eten en dan college tot 2230
pfff das langquote:Op woensdag 8 september 2010 16:37 schreef Loveless85 het volgende:
Binnenkomerts.
Even hapje eten en dan college tot 2230
Wat voor college?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eigen keuze, dus ik mag niet klagen
Mhihihi, jij liever dan ik!quote:Op woensdag 8 september 2010 16:48 schreef Loveless85 het volgende:
Logistiek Management
Telematica
en
Gegevensanalyse
Vooral die laatste, en dan van 20:30 - 22:20
Ik hoop dat ik wakker kan blijven
Oh klote, het heerst ook een beetje zo te horen.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat voor college?
Ik heb net even liggen slapenBen eerder weggegaan van m'n werk omdat ik me zó beroerd voelde. Nu nog steeds niet helemaal top, maar slaap heeft me wel enigszins goed gedaan.
Speed schijnt wonderen te doen.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:48 schreef Loveless85 het volgende:
Logistiek Management
Telematica
en
Gegevensanalyse
Succes!quote:Op woensdag 8 september 2010 16:48 schreef Loveless85 het volgende:
Logistiek Management
Telematica
en
Gegevensanalyse
Ik beheer de ziekmeldingen van circa 5000 medewerkers op mijn werk en ik kan je zeggen dat de griep heerst, jaquote:Op woensdag 8 september 2010 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh klote, het heerst ook een beetje zo te horen.
Oh my Godin, breng hem nu niet op foute ideën.quote:
Oh klote is dat ja. Als je je al niet zo goed voelt is zo'n busrit ook echt een kwellingquote:Op woensdag 8 september 2010 16:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik beheer de ziekmeldingen van circa 5000 medewerkers op mijn werk en ik kan je zeggen dat de griep heerst, ja![]()
![]()
Voel me nu wel een stuk beter, dus hoop dat ik morgen weer fris aan het werk kan! Zat vandaag echt te tollen op m'n bureaustoel, kon me niet concentreren omdat ik me zo slap voelde. M'n directe collega zag het ook aan me, zei ze.
En op de terugweg reed de buschauffeur een cruciale afrit voorbij waardoor we een kwartier moesten omrijden. En misselijk dat ik was![]()
Dus dat was niet zo fijn om er bij te hebben. Is me in de drie jaar dat ik die lijn pak echt nog nooit overkomen!
quote:Op woensdag 8 september 2010 16:58 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh my Godin, breng hem nu niet op foute ideën.
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:52 schreef Strega het volgende:
Nou toch een lichtpuntje op deze druilerige dag.
Boer Koekoek, ons haantje is ziek, 3 dagen geleden ineens, ogen helemaal dicht, ik dacht echt die haalt morgenochtend niet. Wij opgezocht wat het kon zijn; het is dus "Snot", gelukkig heeft de Welkoop medicijnen en vitamines voor "Snot" bij duiven en kippen. Boer Koekoek krijgt nu voor de derde dag, één oog is al weer open, hij loopt er weer parmantig over en had net al weer één van de dames te pakken voor een beste beurt, we denken dus voorzichtig dat het wel goed komt met Boer Koekoek, gelukkig. Het is zo'n lief haantje.
Neem je je laptop mee?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:48 schreef Loveless85 het volgende:
Logistiek Management
Telematica
en
Gegevensanalyse
Laat je diagnosticeren als adhd-er. Ritalin doet het ookquote:
Zeg, moet jij niet naar college?quote:Op woensdag 8 september 2010 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeg? Moet'n die koei'n niet van uut land?
18u weg, 1830 beginnenquote:Op woensdag 8 september 2010 17:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zeg, moet jij niet naar college?
Hmm ja dat is een stuk fijner college volgenquote:
Nou en anders in ZuudNolland welquote:Op woensdag 8 september 2010 17:16 schreef Muis006 het volgende:
Het dondert en het bliksemt en het regent meters, hier
in Noord-Brabant moet je wezen voor wat waterig plezier.
Oeh jij hebt het naar je zin ?quote:Op woensdag 8 september 2010 17:23 schreef DeZwabber het volgende:
zwabber laat terug van school
bwehhhh
nou, productvisualisatie was leuk, lekker schetsenquote:
Grinn wen maar aan die groepjesquote:Op woensdag 8 september 2010 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, productvisualisatie was leuk, lekker schetsen![]()
maar daar na hadden we weer overleg met hetgroepje
![]()
maar ik ben nu even blehh omdat ik van 's ochtends vroeg tot net ben bezig geweest
WERKEN ZAL JE, LANGHARIG TUIGquote:Op woensdag 8 september 2010 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, productvisualisatie was leuk, lekker schetsen![]()
maar daar na hadden we weer overleg met hetgroepje
![]()
maar ik ben nu even blehh omdat ik van 's ochtends vroeg tot net ben bezig geweest
ja niets tegen random groepjes hoor, maar dit geval is wel erg extreem, groepje van 6 personen, 3 zijn er nooit op komen dagen voor hun studie (waarschijnlijk een gevalletje van inschrijven maar afhaken voor je uberhaupt begint) en de resterende twee zaten de hele les naar de lerares te kijkken en met elkaar te praten over of ze nou door d'r rokje heen konden zien of ze een string of een slip aan hadquote:Op woensdag 8 september 2010 17:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Grinn wen maar aan die groepjesen maak je er niet te druk om, je moet nog even met dat gedoe.
Ah die laatste 2 kennen hun prioriteiten iig.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja niets tegen random groepjes hoor, maar dit geval is wel erg extreem, groepje van 6 personen, 3 zijn er nooit op komen dagen voor hun studie (waarschijnlijk een gevalletje van inschrijven maar afhaken voor je uberhaupt begint) en de resterende twee zaten de hele les naar de lerares te kijkken en met elkaar te praten over of ze nou door d'r rokje heen konden zien of ze een string of een slip aan had
uhuh, al voordat het eerste college begonnen wasquote:Op woensdag 8 september 2010 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah die laatste 2 kennen hun prioriteiten iig.
Maar die groepjes waren echt vooraf al samengesteld ? Niet bij het eerste college ofzo? Das idd wel raar, want je hebt altijd mensen die last-minute afhaken of nog switchen van opleiding. Of last-minute instromers juist...
quote:Op woensdag 8 september 2010 17:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja niets tegen random groepjes hoor, maar dit geval is wel erg extreem, groepje van 6 personen, 3 zijn er nooit op komen dagen voor hun studie (waarschijnlijk een gevalletje van inschrijven maar afhaken voor je uberhaupt begint) en de resterende twee zaten de hele les naar de lerares te kijkken en met elkaar te praten over of ze nou door d'r rokje heen konden zien of ze een string of een slip aan had
oh godquote:Op woensdag 8 september 2010 17:39 schreef Qwea het volgende:
[..]Hoe oud zijn die lui?
Gisteren van die kleuters bij ons in de les, die gingen elkanders arm bekladden met pen. Want " HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA DAT IS GRAPPIEG!"
ja, de kenniseconomie wordt flink de nek omgedraait zo, met dit soort studenten, vraag me af wat er in het water zit hierquote:Op woensdag 8 september 2010 17:47 schreef Greys het volgende:
Ben blij dat ik van school af ben als ik dat zo hoor
das niet zo snugger van je Greysquote:Was net even boodschappen doen. En ik werd me een partij licht in mijn hoofd in die zaak, ik moest haast op de grond gaan zittenToen bedacht ik me dat ik de hele dag nog niets gegeten had, da's misschien niet zo verstandig voortaan om dat te vergeten. Een koekje en een blikje cola thuis deed wonderen!
Stommerd!quote:Op woensdag 8 september 2010 17:47 schreef Greys het volgende:Ben blij dat ik van school af ben als ik dat zo hoor
Was net even boodschappen doen. En ik werd me een partij licht in mijn hoofd in die zaak, ik moest haast op de grond gaan zittenToen bedacht ik me dat ik de hele dag nog niets gegeten had, da's misschien niet zo verstandig voortaan om dat te vergeten. Een koekje en een blikje cola thuis deed wonderen!
Ik had dus gisteren echt een student (ik deed helpdesk opnemen ff) die serieus zonder grapje wilde weten waar de any key zat. EN HIJ WAS IT'er! zijn pc zei namelijk "press any key. En die kon hij niet vinden" Ik dacht eerst dat ie me zat te fucken, maar hij was dodelijk serieusquote:Op woensdag 8 september 2010 17:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, de kenniseconomie wordt flink de nek omgedraait zo, met dit soort studenten, vraag me af wat er in het water zit hier
[..]
das niet zo snugger van je Greys
nee joh, die zit je gewoon te fucken tochquote:Op woensdag 8 september 2010 17:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had dus gisteren echt een student (ik deed helpdesk opnemen ff) die serieus zonder grapje wilde weten waar de any key zat. EN HIJ WAS IT'er! zijn pc zei namelijk "press any key. En die kon hij niet vinden" Ik dacht eerst dat ie me zat te fucken, maar hij was dodelijk serieus
Tuurt naar Greys haar broek...quote:Op woensdag 8 september 2010 17:47 schreef Greys het volgende:
Ben blij dat ik van school af ben als ik dat zo hoor
Was net even boodschappen doen. En ik werd me een partij licht in mijn hoofd in die zaak, ik moest haast op de grond gaan zittenToen bedacht ik me dat ik de hele dag nog niets gegeten had, da's misschien niet zo verstandig voortaan om dat te vergeten. Een koekje en een blikje cola thuis deed wonderen!
Maybe she was going commando.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 17:37 schreef DeZwabber het volgende:
oh, en wat 3 uur college ons vandaag voor nuttigs heeft opgeleverd....
de lerares draagt een slip
Ik zweer het je, echt niet. Ik ben zelf naar hem toe gelopen om zijn face te zien. Hij werd zelfs nog link toen ik zei dat het grapje nu wel ten einde was.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee joh, die zit je gewoon te fucken toch
nee, je kon het zienquote:Op woensdag 8 september 2010 17:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heeft ze dat zelf tegen je gezegd dan?!
Ja vast.quote:
Drama queen.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:47 schreef Greys het volgende:
nou, ik kon het duidelijk zien, en ik heb er niet eens op zitten lettenquote:Op woensdag 8 september 2010 18:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja vast.
Misschien heeft ze zoveel cellulitis dat d'r kont een mijnenveld met loopgraven is. Daar herken jij echt geen ondergoed tussen hoor
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 8 september 2010 17:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tuurt naar Greys haar broek...
Nehhh, kan het niet ontdekken
Ik ben weg
Takes one to know onequote:
Bij mij merken ze het ook niet hoor.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:12 schreef Greys het volgende:
Takes one to know one
(En nee, dan had ik er een veel dramatischer verhaal van gemaakt, nu heeft niemand er iets van gemerkt daar).
Ik ben ongeveer 12x opgestaan, dacht om 01.00u al dat het 06.00u was.quote:Maar eh, hoe ging het vanmorgen vroeg met opstaan?
Beetje overleefd weer?
Ik hou zelf ook niet zo van tekenfilms.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:17 schreef Goodbye het volgende:
Oeh, DisneyAl doen die Tinkerbell films me niet zoveel, denk ik.. Heb wel meegedaan met de prijsvraag voor Oceans!
Ik houd van alle Disney films waarmee ik ben opgegroeid, zoals The Lion King, Junglebook, Belle en het beestquote:Op woensdag 8 september 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou zelf ook niet zo van tekenfilms.
Behalve Junglebook. En Ice Age
Ik heb meegedaanquote:Op woensdag 8 september 2010 18:15 schreef Greys het volgende:
Nog Disneyliefhebbers hier?
[WIN!] Alle TinkerBell films, incl. de nieuwste!
Je bent dan wel van vóór de Top40 (quote:Op woensdag 8 september 2010 18:17 schreef APK het volgende:
[..]
Bij mij merken ze het ook niet hoor.
Die kids denken waarschijnlijk gewoon dat ik een coole opa ben.
Of een of andere dakloze.![]()
Oh daar word je echt brak van he, van zo vaak wakker worden.quote:Ik ben ongeveer 12x opgestaan, dacht om 01.00u al dat het 06.00u was.![]()
![]()
En het overleven gaat wel, we hebben 5 pauzes om chocola en druivensuiker te poppen.
Normaal doe ik dat ook wel, het is er ff bij in geschoten vandaagquote:Op woensdag 8 september 2010 18:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik houd van alle Disney films waarmee ik ben opgegroeid, zoals The Lion King, Junglebook, Belle en het beestEn Ice Age is ook tof, inderdaad.
En jij moet eens wat beter op jezelf letten qua eten![]()
Weet je wat ook als een vrouwending wordt beschouwd?quote:Op woensdag 8 september 2010 18:25 schreef APK het volgende:
Wat een vrouwendingen steeds, die prijsvragen.
Ik was al blij met 30 minuten om 05.30uquote:Op woensdag 8 september 2010 18:25 schreef Greys het volgende:
Of dacht je om 01.00 uur 'hoezee, ik kan toch nog vijf uur slapen!'
Lijk je zoveel op de vent in je UI dan? (die is trouwens leuk)quote:Op woensdag 8 september 2010 18:17 schreef APK het volgende:
[..]
Bij mij merken ze het ook niet hoor.
Die kids denken waarschijnlijk gewoon dat ik een coole opa ben.
Of een of andere dakloze.![]()
[..]
Ik ben ongeveer 12x opgestaan, dacht om 01.00u al dat het 06.00u was.![]()
![]()
En het overleven gaat wel, we hebben 5 pauzes om chocola en druivensuiker te poppen.
Maar het moet niet langer dan 3 maanden duren.
Ow dear... daar is mijn zoon mee opgegroeidquote:Op woensdag 8 september 2010 18:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik houd van alle Disney films waarmee ik ben opgegroeid, zoals The Lion King, Junglebook, Belle en het beestEn Ice Age is ook tof, inderdaad.
En jij moet eens wat beter op jezelf letten qua eten![]()
Dat mag, want je hebt vakaaansiequote:Op woensdag 8 september 2010 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Normaal doe ik dat ook wel, het is er ff bij in geschoten vandaag
En ik beantwoord vanavond je PM even!
Ik zeur niet, ik constateer.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Weet je wat ook als een vrouwending wordt beschouwd?
Overal over zeuren.
Welnee, pieperd, dan let je gewoon niet goed opquote:Op woensdag 8 september 2010 18:25 schreef APK het volgende:
Wat een vrouwendingen steeds, die prijsvragen.
Hoe oud is je zoon ook al weer, zeventien toch? Ik ben vijf jaar ouder, dus hij keek gewoon gedateerde Disneyquote:Op woensdag 8 september 2010 18:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lijk je zoveel op de vent in je UI dan? (die is trouwens leuk)
[..]
Ow dear... daar is mijn zoon mee opgegroeid
Hatsee!quote:Op woensdag 8 september 2010 18:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Weet je wat ook als een vrouwending wordt beschouwd?
Overal over zeuren.
Je lijkt wel een echte fok!-userquote:
Sprekend, vooral zijn haar.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:28 schreef nokwanda het volgende:
Lijk je zoveel op de vent in je UI dan? (die is trouwens leuk)
Dan ben jij dus volgens jouw eigen definitie een echt wijf.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou, IK constateer dat JIJ zeurt.
Wijvenorkest.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:32 schreef Greys het volgende:
Win kaarten voor Moke en het Metropole Orkest op 9 oktober in de HMH!
Kom je nu al achterquote:Op woensdag 8 september 2010 18:32 schreef APK het volgende:
[..]
Dan ben jij dus volgens jouw eigen definitie een echt wijf.
Neem het hem maar niet kwalijk, 't is de leeftijd.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kom je nu al achter
Goed gedaan hoor, APK.
Goed idee wel eigenlijk.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:34 schreef Greys het volgende:
Misschien moet je ff een tukkie gaan doen, McMopper!
Als je van foute tievie houdt: Trinny and Susannah en daarna SOS Sonjaquote:Op woensdag 8 september 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
Wat een hoosbuien buiten!
Komt er nog iets gezelligs op tievie vanavond?
SOS Sonja, brrrrrr. Ik kan die vrouw echt niet aanhorenquote:Op woensdag 8 september 2010 18:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als je van foute tievie houdt: Trinny and Susannah en daarna SOS SonjaQua films niet echt veel soeps. Forces of nature, die ik al heb gezien enne.. The Natalee Holloway story
Ah joh, is leuke erger televisiequote:Op woensdag 8 september 2010 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
SOS Sonja, brrrrrr. Ik kan die vrouw echt niet aanhoren
Forces of Nature, is dat die film met Sandra B?
Want die heb ik ook al eens gezien, maar die vond ik wel heel erg leuk.
Ik zat me constant af te vragen wat ik in zijn geval zou doenOnderweg zijn naar je eigen bruiloft en dan een leuker iemand tegenkomen. Die toch?
Agossss, ben je er nog nie? Of zit je al in college?quote:Op woensdag 8 september 2010 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
moppersmurf haat omleiding, afsluitingen en hoosbuien
Ik weet nog dat ik er vrij vaak over nadacht toen ik die film ooit gezien had, wat ik dan in godsnaam zou doen. En ik geloof dat ik het niet eens was met het einde van die filmquote:Op woensdag 8 september 2010 18:58 schreef Goodbye het volgende:
Oh, en dat is een lastige Greys. Ik ga er maar niet over nadenken![]()
Ik weet het einde niet meer, bedenk ik me nuquote:Op woensdag 8 september 2010 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik er vrij vaak over nadacht toen ik die film ooit gezien had, wat ik dan in godsnaam zou doen. En ik geloof dat ik het niet eens was met het einde van die film
Voor degenen die nog gaan kijken, niet klikkenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik weet het einde niet meer, bedenk ik me nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Wat een roteinde heeft die filmquote:Op woensdag 8 september 2010 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik er vrij vaak over nadacht toen ik die film ooit gezien had, wat ik dan in godsnaam zou doen. En ik geloof dat ik het niet eens was met het einde van die film
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor degenen die nog gaan kijken, niet klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat een roteinde heeft die filmecht BAH.
Maar ik was ook team Redford in Indecent Proposal dus ik hou er misschien andere maatstaven op dan andere mensen.
Hahahahaha, ja dat was echt epischquote:Op woensdag 8 september 2010 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
ik hou van filmeindes waarbij andere mensen hun haren uit het hoofd trekken van frustratie![]()
mooiste voorbeeld was nog wel The Mist, waarbij iedereen keihard riep "WAT EEN KUTEINDE!!!" en ik schaterlachend over de grond rolde
De meest geweldige film op dat vlak vond ik echt 'Closer'.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
ik hou van filmeindes waarbij andere mensen hun haren uit het hoofd trekken van frustratie![]()
mooiste voorbeeld was nog wel The Mist, waarbij iedereen keihard riep "WAT EEN KUTEINDE!!!" en ik schaterlachend over de grond rolde
Ja, die heb ik een paar maanden geleden dus voor het eerst gezien. Maar die ga ik ook zeker nog wel vaker kijken, want ik begrijp 'm nog niet helemaalquote:Op woensdag 8 september 2010 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
De meest geweldige film op dat vlak vond ik echt 'Closer'.
Da's een échte mindfuck
Heb hem al een paar keer gezien en elke keer vind ik hem wéér beter.
Die dialogen ook
Mike vond hem ook geweldig. Ik vond het end ook kutquote:Op woensdag 8 september 2010 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
Wat begreep je er niet helemaal aan?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, die heb ik een paar maanden geleden dus voor het eerst gezien. Maar die ga ik ook zeker nog wel vaker kijken, want ik begrijp 'm nog niet helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |