Zo ik ben weer 'fit' ... Wat een feestje...
Gisteren om half 3 vanuit Emmen vertrokken (na Ripper bij het station op te hebben gepikt) om van daaruit naar Nijmegen te rijden om T-Killer NLS en aanhang op te pikken. (bij deze, NLS, Rinske is tof) Na een klein drankje deze uiterst relaxte rit vervolgd en uiteindelijk rond 19u aangekomen in Weeze. Parkeren ging weer soepel, naar binnen ook uitermate relaxed. Spul in kluisjes gedropt, QBase App ff gecheckt (de papieren versie vind de nostalgicus in mij toch wat aangenamer) om vervolgens
Josh&Wesz maar eens op te zoeken. Erg oké setje, vooral omdat we dien jongens toch niet al te vaak zien, maar toch bleef er een 'gebrek' knagen, alsof er iets aan de set niet helemaal ok was (buiten dat het geluid vrij lomp stond afgesteld waardoor hoge tonen overstemd werden door brommende bassen) maar verder knalde het sehr toll... Inmiddels ook de nodige andere Fok!kers tegengekomen (nogmaals Hoi) en na enige overleg na deze set ons begeven richting
Brennan Heart, wat een heldenset..........oh nee wacht, WAT DE FUCK DENK JE ZELF!!! Na een tijdje
Digital Punk rondje gelopen, tijd tot
Zatox (22.15u) vol gemaakt met eten (weer uitstekend

) en toen dus naar Zatox. WAT EEN HELD!.. Nu helpt het ook dat de zal meeging, maar erg lekkere mix van erg lekkere platen, ik mag zijn beukwerk wel

Tijdens deze set hebben we de Psyko Punkz ook nog ff gecheckt, maar dat was TE druk en NIET relaxed. Dus jammer, maar terug naar Zatox.
Na deze heldenset waren de
Noisecontrollers aan de beurt. Misschien omdat het inmiddels gevestigde namen zijn, misschien om een andere reden, maar ik vond de platen, makkelijk, goedkoop en KUT.. Daardoor de hele set ook om te huilen.. Showtekplaten, Brennan Heart platen, algehele niveau bedroevend. En begrijp me niet verkeerd, Face The Enemy (BH) en Stereophonic vind ik technisch goede platen, en kan ik prima op stampen. Maar de vocals/breaks/andere meuk halen het tempo en de energie eruit. Ik vond t niks iig.
Tijdens de Noisecontrollerset maar even rondgelopen en gekeken bij
Panic (Oldschool Neophyte Record 99-06) wat klonk als een erg lekkere set, maar binnen te vol, en buiten niet relaxed. Vervolgens ook nog een tijdje (toen toch? of tijdens t 'voor-Zatox-Rondje' ?) bij de Vage Gasten staan kijken, een beetje achteraf weggemoffelde stage, maar erg vet, erg chill en erg prima! Niet geheel verwacht. Wel uitstekend vermaakt.
Vervolgens het setje van
Zany gecheckt. Die was ook zeker erg nice.. Goed staan rammen. Zn speeltje is idd leuk

Mijn oren begonnen inmiddels echter toch een beetje te protesteren ( oordoppen in de auto laten liggen FTW!!!) dus na een korte break naar
Pavelow gegaan voor a change of pace. Uitermate relaxte set gehoord. Melbourne Shuffle (mits goed uitgevoerd) past uitermate goed op deze muziek (tip vd Duitsers, ga naar Pavelow en aanverwante, dan val je minder uit de toon!

) Na een klein stukje
Thilo&Evanti naar de Scantraxx area voor
Alpha2 vs Ran-D. Hoewel Ran-D soms een beetje teveel met het wegdraaien vd bass (rest vd muziek) aan het kutten was, uitermate lekkere en HARDE set gehoord! Heerlijk. 'Afsluiten' met een soort Hardstyle Remix van La Roux - In For The Kill was ook een uitermate chille verrassing. Mijn benen wilden toch echter NIET MEER. NLS-vrouw was inmiddels ook al een tijd kapot! dus wij maar richting auto begeven om de rest vd jongens de kans te geven even heerlijk af te sluiten. Nadat zij op Crypsis zich hebben leeg staan stampen (naar ik begreep iig) hebben wij in de auto nog ff liggen luisteren naar een erg hard gaande Panic om vervolgens te beginnen aan de hel die 'van het parkeerterrein afkomen' heet. Het ging wel, maar niet snel.... Damn...
De hieropvolgende terugreis naar Nijmegen was prima, met een NLS die zn bek NIET kon houden

en een ietwat timide rest. Eenmaal aangekomen bij de woonruimte waar NLS nog korte tijd vertoefd werd er een heerlijk ontbijt voor ons geprepareerd (NLS daarvoor nogmaals grote dank) met gebakken ei, koffie en croissants. NLS-vrouw was inmiddels haar eigen nestje al in gekropen. Na afscheid van T-K en NLS te hebben genomen zijn Rip en ik vertrokken richting Emmen. Bij Apeldoorn was echter mijn pijp leeg. Na een goede bak koffie (waarvoor dank Rip) bij een tankstation kon ik er echter weer ff tegenaan en zijn we naar Emmen gereden zonder verdere problemen. Eenmaal bij het station Rip en goede reis gewenst en mijn eigen bedje opgezocht. Inmiddels was het toen dus half 2 ofzo. K kon goed slapen

maar het was een grandioos feest. Met als hoogtepunt.... de-Huig die er toch was!!!!!! Bravo kerel! Te weinig gesproken/samen gestampt, maar held dat je er was.