En dus moet je maar zwijgen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:44 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat zegt niemand. Als je alleen gaat verkondigen dat wij superieur zijn aan Iran trek je helemaal de deur dicht. Stenigen is primitief en wreed maar een grote bek tegen Iran werkt alleen maar averechts.
Ja, kijk maar even terug in het vrige topic staat een kleine samenvatting van zijn verhaal. Kom je denk ik wel wijs uit.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Heeft Bart Chabot Hersentumor? las ik net op twitter..
Jacques scheet 10 kleuren stront met dat overspel.. Je zag 'm denken ''Als hij nu mij maar niet noemt''...quote:
Pauw is een hedonist, wat dacht je dan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn standpunt ten opzichte van moslims en de islam is wel duidelijk, daar laat hij weinig twijfel over bestaan.
ja, dat vertelde hij net. Ze kunnen hem geloof ik niet zonder schade weghalen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja, groeit richting zijn hersenstam zei hij, niet zo best.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie is Iran? De bevolking? De regering?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:36 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Je doet je naam geen eer aan. Iran vindt natuurlijk precies hetzelfde, dat hun beschaving ver boven die van de westerse wereld staat.
Hij hangt ook altijd zo 'rond de dood' ofzo, als er bekende Nederlanders dood zijn (bv Herman Brood, Martin Bril, Ramses Shaffy) was hij ook de beste vriend van die persoon.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, groeit richting zijn hersenstam zei hij, niet zo best.
Iran is een land dat eerdaags wanneer het op deze manier verder gaat zal worden aangevallen door de westerse wereldquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:52 schreef Ferdowsi het volgende:
[..]
Wie is Iran? De bevolking? De regering?
Ohja en dan gaan we weer met zijn allen even het regime veranderen !quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:53 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Iran is een land dat eerdaags wanneer het op deze manier verder gaat zal worden aangevallen door de westerse wereld.
Dat is knap van Bart om daar te gaan zittenquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:15 schreef Bruce117 het volgende:
Knap en moedig dat hij daar zo zit 2 dagen nadat hij het zelf gehoord heeft.
Nee, gewoon helemaal van de kaart vegen lijkt me een betere en tevens een goedkopere optie.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:54 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ohja en dan gaan we weer met zijn allen even het regime veranderen !
Great succes
Die verhalen horen we al tig jaar. De vraag is: er wordt gesproken over Iraanse normen en waarden waarbij sommigen van mening zijn dat daardoor enig bemoeienis onterecht is. De vraag is: hoe komen we erbij dat dit Iraanse normen en waarden zijn en wie vertegenwoordigt Iran?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:53 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Iran is een land dat eerdaags wanneer het op deze manier verder gaat zal worden aangevallen door de westerse wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |