quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook niet, je ziet hem hier ook nooit.
omgquote:
so truequote:Op dinsdag 7 september 2010 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Er zijn momenten dat ik wil zeggen 'jongens, hier is m'n nummer, m'n adres, kom langs, bakkie doen!' maar volgens mij is een (semi)anonieme omgeving als deze toch wel een goede gelegenheid om dergelijke dingen met elkaar te bespreken, diepgaand of niet, flauw of serieus, het is allemaal in de zelfde lay-out, met de zelfde suffe smileys en dus gaan mensen er niets achter zoeken doordat dingen in een andere toon worden gezegd of dat mensen elkaar oordelen op accent, uiterlijk, leeftijd etc.
Dingen die je, ook ongewild, doet als je 'in het echt' bij elkaar zit.
Uhh ik ben aan 't zweven en te lange zinnen aan 't construeren.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:22 schreef Bellatrix het volgende:
Maar over c_a gesproken, ik moet schijten als een Belgisch wijf met 7 peops.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:22 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
Dat heb ik toen ook al gezegd. Op internet durf ik tenminste, otch meer te zeggen of in de groep te gooien. Ik zou bijna zeggen dat mensen irl ontmoeten eng is.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omg, dat was zo tof. Maar inderdaad anders, en ook niet echt de plek om je hart uit te storten
.
Ik had het niet eens gezien, sommige dingen zijn zo bekend, die lees je automatisch "goed"quote:
Klopt, helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Er zijn momenten dat ik wil zeggen 'jongens, hier is m'n nummer, m'n adres, kom langs, bakkie doen!' maar volgens mij is een (semi)anonieme omgeving als deze toch wel een goede gelegenheid om dergelijke dingen met elkaar te bespreken, diepgaand of niet, flauw of serieus, het is allemaal in de zelfde lay-out, met de zelfde suffe smileys en dus gaan mensen er niets achter zoeken doordat dingen in een andere toon worden gezegd of dat mensen elkaar oordelen op accent, uiterlijk, leeftijd etc.
Dingen die je, ook ongewild, doet als je 'in het echt' bij elkaar zit.
Uhh ik ben aan 't zweven en te lange zinnen aan 't construeren.
Trusten Ceequote:Op dinsdag 7 september 2010 23:24 schreef Cee het volgende:
Ik ga slapen, dromen over Boertje Gijs.Trusten zwaantjes van me.
Je was net verdorie ook al naar de wc geweest!quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:22 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
omgik dacht dus net "jeetje wat dom van me, ik dacht al die tijd dat hij JJh heette
"
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:24 schreef Cee het volgende:
Doegquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:24 schreef Cee het volgende:
Dat zegt iedereenquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind jou (voor zover ik iets kan zeggen) echt een jongensmoedertype
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:24 schreef Cee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |